• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

25kW rajoittimen poisto ja katsastus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja (poistettu tili)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
P

(poistettu tili)

Guest
Teknisesti rajoitin lähtee pajalla pois. Mutta miten saadaan merkintä rekisteriotteesta pois? Pitääkö pyörää käydä konttorilla näyttämässä?

AKE ei vastaa meileihin, joten sieltä ei vastausta saa.

Turhaan AKE:sta kyselet, soita suoraan lähimmälle konttorille ja kysy.
smile_org.gif
Ja luultavimmin konttorilla on käytävä näyttämässä pyörä, että rajoitin on poistettu
crazy.gif

ittellä ainakin riitti et käveli konttorille sanomaan et nyt on palikat pois. Tais mulla olla kuitit poistosta mut ei vissiin niitäkään kysyny. Velattavat muistaakseni sen uhdeksän euron kirjaamismaksun..

Itse kävin konttorilla mukanani todistus huoltoliikkeltä, että kuristukset on poistettu (jonka tarpeellisuutta en kyllä mitenkään ymmärrä, kun muutetaan rajoitetusta rajoitamattomaan  
nixweiss.gif
).

Hepulle riitti rekisteriote ja lappu muutoksesta. Ja itse en ainakaan pärjännyt yhdeksällä eurolla vaan taisi maksaa noin 20 neuroa.

entäpä toisinpäin? riittääkö kuristusten saamiseen papereihin pelkästään todistus asennetuista osista vai haluavatko nähdä pyörän?? siinähän ei noin teknisesti ole mitään mieltä.

Ainakin toi meidän mopo kävi näytillä, vaikka se oli uusi, ja liike laittoi kuristuksen. Eli halusivat nähdä.

Runkonumeron katsoivat multa aikanaan ja sitten piti olla todistus että diileri oli palikat asentanut. Täystehoiseksi muuttamiseen ei sentään todistuksia tarvittu. Hintoja en jaksa muistaa.

Runkonumeron tarkastamisessa ei voi olla muuta logiikkaa kuin että eivät kehtaa rahastaa tekemättä mitään.

Back