Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 81:sta
  1. #1
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jaahas, kausi 2025 starttaa huomenna testeillä.

    Kulkeeko Honda, Yamaha ei pamaha ja onko Maverick taas talvitestien mestari?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #2
    Kaikki taitavat odottaa innolla, mitä tapahtuu kun Martin ja Marquez pääsevät uusien lelujensa kanssa tositoimiin. Kunhan ensin pahin krapulavapina hellittää.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  3. #3
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Pecco ainakin tykkäs 2025 rungosta, mutta sitähän ei sitten saanut kun haluttiin pitää homma tasaisena, mikäli oikein muistan.

    Saa nähdä, mitä Make siitä tuumaa. Onneksi siel ei ole kovin kuuma, niin ei Martin grillaannu pahasti Noalen paahtimessa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jorge Martin lähti ekoista testeistä lasarettiin tarkistuksiin. Pari kaatoa, joista ainakin toinen tultiin kovaa naama edellä tonttiin.

    Testit ekan päivän osalta taitaa olla luokkaa Motopark huhtikuussa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jorge Martin lähti ekoista testeistä lasarettiin tarkistuksiin. Pari kaatoa, joista ainakin toinen tultiin kovaa naama edellä tonttiin.

    Testit ekan päivän osalta taitaa olla luokkaa Motopark huhtikuussa.
    Ilmeisesti ranne ja nilkka murtunut
  6. #6
    Voi kurppa. Mielellään näkisi Jorgen pärjäävän Aprilialla.
  7. #7
    Lainaa Sankkeri kirjoitti Katso viesti
    Voi kurppa. Mielellään näkisi Jorgen pärjäävän Aprilialla.
    Näinpä mutta asiaa ei helpota että Fernandez lähti kanssa Espanjaan kursittavaksi kaatumisen jäljiltä. Ainakin pyöriä riittää kun Bez ja Ai ovat enää jäljellä.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  8. #8
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Martinin vasen käpälä saanut reeneissä murtumia. Poissa ainakin Thai-GP:n. Ottaen huomioon vamman sijainnin, niin ei välttämättä jää ainoaksi huiliksi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #9
    Juu se on värttinäluu tohjona ("complex fracture") ja joko nilkka tai jalkapöytä myös, eli kausi lähtee totaalisen päin hemmettiä jo ennen kuin se alkoikaan. Nyt on ikävä kapteeni Espargaroa paikkaamaan saikuttelijaa, mutta minkäs teet. Savadorille tällä on työllistävä vaikutus, mutta onhan se vähän kurja ettei löydy kunnon sijaista sitten mistään. Soitto Turkin numerotiedusteluun ja kysyy olisko Toprak R tavoitettavissa, siinä olisi kova liike mutta täyttä fantasiaa.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  10. #10
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Jos tuo ranne ei tule täysin kuntoon, niin voi unohtaa mestaruuskamppailut millä tahansa pyörällä. Liikeratojen on säilyttävä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #11
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Soitto Turkin numerotiedusteluun ja kysyy olisko Toprak R tavoitettavissa, siinä olisi kova liike mutta täyttä fantasiaa.
    Onhan näitä Superbiken puolelta tuuraajia ja kokeilijoita välillä tullut mutta pääsääntöisesti löytyvät tulosluettelon alimmalta riviltä, ainut poikkeus taitaa olla Colin Edwards.
  12. #12
    Joko olette löytäneet tälle kaudelle kukkaroystävällisen tavan katsoa MotoGP-kisoja?
    Videopassi näyttää olevan sen 150e.
    Viaplay on tietysti vaihtoehto, mutta todella arvokas sellainen ja siinä saisi (nykyään ärsyttävät) Formulatkin sitten samassa paketissa. Niiden videopassi maksaa erikseen 140e.
    Viaplayn kanssa ei "suloilu" onnistu nykyään, kun livekisoja voi katsoa ainoastaan yhdeltä laitteelta.

    Niin juu ja se katsominen pitää olla "helppoa" ja vaivatonta ja onnistuttava myös iPhonella ilman kikkailuita. Eli tuossa yllä ne vaihtoehdot taitaapi olla...
    <p>1290 Superduke GT</p>
  13. #13
    Lainaa palehti kirjoitti Katso viesti
    Joko olette löytäneet tälle kaudelle kukkaroystävällisen tavan katsoa MotoGP-kisoja?
    Videopassi näyttää olevan sen 150e.
    Viaplay on tietysti vaihtoehto, mutta todella arvokas sellainen ja siinä saisi (nykyään ärsyttävät) Formulatkin sitten samassa paketissa. Niiden videopassi maksaa erikseen 140e.
    Viaplayn kanssa ei "suloilu" onnistu nykyään, kun livekisoja voi katsoa ainoastaan yhdeltä laitteelta.

    Niin juu ja se katsominen pitää olla "helppoa" ja vaivatonta ja onnistuttava myös iPhonella ilman kikkailuita. Eli tuossa yllä ne vaihtoehdot taitaapi olla...
    Mopogp appi... ollu parina vuotena, toimii hyvin ja voi katsoa ku itseä huvittaa...

    Jos haluaa livenä ilmaiseksi ja germaani selostus ei haittaa, nii Servus tv.. ( vaatii kyl VPN:n vaikka itävaltaan)
    Viva la figa
  14. #14
    Servus tv toimii hyvin. Selostuksen saa englanniksi, kun valitsee international stream:in.
    VPN kai on kaikilla muutenkin käytettävissä?
  15. #15
    Katson "ServusTV On" Nordvpn:n kautta, muutakin kuin Motogp: tä. Tosin silloin tällöin pätkii. En ole varma, tarvitseeko aina vpn:n.
  16. #16
    Lainaa Nordlicht kirjoitti Katso viesti
    Katson "ServusTV On" Nordvpn:n kautta, muutakin kuin Motogp: tä. Tosin silloin tällöin pätkii. En ole varma, tarvitseeko aina vpn:n.
    Servus tarttee aina VPN:n paitsi Itävallassa ollessasi, livestream selostuksen saa englanniksi, nauhoitteet pitää saksaksi ja olisiko niin että nauhoitteisiin tunkee myös pakolliset mainokset.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  17. #17
    Lainaa palehti kirjoitti Katso viesti
    Joko olette löytäneet tälle kaudelle kukkaroystävällisen tavan katsoa MotoGP-kisoja?
    Videopassi näyttää olevan sen 150e.
    Pitkäaikaisesta asiakkuudesta näköjään palkitaan, MotoGp-videopassi edelleen 119.99€/vuosi...
  18. #18
    Täällä myös katsotaan VPN-kautta ServusTV:ltä MotoGP-kisoja ja paljon muutakin. Tosin minun VPN-toimittaja yritti tehdä laillisen ryöstön. Laittoi 120€ katevarauksen kortille tältä vuodelta. Tästä suivaantuneena laitoin sinne "pitäkää tunkinne" -ilmoituksen, niin kas kummaa. Hinta putosi kuutenkymppiin. Tämä on taas tyypillistä ns. kanta-asiakkaan silmään kusemista. 1. vuosi oli 40€, seuraava 60€ ja nyt yrittivät tuota 120€ veloitusta vuoden VPN-tilauksesta. Avast VPN siis kyseessä ja tämä hinta on kymmenelle laitteelle. Avast minulla siksi, kun töllössä oli valmiina Avast appi ja ei jaksa alkaa säätämään ilmaisten ja mahdollisesti huonosti toimivien VPN-sovellusten kanssa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  19. #19
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Pitkäaikaisesta asiakkuudesta näköjään palkitaan, MotoGp-videopassi edelleen 119.99€/vuosi...
    Näin oli myös minulla. Ei tuo kymppi kuukaudessa ole kovin kummoinen raha tuosta viihteestä, ihan ilolla sen maksaa.
    1835
  20. #20
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    Näin oli myös minulla.
    Seuraavakin hinnoiteltu samaan putkeen.
  21. #21
    Lainaa palehti kirjoitti Katso viesti
    Joko olette löytäneet tälle kaudelle kukkaroystävällisen tavan katsoa MotoGP-kisoja?
    Videopassi näyttää olevan sen 150e.
    12e/kk on liikaa?
    Kuulostaa kertajööttinä joo kalliilta, mutta ku rupeaa vuositasolla miettimään ni taatusti sunkin elämässä on ainaki 10 muutaki turhaa juttua jonne törsäät vuodessa enemmän kuin 150 euroa. Ja tolla vielä näkee taaksepäin hyviä kisoja jos on tylsä ilta.

