• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100 pan europeanin eturengas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harttana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yksi ääni Mezeler Z 6 puolesta. Hyvin on toiminut ja kestänyt minun matka-ajossa koti ja ulkomailla. Paineet olleet 0.2-0.3 yli suosituksen eli 2.7-2.8 eteen ja 3.1-3.2 taakse (etu 120/70-18 ja taka 160/70-17) eli pyörä on abs-malli.
Olen kirjannut vaihtohetket huoltokirjaan sekä mittarilukeman....ja todellakin edellinen vaihto tapahtui 18 tkm ajettuna. Nyt ajettu 10 tkm ja pintaa näyttää olevan, mutta ei varmaankaan kestä ihan noin paljon....Ja etunen näyttäisi kuluvan joka kerta loppuun ennen takarengasta....

kokemuksia kaivataan mikä olisi paras eturengas 1100 paniin(-00).metzeler z6 /z4/me880 marathon vai kenties joku muu?takana uusi michelin pilot power.
Avonia eikä MeZ4:ää ei tule minun pannariin niin kauan, kun  se minulla on. Kestävyys ongelmana, mulla meni molemmat aika pian pykälille. Me 33 Laseriin olin tyytyväinen ajon ym. ominaisuuksien puoleen, aika matala kuvio vaan.

Bridgestone Exedra G547:a on minulle suositeltu, itseasiassa joku tyyppi kertoi vakaumuksen syvällä rintaäänellä Exedrojen olevan ainoat oikeat renkaat pannariin! G548 oli hänellä takanakkina. Tarjosi pyöräänsä koeajoonkin, mutta jäi sillä kertaa.
Me33 Lasertec on kestänyt edessä jo 19 000 km, eikä kovin pykälillä edes. Pito kyllä alkaa olla vähissä, vaikka kuviota vielä vähän onkin. Hyvä rengas ainakin minun köröttelyyn.
062802moto_prv.gif

Back