• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

06 Ducati 749s VS 05 Triupmh Daytona 600cc

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kingpin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei,

Nyt tarvitsisi apua ja hyviä kokemuksia / mielipiteitä etten tee huonoja kauppoja  
smile_org.gif

Eli on alkanut pyöränvaihto polttelemaan todella kovasti mutta tykkään tuosta daytonasta niin paljon etten ainakaan huonompaan haluaisi vaihtaa, tuossa omassani kaikki tehtaan herkut +++ paljon muuta alustassa yms.

Tässä nykyinen:

http://www.nettimoto.com/triumph/daytona/995512

ja tässä olisi se ducati:

http://www.nettimoto.com/ducati/749/1029378

Väliä joutuisin jonkun verran maksamaan mutta kohtuudella, mikä teidän mielestä olisi kohtuudella?

Eli kannattaako vaihtaa? Miksi ja miksi ei...jne....Myös jos joku tietää juuri tuon kyseisen tai jotain siitä niin info todella tervetullutta!

Kiitos kaikille jo etukäteen!!

Ei kannata, koska nettimoton mukaan toi sun trumppas on jo myyty. Vaihto saattaa olla hankalampaa... Toiseksi ilmoitat nakupyöräkuumeen nousseen niin miksi vaihtaisi toiseen katteelliseen?

Siis ihan selvennykseksi toi nettimoto ilmoitus on siis vanha , minä ostin tuon pyörän nettimotosta (ilmoitus on edellisen omistajan  jolta pyörän ostin) en jaksanut vaan kuvaa siirtää ja kirjoittaa noita tekstejä noista lisäkilkkeistä tänne...:)

Eli siis sinun mielestä ei kannata koska ducatin vaihto on hankalampaa vai mitä tarkoitit?

Mä en ole Daytonaa ajanut, mutta kait tuo Speed Four aika liki on. 749 Ducatia olen kerran Kemoralla kokeillut.

749 on hiton ketterän ja kevyen tuntuinen Trumppaan verrattuna. Mä tykkäsin kovasti
thumbs-up.gif

Ensin pitäisi tietää mitä haet vaihdolta?

Tommosen Trumpan olen pari kesää omistanut ja 749:ysiä olen Kemorassa ja Ahvenistolla kokeillut.

Mikäli sulla on "painotus" Matka/mutkapätkä kurvailussa mun mielestä 650 on siinä 749:ysiä mukavampi. Jos toisaalta tykkäät mennä eniten täysillä radalla niin Duce hakka Trumpan. Paremmat jarrut sekä alusta.

No joo makuasioita käy keväällä testaamassa sillähän siitä selviää.

Back