• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

28.6 pk-seudulta ajeluseuraa Tammisaareen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kattinen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nii jotta ajeluseuraa kyselen esim. Siuntio-Virkkala-Fagervik-Raaseporin linnan raunioilla vaikka stoppi-Tammisaaressa jätskii ja takaspäin jotain muuta...?

veikkaampa että saat ajoseuraa yllinkyllin
wink.gif

Huomiseksi luvattu niin hyvää vetouistelu keliä että ei tohdi jättää väliin
crazy.gif

Mihin aikaan ajattelit lähteä matkaan ?

no lähetään reissuun sit heti klo 09.00
tounge.gif

tai klo 18.00
idea3.gif

en oo kyllä muuten aamu ihmisiä mutta kun aamuun ei kuulu työ niin silloin menettelee jopa aamutkin
buttrock.gif

Auuu menin möläyttämään outoja juttuja, en mie kerkee nuin aikasin tai siis jaksa... 11 jälkeen aikasintaan?

Mä voisin liittyä letkaan. Noilta seuduilta kotoisin joten jokunen mutkapätkä tiedän ellei haluu pelkkästään 51/25 ajaa. Tosiaan jos aikane lähtö niin jää kyllä väliin...

Messissä
tounge.gif
siis jos oon saanut silmät auki ensin. Pitänee laittaa kelloa herättämään ja toivoa parasta..
biggrin.gif

Reitti

Tota pätkää voin lämpimästi suositella. Varsinkin Kirkkonummen ja Siuntion välinen pätkä aivan loistavaa mutkapätkää, löytyy sielt muutama mäki ja suorakin  
inlove.gif

Just sai silmät auki... katotaan jos keretään. Piti kaveri tänään lainata mun mopoa mutta enhän mä siitä voi tällasellä säällä luopua  
buttrock.gif

Jotain ton suuntaista on tarkoitus vetää tänään, mutta en liity porukkaan. Mennään morsiamen kanssa kaksin fiilistelemään, kun meillä on tänään virallinen merkkipäivä.

Kiitokset ajoseurasta.

edit ...kylläpä kylmä olut maistuu hyvältä, kun sai hikisen äijän nahkapuvun sisältä pois.

Tattis täältäkin. Omat bisset jäi lämpimään, mutta otanpa silti
033102beer_1_prv.gif

Niin hieno sää, että välillä ei uskonut todeksikaan. Kaiken sen hikoilun jälkeen ei uskoisi, että alkaisi pissattaa, mutta kilometri kotoota oli jo jumalaton hätä ja piti vielä pysähtyä tankille
crazy.gif

"Hidas" porukkakin kotiutunut ja livistäneelle porukalle, missasitte muutamat ihan huippu mutkat!!
Supersuur Kiitos ajeluseurasta ja hyvästä seikkailuhengestä
smile_org.gif

Kiitos täältäkin! "Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä
eek.gif
Päiväunet maistui kun kotia pääsi ja nyt vielä iltakaffelle kaupunkiin
smile_org.gif

Back