• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1000 k5-k6 koeajo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tietääx kukaan missä päin etelä suomea olis tollanen gixxeri koeajettavana?
nixweiss.gif

Voipi olla aika vähissä nuo uudet koeajettavat gikserit. Katso joku liike missä on sellainen käytetty myynnissä ja käy kysy sitä. Esittely peliä voi olla vähän vaikea löytää. Voin sanoa että voimaa riittää jos se kiinostaa.

Just juttelin tuossa paikallisen myyjän kanssa ja meinas että ei sellaista enään voi laittaa esittely peliksi. Edellinen Bussikin joka oli esittelykäytössä vedettiin lunastukseen. Ja olivat juuri myyneet uuden bussin ja pari päivää myöhemmin uuden omistan serkku oli vetänyt laitteen rupelille.

NO KUN EI LÖYDY!
tuossa joku aikanen sitten kattelin aktiivisesti liikkeitä läpi, että joskos löytys jostain käytetty K5:n mutta EI!

..Joten "tyydyin" sitten uuteen K6:een
tounge.gif

Jossain päin saattaa olla suzukin pyörä koeajossa, en tosin ala ajamaan 300 km että pääsee sitä kokeilee. Itse ajan K2lla ja haluaisin tietää miltä K5/K6 tuntuu siihen verrattuna. Että pitääkö alkaa säästää rahaa vaihtoon vai pistää kaikki rahat tohon =).
Mutta aika persiistä ettei sitä pyörää ole koeajossa pk-alueella. Ja ei niitä hirveesti käytettynä löydy....en ole yhtään nähny.

Jossain päin saattaa olla suzukin pyörä koeajossa, en tosin ala ajamaan 300 km että pääsee sitä kokeilee. Itse ajan K2lla ja haluaisin tietää miltä K5/K6 tuntuu siihen verrattuna. Että pitääkö alkaa säästää rahaa vaihtoon vai pistää kaikki rahat tohon =).
Mutta aika persiistä ettei sitä pyörää ole koeajossa pk-alueella. Ja ei niitä hirveesti käytettynä löydy....en ole yhtään nähny.
Kyllä veikkaan että on vaihto edessä kokeilun jälkeen, vaikka K2:kin on hyvä pyörä
cool.gif

Mp-Salosella tuli koeajettua k6, mutta se oli hemmopäivillä.

Kysele jos koeajo onnistuisi, matkaa tosin on hieman Turkuun.
Listassa ei 1000 k6 ole jostain syystä.

linkki

Tuolla on ilmoitettu missä voi olla mahdollista koeajaa pyörä.
linkki

Kyllä veikkaan että on vaihto edessä kokeilun jälkeen, vaikka K2:kin on hyvä pyörä
cool.gif
Pitääkö toi sit sanoa, katsoo lompakkoon ja
bawling.gif

edit: muut 06 tonniset olen kokeillu ja vielä en ole syytä vaihtoon löytäny, mutta koeajanu 750stä gsxr:ää ja teki jo mieli vaihtaa pienempään
crazy.gif

Back