Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Pyörässä on alkuperäinen Givin valmistama takalaukku ja teline. Saako tuohon telineeseen kiinnikkeitä sivulaukuille? Givi myy nykyään erilaista takatelinettä, joten ne sivuraudatkaan ei käy minun telineeseen.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: Segrei; 07.09.2024 klo 11:09.
    Suzuki GSF 650 SA Bandit -08
  2. #2
    Nykyään myytävä malli on tällainen eli tulee alemmaksi

    Lähetetty minun SM-G990B2 laitteesta Tapatalkilla
    Suzuki GSF 650 SA Bandit -08
  3. #3
    Nyt kun noita kuvia vertailen vierekkäin niin eihän tuo sivuteline tulekaan takatelineeseen kiinni. Eli ei ole ongelmaa.

    Lähetetty minun SM-G990B2 laitteesta Tapatalkilla
    Suzuki GSF 650 SA Bandit -08
  4. #4
    Lainaa Segrei kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun noita kuvia vertailen vierekkäin niin eihän tuo sivuteline tulekaan takatelineeseen kiinni. Eli ei ole ongelmaa.

    Lähetetty minun SM-G990B2 laitteesta Tapatalkilla
    Näin on. Hyvin päätelty! Voit itse valita haluatko pitää sivuraudat koko ajan kiinni vaiko vain matkalla. Samahan on takalaukun kanssa. Itte oon tullut tulokseen, että sellaisella pyörällä en tee mitään, johon ei saa takalaukkua kiinni, koska aina on jotain mitä pitää kuljettaa. On se vähän hankalaa, jos ei ole mitään boxia. Itte myös tarttisin nuo sivuraudat. Toisaalta pehmeet laukut on kätsät, toisaalta ei, kun niitä ei saa mihkään lukolla kiinni, kuten kiinteät sivulaukut saa.
    "When you ride a suzuki you have allways extra candy on your pocket"
  5. #5
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Näin on. Hyvin päätelty! Voit itse valita haluatko pitää sivuraudat koko ajan kiinni vaiko vain matkalla. Samahan on takalaukun kanssa. Itte oon tullut tulokseen, että sellaisella pyörällä en tee mitään, johon ei saa takalaukkua kiinni, koska aina on jotain mitä pitää kuljettaa. On se vähän hankalaa, jos ei ole mitään boxia. Itte myös tarttisin nuo sivuraudat. Toisaalta pehmeet laukut on kätsät, toisaalta ei, kun niitä ei saa mihkään lukolla kiinni, kuten kiinteät sivulaukut saa.
    Sivurautojen kanssa joutuu näköjään siirtämään vilkut alkuperäiseltä paikalta tuonne taakse. Näyttää vähän hölmöltä.

    Lähetetty minun SM-G990B2 laitteesta Tapatalkilla
    Suzuki GSF 650 SA Bandit -08
  6. #6
    Lainaa Segrei kirjoitti Katso viesti
    Sivurautojen kanssa joutuu näköjään siirtämään vilkut alkuperäiseltä paikalta tuonne taakse. Näyttää vähän hölmöltä.

    Lähetetty minun SM-G990B2 laitteesta Tapatalkilla
    Joo ei ne kauniit ole, mutta matkalla tuo visuaalisuus, äänet tai tehot ei merkitse yhtään mitään. Se on tärkeintä, että ne näkyy. Nurkkapyöritys on sit ihan eri laji...
    "When you ride a suzuki you have allways extra candy on your pocket"
  7. #7
    Tuossa omassa telineessä vilkut tulee tuonne ihan ylös. Ja noita sivulaukkujakin on tämä uudempi kurvikas taikka se wanhempi ihan suora, jolloin jopa sama laukku kävi niin sivu- kuin takalaukiksi

    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  8.  
  9. #8
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    Tuossa omassa telineessä vilkut tulee tuonne ihan ylös. Ja noita sivulaukkujakin on tämä uudempi kurvikas taikka se wanhempi ihan suora, jolloin jopa sama laukku kävi niin sivu- kuin takalaukiksi

    Tuo ghettopylly-laukku on kyllä hyvä.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss