• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2008 Blade hinnoiteltu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
johan oli imeliä myyntiargumenttejä... mulla ainakin jäis jo ton takia ostamatta
crazy.gif

Mites muuten sähkönen ohajusikari käytännössä toimii, vai onko Öhölins edelleen kiinnitettävä.

Aika suolanen pyynti, enkä yhtään ihmettele, jos mopot lähtee miltei samaan hintaan, kuin R1:set.

Eikös noiden kaikkien "listahinta" ole aina ollut tuon 19-20 k€? Myyntihinta sitten otetaan pari tonnia alle että SuloWilenit ryntää heti ostamaan kun halvalla saavat...
baaa.gif

Mites muuten sähkönen ohajusikari käytännössä toimii, vai onko Öhölins edelleen kiinnitettävä.
No siis toihan on ihan normaali rotary damper, jossa nesteen virtausta eli käytännössä vaimennusta säädetään sähköisesti ECU:lta tulevan tiedon pohjalta, jolloin voidaan laittaa pikkusen jäykempää vaimennusta kovissa kiihdytyksissä/suurissa nopeuksissa.

Jotkut esim. kisakuskit haluvat vaihtaa tuon vakiovaimennuksella olevaan esim. rod type Öhlariin, mutta mm. SM-tasolla on ajeltu varsin vauhdikkaasti ihan vakio HESD:llä. British Superbikessa tehdasteamin eli HM Plantin pyörät ajelevat tai ainakin välillä ajelivat myös HESD:llä varustettuina, mutta HRC:n kitti-ECU:lla tuo HESD voidaan ohjelmoida uudelleen eli laittaa siihen joko vakiovaimennus ECU-inputista riiippumatta taikka sitten tuuneistaa noita vaimennusparametrejä mieleisiksi.

2004-2005 oli 1000RR:n ulosajon tai lipan vakioselitys "HESD teki jotain outoa". Kärryllinen hevonpaskaa sanon minä, mutta minkäs teet jossei voi itse tunnustaa ryssineensä, josset ole ollut tekemässä Kemorassa vähintään 1.10-alkuista aikaa pärjää HESD:llä mainiosti.

Uusimmassa BIKE lehdessä oli uus blade koeajossa ja testikuljettajan mielestä vanhemmassa mallissa oli toi HESD parempi
biggrin.gif

Back