-Kevyt ja pieni kilpiteline ja vilkut. Nopea ja helppo ottaa kilpi pois esim radalle/laittaa kiinni.
-Kovempi racing satula sekä virheetön vakio satula mukaan.
-Kawasakin originaali ducktail. (Myös takasatula ja takajalkatapit mukaan)
-Virheettömät vakio katteet.
-Laatikollinen vakio osia mukaan.
-Kaikki kolme avainta tallessa.
-Mahdollista ostaa/neuvotella toinen takavanne mukaan, jossa päällä päivän ajettu Pirelli Supercorsa SC1.
-Huollettu öljyt/suodatin vaihdettu n.500-600km välein.
-Pyörä on kilvissä, joten helpot ja halvat vakuutukset
Ei vikoja, puutteita tai mitään harakiri-virityksiä. Vain ja ainoastaan laadukkailla osilla ja huolella ja tarkkaan mietittyjä tarkoituksenmukaisia ratkaisuja rikkomatta mitään.
Sellaisenaan valmis katuajoon tai sellaisenaan valmis radalle nopean ryhmän kärkeen. Itse ajelen pari kertaa vuoteen rataa ja näin tarkkaan rakennetulla ja säädetyllä laitteella nopean ryhmän nopeamman pään vauhteja pääsee helposti nolla riskillä. Itsellä käyttö on jäänyt viime vuosina 1-3pv/vuosi, jonka vuoksi päätin Kawasta luopua. Tästä saa joku valmiiksi rakennetun ja varustellun pyörän kustannustehokkaasti.
Hinta: 7200€
.ORG:laisille onnistuu käytön opastus ja ajolinjannäyttökin .ORG:in ajoharjoittelutapahtumassa tulevana kesänä.