Jaahas, kausi 2025 starttaa huomenna testeillä.
Kulkeeko Honda, Yamaha ei pamaha ja onko Maverick taas talvitestien mestari?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kaikki taitavat odottaa innolla, mitä tapahtuu kun Martin ja Marquez pääsevät uusien lelujensa kanssa tositoimiin. Kunhan ensin pahin krapulavapina hellittää.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Pecco ainakin tykkäs 2025 rungosta, mutta sitähän ei sitten saanut kun haluttiin pitää homma tasaisena, mikäli oikein muistan.
Saa nähdä, mitä Make siitä tuumaa. Onneksi siel ei ole kovin kuuma, niin ei Martin grillaannu pahasti Noalen paahtimessa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Jorge Martin lähti ekoista testeistä lasarettiin tarkistuksiin. Pari kaatoa, joista ainakin toinen tultiin kovaa naama edellä tonttiin.
Testit ekan päivän osalta taitaa olla luokkaa Motopark huhtikuussa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Martinin vasen käpälä saanut reeneissä murtumia. Poissa ainakin Thai-GP:n. Ottaen huomioon vamman sijainnin, niin ei välttämättä jää ainoaksi huiliksi.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Juu se on värttinäluu tohjona ("complex fracture") ja joko nilkka tai jalkapöytä myös, eli kausi lähtee totaalisen päin hemmettiä jo ennen kuin se alkoikaan. Nyt on ikävä kapteeni Espargaroa paikkaamaan saikuttelijaa, mutta minkäs teet. Savadorille tällä on työllistävä vaikutus, mutta onhan se vähän kurja ettei löydy kunnon sijaista sitten mistään. Soitto Turkin numerotiedusteluun ja kysyy olisko Toprak R tavoitettavissa, siinä olisi kova liike mutta täyttä fantasiaa.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
^
Jos tuo ranne ei tule täysin kuntoon, niin voi unohtaa mestaruuskamppailut millä tahansa pyörällä. Liikeratojen on säilyttävä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Joko olette löytäneet tälle kaudelle kukkaroystävällisen tavan katsoa MotoGP-kisoja?
Videopassi näyttää olevan sen 150e.
Viaplay on tietysti vaihtoehto, mutta todella arvokas sellainen ja siinä saisi (nykyään ärsyttävät) Formulatkin sitten samassa paketissa. Niiden videopassi maksaa erikseen 140e.
Viaplayn kanssa ei "suloilu" onnistu nykyään, kun livekisoja voi katsoa ainoastaan yhdeltä laitteelta.
Niin juu ja se katsominen pitää olla "helppoa" ja vaivatonta ja onnistuttava myös iPhonella ilman kikkailuita. Eli tuossa yllä ne vaihtoehdot taitaapi olla...
<p>1290 Superduke GT</p>
Servus tv toimii hyvin. Selostuksen saa englanniksi, kun valitsee international stream:in.
VPN kai on kaikilla muutenkin käytettävissä?
Katson "ServusTV On" Nordvpn:n kautta, muutakin kuin Motogp: tä. Tosin silloin tällöin pätkii. En ole varma, tarvitseeko aina vpn:n.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Täällä myös katsotaan VPN-kautta ServusTV:ltä MotoGP-kisoja ja paljon muutakin. Tosin minun VPN-toimittaja yritti tehdä laillisen ryöstön. Laittoi 120€ katevarauksen kortille tältä vuodelta. Tästä suivaantuneena laitoin sinne "pitäkää tunkinne" -ilmoituksen, niin kas kummaa. Hinta putosi kuutenkymppiin. Tämä on taas tyypillistä ns. kanta-asiakkaan silmään kusemista. 1. vuosi oli 40€, seuraava 60€ ja nyt yrittivät tuota 120€ veloitusta vuoden VPN-tilauksesta. Avast VPN siis kyseessä ja tämä hinta on kymmenelle laitteelle. Avast minulla siksi, kun töllössä oli valmiina Avast appi ja ei jaksa alkaa säätämään ilmaisten ja mahdollisesti huonosti toimivien VPN-sovellusten kanssa.
-- Brake later and open the gas earlier --
12e/kk on liikaa?
Kuulostaa kertajööttinä joo kalliilta, mutta ku rupeaa vuositasolla miettimään ni taatusti sunkin elämässä on ainaki 10 muutaki turhaa juttua jonne törsäät vuodessa enemmän kuin 150 euroa. Ja tolla vielä näkee taaksepäin hyviä kisoja jos on tylsä ilta.
Vain minun 2 poronkusemaani...
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Onko tietoa onko Viaplayn Motogp lähetyksissä suomenkielinen selostus? Nyt ainakin näytti ettei ensimmäisessä kisassa ainakaan olisi. Koitin asiaa googletella, mutta ei tuntunut tietoa löytyvän.
Se alkoi veljesten hallinnassa. Sijat 1 ja 2 niin sprintissä kuin varsinaisessa kisassa. Mikä mahtoi marcin pyörään iskeä siinä kohtaa kun päästi alexin ohi.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Olipas tylsä kisa! Faabion pyörä oli taas kerran etukäteishehkutuksista huolimatta melko hampaaton, Pecco taisi viime kaudesta oppineena noukkia varmat vähäriskiset pisteet ja Pedron ulosajo alkupuolella tylsytti kisan. No olihan siellä sentään Agura, joka teki upean suorituksen! Martinaattorin paluuta odotellessa…
-- Brake later and open the gas earlier --
Alexin pyörä sylkee kuumempaa ilmaa isoveljen pyörää kohti.
Aika vitun farssi koko sääntö. Mitähän tapahtuu seuraavalla kerralla, jos tilanne tunnistetaan? Eteen päässyt nostaa selän pystyyn ja ajaakin rankkua taakse jättäytyvälle, koska eilisen kaltaisessa tilanteessa olisi ainoa tapa voittaa, ja voitosta ajetaan.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.