• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

125000 ajettu xx mitä pitäisi katsoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen just käväsin BW:llä ja juttelin hiukka Paten kanssa noiden kestävyydestä. Sanoi pannun kestävän mitä vaan, mutta viimeistään tuossa 120 tkm kohdilla pitäis vaihtaa jakoketju, kiristäjä ja rattaat siihen samaan pakettiin. Siis nokkien ja mitä kaikkea rattaita tähän liittyen siellä on, mä en tarkemmin tiedä, joku teknikko kertokoon tarkemmin. Rattaat pitäisi kuulemma ehdottomasti vaihtaa, vaikka useimmat ei sitä tee. Nekin kuluu ja sitten se uusi ketju ei kestäkään kuin jonkun 10 tkm ja on piloilla.

Hinta kilometreihin nähden kohdallaan. Pyörä on mulla talvisäilössä, joten aikaa tutkia kunnolla kuntoa ennen ensi sesonkia.
Tänään tutkin takapään, täysin välyksetön. Moottorin äänet normaalit.
Vähäisellä kokemuksellani etupää tuntuu ehkä hieman löysältä, mutta ei välyksiä...
withstupid.gif
ehkä?
Niin tosiaan, mikähän se kohdallaan oleva hinta mahtaa olla? Vaikka ainahan mielipiteet menevät ristiiin; toisen mielestä halpa, toisen mielestä sikakallis...
Tuollaista vanhempaa ja samalla yleensä "enemmän" ajettua Bläkkäriä olen silloin tällöin itsekin katsellut, pyyntiä on ollut yleensä vain mielestäni liikaa. Kaasariversiot pitäisi olla hintaluokassa max 3000-4000 egeä, että olisin kiinnostunut...

Tuollaista vanhempaa ja samalla yleensä "enemmän" ajettua Bläkkäriä olen silloin tällöin itsekin katsellut, pyyntiä on ollut yleensä vain mielestäni liikaa. Kaasariversiot pitäisi olla hintaluokassa max 3000-4000 egeä, että olisin kiinnostunut...
Kaksipyöräiset ovat yleensä ottaen olleet viimevuosina kohtuullisen hyvässä kurssissa. Tuohon 3000 - 4000 euron haarukkaan saat hakemalla hakea vielä vanhoja tonnisia äffiäkin tms. Kaasari XX:ien kurssi tulee keväällä olemaan jossain 7000 euron paikkeilla. Mallin loppuminen voi jopa nostaa hintoja, kun ei järkevää korvaavaakaan näytä tulevan.

Kaksipyöräiset ovat yleensä ottaen olleet viimevuosina kohtuullisen hyvässä kurssissa. Tuohon 3000 - 4000 euron haarukkaan saat hakemalla hakea vielä vanhoja tonnisia äffiäkin tms. Kaasari XX:ien kurssi tulee keväällä olemaan jossain 7000 euron paikkeilla. Mallin loppuminen voi jopa nostaa hintoja, kun ei järkevää korvaavaakaan näytä tulevan.
Ihan heti en tuota niele; mistä löytyy ostajia noihin hintoihin? Samaan hintaan saa jo 2001/2002 -vuosimallin silloin, kun myyjä todella haluaa pyöränsä kaupaksi. Suurin osa markkinoilla olevista tarjokkaista vaikuttaa olevan vain "kepillä jäätä" -tunnusteluja, ei todellista myyntiä...

Eilen just käväsin BW:llä ja juttelin hiukka Paten kanssa noiden kestävyydestä. Sanoi pannun kestävän mitä vaan, mutta viimeistään tuossa 120 tkm kohdilla pitäis vaihtaa jakoketju, kiristäjä ja rattaat siihen samaan pakettiin. Siis nokkien ja mitä kaikkea rattaita tähän liittyen siellä on, mä en tarkemmin tiedä, joku teknikko kertokoon tarkemmin. Rattaat pitäisi kuulemma ehdottomasti vaihtaa, vaikka useimmat ei sitä tee. Nekin kuluu ja sitten se uusi ketju ei kestäkään kuin jonkun 10 tkm ja on piloilla.
kuulostaa ihan järkevältä tuo jakoketjun ja rattaiden yhdessä vaihtaminen. mitä tuollasen rempan kustannukset olis? ketjut akselin päässä, ei vissiin hirveä työ? :paikallatuulee:Siis osat, lähunnä nuo rattaat, ketjuja kyllä löytyy.
confused_orig.gif

Back