• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2-Osaiset nahkapuvut, käyttö ilman ko. housuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen tässä ollut markkinoilla kaksiosaisen nahkapuvun perässä siinä toivossa, että voisin käyttää kaupungilla pelkästään kyseisen puvun takkia. Onko tuo olettamus kuitenkin väärä? Onko kaksiosaisten pukujen yläosa yleensä liian lyhyt käytettäväksi ilman yhteenkuuluvia housuja?

Kiikarissa on Alpinestarsin malli GPU, Arlen Nessin Black Star ja Richan Conan.

Joistakin kuvista päätellen pukujen yläosa loppuu suurinpiirtein navan seudulle.

4492.jpg

Conan_bk_www.jpg

4993a.jpg

Dainesen kaksiosaisen takkiosa ilmeisesti ainakin liian lyhyt!

Kyllähän nuo takit lyhyitä ovat.

Lämpimillä ilmoilla voi hyvin ajella pelkällä takilla. Kylmemmässä meinaa alaselkä paleltua.

Itsellä on juurikin Alpinestarin GPU ja takki on ihan normi irtotakin mittainen, joten voi käyttää yksinäänkin.
sport05.gif

Mulla on parikin Dainesen 2-osaista pukua ja kyllä niiden takkeja voi ihan hyvin pitää yksinäänkin. Takkien pituus on mun mielestä ihan normaali, mut eihän ne tietenkään mitään "erätakkeja" malliltaan (onneksi) ole.

Kuten aina, 2-osaisen puvun takki kannattaa kiinnittää vuoren vetoketjulla housuihin. Jos et käytä puvun omia housuja, vetoketjujen yhteensopivuuden kanssa voi tulla tuunausta vaativia tilanteita.

joissain 2-osaisissa puvuissa on erityisesti otettu huomioon käyttö ilman housuja tekemällä takkiin pidempi helma vetoketjun alapuolelle. olettaisin että dainesella on sellainen malli ja spykellä ainakin ovat kaikki 2-osaiset puvut tällaisia. eikun testaamaan.

Eli hain tosiaan tuollaisen Alpinestars GPU 2-osaisen puvun. Takki on edestä hieeeman liian lyhyt, pari lisä cm ei olisi pahitteeksi. Tosin ajossa se ei haittaa. Takaa takki on tarpeeksi pitkä, tosiaan helma jatkuu vetoketjun jälkeenkin vielä.

Vilkaiskaapa Stormin kuvastoa. Sieltä löytyy Dainesen takkeihin sopiva vetoketjulla kiinnitettävä jatko helma, Dainese ZIP. Hintaa 20€.

Back