    Vain minun 2 poronkusemaani...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  22. #22
    Onko tietoa onko Viaplayn Motogp lähetyksissä suomenkielinen selostus? Nyt ainakin näytti ettei ensimmäisessä kisassa ainakaan olisi. Koitin asiaa googletella, mutta ei tuntunut tietoa löytyvän.
  23. #23
    Se alkoi veljesten hallinnassa. Sijat 1 ja 2 niin sprintissä kuin varsinaisessa kisassa. Mikä mahtoi marcin pyörään iskeä siinä kohtaa kun päästi alexin ohi.
  24. #24
    Eturenkaan paineitten kans ongelmia. Odotteli sen pääsyä rajoihin ja sit tuppi nurin.
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Se alkoi veljesten hallinnassa. Sijat 1 ja 2 niin sprintissä kuin varsinaisessa kisassa. Mikä mahtoi marcin pyörään iskeä siinä kohtaa kun päästi alexin ohi.
    Kawasaki ZX10R 2005
  25. #25
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Se alkoi veljesten hallinnassa. Sijat 1 ja 2 niin sprintissä kuin varsinaisessa kisassa. Mikä mahtoi marcin pyörään iskeä siinä kohtaa kun päästi alexin ohi.
    Tuskin siihen pyörään mitään tuli, nimenomaan päästi ohi, piti leikkiä muka tiukkaa kisaa...
  26. #26
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Tuskin siihen pyörään mitään tuli, nimenomaan päästi ohi, piti leikkiä muka tiukkaa kisaa...
    Ei se mitään leikkinyt, oli pakko päästää ohi tai ois eturenkaan paineet pudonnu liian alas ja ois tullu hylkyä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  27. #27
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ei se mitään leikkinyt, oli pakko päästää ohi tai ois eturenkaan paineet pudonnu liian alas ja ois tullu hylkyä.
    Just näin. Oli varaa ajaa alhaisilla paineilla vielä kolme kierrosta ilman penalttia. Siksipä meni ohi vasta lopussa. Tavallaan reserviä oli riittämiin, kuten nähtiin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #28
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ei se mitään leikkinyt, oli pakko päästää ohi tai ois eturenkaan paineet pudonnu liian alas ja ois tullu hylkyä.
    Valistakaapa rata-ajajat, kuinka Alexin perässä hitaammin ajaessa eturenkaan paineet nousee korkeammiksi kuin kovempaa yksin ajaessa?
  29. #29
    Olipas tylsä kisa! Faabion pyörä oli taas kerran etukäteishehkutuksista huolimatta melko hampaaton, Pecco taisi viime kaudesta oppineena noukkia varmat vähäriskiset pisteet ja Pedron ulosajo alkupuolella tylsytti kisan. No olihan siellä sentään Agura, joka teki upean suorituksen! Martinaattorin paluuta odotellessa…
    -- Brake later and open the gas earlier --
  30.  
  31. #30
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Valistakaapa rata-ajajat, kuinka Alexin perässä hitaammin ajaessa eturenkaan paineet nousee korkeammiksi kuin kovempaa yksin ajaessa?
    Alexin pyörä sylkee kuumempaa ilmaa isoveljen pyörää kohti.

    Aika vitun farssi koko sääntö. Mitähän tapahtuu seuraavalla kerralla, jos tilanne tunnistetaan? Eteen päässyt nostaa selän pystyyn ja ajaakin rankkua taakse jättäytyvälle, koska eilisen kaltaisessa tilanteessa olisi ainoa tapa voittaa, ja voitosta ajetaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen