• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100xx ohjausiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja edvardo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko joltain valmistajalta saatavilla valmista ohjausiskaripakettia Blackbirdiin vai pitääkö itse virittää jostain tarvikeosista ??
Onko jollain tietoa tai kokemuksia

Ei muuta mutta bläkkärissä ei sellaista tarvita. Ellet sitten ole kovasti nostanut perää, tai sittenkin olet liikaa nostanut.
nixweiss.gif

Niin, itsekin hiukan ihmettelen mihin sitä tarvii, itse en ainakaan tarvinnut 43 tkm matkalla... Jos ravistaa, vika on luultavimmin eturenkaassa tai sökössä takaiskarissa. Mutta joka tapauksessa, <a href="http://cgi.ebay.de/Wilbers-Lenkungsdaempfer-Hyperpro-Honda-CBR-1100-XX_W0QQitemZ280173503370QQihZ018QQcategor
yZ49806QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQ_trksidZp1638.m118.l1247QQcmdZViewItem" target="_blank">täältä</a> löytyy ainakin kaasarimalliin sopiva satsi, en tiedä mitä eroa on uudempiin, varmaan saa pienillä muokkauksilla sopimaan kaikkiin malleihin.

Olisin kans kiinnostunut ohjausiskarin saamisesta omaani.
Mulla ei woblaa muutenku silloin kun nostaa keulaa, mut se taitaa olla kuskista kiinni...ohjausiskari rauhoittais tuon tilanteen.

Ei muuta mutta bläkkärissä ei sellaista tarvita. Ellet sitten ole kovasti nostanut perää, tai sittenkin olet liikaa nostanut.  
nixweiss.gif
Ehkäpä joillekin voi olla tarpeen vaikka se sinusta tarpeettomalta tuntuu. Itse vetäsin tuossa toukokuun alussa sellaiseen routapattiin että oli n.3sek kovinkin ikävä sitä iskaria, mutta tuurilla pystyssä pysyin. Ja perä on ihan siinä asennossa mihin se on tehtaalla laitettu. Mielelläni sellaisen iskarin tuohon omaankin laivaan laittaisin, varsinki kun koko lapinlääni on suunnilleen pelkkää routavauriota tuonne juhannukseen asti.

Back