Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sähköllä?Mites muuten sähkönen ohjausiskari käytännössä toimii, vai onko Öhölins edelleen kiinnitettävä.
No siis toihan on ihan normaali rotary damper, jossa nesteen virtausta eli käytännössä vaimennusta säädetään sähköisesti ECU:lta tulevan tiedon pohjalta, jolloin voidaan laittaa pikkusen jäykempää vaimennusta kovissa kiihdytyksissä/suurissa nopeuksissa.Mites muuten sähkönen ohajusikari käytännössä toimii, vai onko Öhölins edelleen kiinnitettävä.
Missä noi kehut on nähtävillä?johan oli imeliä myyntiargumenttejä... mulla ainakin jäis jo ton takia ostamatta![]()
Jep... Samaa mäkin haluaisin lukea...Missä noi kehut on nähtävillä?johan oli imeliä myyntiargumenttejä... mulla ainakin jäis jo ton takia ostamatta![]()
Moto-Seinäjoen sivuilta löytyy, linkki näköjään poistettu...Jep... Samaa mäkin haluaisin lukea...Missä noi kehut on nähtävillä?johan oli imeliä myyntiargumenttejä... mulla ainakin jäis jo ton takia ostamatta![]()