• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

600 Rosvon ajo-ominaisuuksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukkath
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuo minun Rosvoni kulkee ihan mukavasti pienillä mutkateillä ja vähän isommillakin, kun vauhtia on alle 100 km/h.
Mutta sitten kun mennään isoille teille ja vauhti täytyisi nousta johonkin 100 - 130 km/h, niin alkaa täristään jo aikas hyvin ja tulee levottomaksi ajaa.

Mikä on muiden 600 rosvon omistajien kokemus asiasta, onko ominaisuus vai jokin vika?

Allekirjoituksessa tarkempi malli.

Vakaa kulkija on mun pikku rosvo. Ei ole sellasta vauhtia tullu vielä ajettua, että alkais vopeltamaan.

Mulla ainakin kulku paranee vaan kun vauhti lisääntyy ja moottorikin herää vasta eloon kun saa kunnolla happea. Tai sitten se on vaan kuski joka on hurmiossa.

Mulla tosin malli -02 600S

Edit: malli

Ei kyllä voi liikaa korostaa eturenkaan kunnon merkitystä. Pykälille/epätasaisesti kulunut etunen ei tosiaankaan paranna luottamusta pyörän kulkuun-> tulee uudella kuin uusi pyörä.

Kyllä näyttäisi tuo eturengas olevan aika epätasaisesti kulunut edellisellä omistajalla. Kai se sit täytyy uusia jotta pääsee noita normaaleja moottoritie nopeuksia ajeleen.
confused_orig.gif

Kiitoksia TBandit
bowdown.gif

Back