Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laatu maksaa. Ja tuotemerkki maksaa jonkin verran myös. Minusta Lousin Vanuccit ovat hinta/laatusuhteeltaan hyviä, Probikeristä ei kokemusta. Jos rahaa on riittävästi, niin eihän sitä mitään ulkomailta saakka kannata vaivalla tilailla.www.mlol.de , tuolla on joskus melko halvalla kypäriä ja nahkoja, kannattaa katella. Ovat muuten hiukan laadukkaampia kuin nuo Louisin kamat.![]()
Tuolta tuolla taktiikalla saa kyllä halpaa nahkaa. Siellä on lähes aina Alpinestarsia, Berikiä, Arlen Nessiä jne n. 500€:lla. Vastaavien pukujen ovh on Suomessa n. 800-1000€ (joista voi kyllä tinkiä). Kannattaa muistaa, että nuo hot deals tuotteet on usein edellisen vuoden mallistoa tms. poistokamaa mutta eipä ne kotimaisten liikkeidenkään nahat ihan bräniköitä ole.Fc-moto.de. Tilasin Arlen Nessin kengurunnahkaisen, joka oli vielä tarjouksessa.
Tottakai kaikki on aina suhteellista, mutta jos on hakemassa laadukkaampaa kamaa niin säästöt on suurempia kun hieman viitsii vaivautua etsimään. Jos esim. mlol:lilta saa Suomessa 1000 € maksavan puvun 400-500 eurolla, on säästöä mun mielestä sen verran että jokusen tunnin teen töitä sen eteen mielelläni. Koon voi aina käydä kokeilemassa paikallisissa liikkeissä, vaikka joku sitäkin heti moralisoi.Laatu maksaa. Ja tuotemerkki maksaa jonkin verran myös. Minusta Lousin Vanuccit ovat hinta/laatusuhteeltaan hyviä, Probikeristä ei kokemusta. Jos rahaa on riittävästi, niin eihän sitä mitään ulkomailta saakka kannata vaivalla tilailla.www.mlol.de , tuolla on joskus melko halvalla kypäriä ja nahkoja, kannattaa katella. Ovat muuten hiukan laadukkaampia kuin nuo Louisin kamat.![]()
-hh-
Kyllä. Mulla on Tschullin 2-osainen puku. Nyt niillä on uudempia malleja ja kannattaa mielummin hankkia sellainen jos on noita ostamassa. Mulla on se vanhempi malli ja kaverilla uudempi ja kyllä se uudempi tuntuisi olevan parempi. Pienet yksityiskohdat kuten kaulus, hihansuut jne. on paremmat/mukavemmat noissa uudemmissa. Ulkonäkökin hieman modernimpi.Ebaysta sellanen merkki kuin Tschul. Haku löytää ketjun jossa ko. merkistä kokemuksia. Itselläni Tschulin takki ja hinta/laatu mielestäni loistava.
Ei kovin kilpailukykyinen mun mielestä, jos PowerBiken hinta jää n. 1200 euroon ja Englannista saa tilaamalla n. 730 eurolla postikuluineen, kyse siis Spyke Devilistä. Tuolla 500 eurolla voi ostaa vaikka jonkun kivan nahkatakin ja tekstiilihousut kuumille keleille... Luultavasti tällainen toiminta johtaa jossain vaiheessa palvelujen vähenemiseen kotomaassa, mutta jos puhutaan tuollaisista summista niin eipä siinä oikein vaihtoehtojakaan ole.Meillä on Spyken tämän kauden 1-osaisissa hyvät tarjoukset (20-40%), joten tervetuloa kokeilemaan. Hinta muodostunee hyvinkin kilpailukykyiseksi vrt. mlol tai fcmoto laatumerkit.