nimittäin kärpiöllä. kolmesti olen tarkistanut venttiilienvälykset ja kerran neljä säätöpalaa vaihtanut.
kerran vetoakselin irrottua ahveniston radalla, vetoakselinkoppa piti vaihtaa, syy irtoamiseen oli lotharin pois jättämä prikka vetorattaasta. nyt pysynyt monta kesää kun prikka ollut paikallaan.
kuinkas moni on ajanut yhtä pitkään samalla myllyllä ilman hankaluuksia?
öljyt olen vaihtanut noin keskimäärin 4000-6000km:n välein, sekä suodattimen samoin.
nesteet myös. parin vuoden välein.
etupäänstefoja on mennyt joka jumalaton kevät, molemmat.
ketjuja ja rattaita runsaasta rasvauksesta johtuen parit vain omilla yli sadantuhannen ajoilla.
renkaita lukematon määrä.
pultteja ja muttereita, sekä ruuveja tiputellut jonkunverran.
mutta, että oon kuullut kuinka heikkoja kawan koneet ovat ja varsinkin nämä uudet 16 venttiiliset,, hehiö..
sitä kummastelen,että kuinka lujia ne vanhat ovatkaan ja varsinkin muut merkit?
onko esimerkkejä, koska avasitte myllyn ekaa kertaa ja mitä piti tehdä?
kyselykausi.
kerran vetoakselin irrottua ahveniston radalla, vetoakselinkoppa piti vaihtaa, syy irtoamiseen oli lotharin pois jättämä prikka vetorattaasta. nyt pysynyt monta kesää kun prikka ollut paikallaan.
kuinkas moni on ajanut yhtä pitkään samalla myllyllä ilman hankaluuksia?
öljyt olen vaihtanut noin keskimäärin 4000-6000km:n välein, sekä suodattimen samoin.
nesteet myös. parin vuoden välein.
etupäänstefoja on mennyt joka jumalaton kevät, molemmat.
ketjuja ja rattaita runsaasta rasvauksesta johtuen parit vain omilla yli sadantuhannen ajoilla.
renkaita lukematon määrä.
pultteja ja muttereita, sekä ruuveja tiputellut jonkunverran.
mutta, että oon kuullut kuinka heikkoja kawan koneet ovat ja varsinkin nämä uudet 16 venttiiliset,, hehiö..
sitä kummastelen,että kuinka lujia ne vanhat ovatkaan ja varsinkin muut merkit?
onko esimerkkejä, koska avasitte myllyn ekaa kertaa ja mitä piti tehdä?
kyselykausi.