Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Terve bemaristit!

    Tuli hankittu -19 GS ja sen mukaan Navigator VI. Halusin suunnitella ja muuttaa reittejä luurilla (Android) kahvitauolla ja sitten ampaista ne naviskaan, mutta tämä osoittautui vähän haastavaksi. Garminin oma Smartphone Link -appi osaa siirtää yksittäisiä reittipisteitä naviskaan bluetoothilla, mutta on muuten hirveän kökkö. BMW Connected -apissa on erinomainen reittisuunnittelu, mutta se ei puhu navigaattorin kanssa. Sen ohjeita voi toki katsoa ja kuunnella pyörän TFT-näytön kautta, mutta se ei näytä reittiä karttapohjalla ja ohjeet tulevat usein myöhässä. No, kolmas tapa on ottaa naviska irti ja tehdä muutokset suoraan sillä, mutta senkään käyttöliittymä ei ole mitenkään ihanteellinen. Ihanteellista olisi varmaan ostaa uusi BMW ConncetedRide naviska vanhan Garmin-pohjaisen tilalle. Se osaa ilmeisesti ottaa vastaan Connected-apilla tehtyjä reittejä. Mutta harmittaa maksaa niin paljon kun pyörässä kerran on toimiva navigaattori. Löytyykö halvempi ratkaisu? Mitä ajatuksia ja ratkaisuja teillä on tähän?

    Micke
  2. #2
    Mä hommasin tommosen https://www.bmw-motorrad-bohling.com...linpidike.html
    kun oli se valmius pyörässä. Toimii hyvin.
    BMW R1200GS LC -14
    Suzuki Bandit 1200 -05
  3. #3
    Lainaa 12_76 kirjoitti Katso viesti
    Mä hommasin tommosen https://www.bmw-motorrad-bohling.com...linpidike.html
    kun oli se valmius pyörässä. Toimii hyvin.
    Mielenkiintoinen härveli! Toi tulee siis kiinni GPSn pidikkeeseen? Ja luuri sitten siihen. Pysyykö puhelin tarpeeksi kuivana sateellakin?

    Micke
  4. #4
    Joo, siihen samaan, mihin navigaattorinkin saa. Yhdessä rankkasateessa ajoin, niin puhelin pysyi kuivana. Mulla on pieni lisälippa pleksissä, mutta tuskin on ongelma ilmankaan. Pysähtyä ei sitten kannata sateessa...
    BMW R1200GS LC -14
    Suzuki Bandit 1200 -05
  5. #5
    Lainaa 12_76 kirjoitti Katso viesti
    Joo, siihen samaan, mihin navigaattorinkin saa. Yhdessä rankkasateessa ajoin, niin puhelin pysyi kuivana. Mulla on pieni lisälippa pleksissä, mutta tuskin on ongelma ilmankaan. Pysähtyä ei sitten kannata sateessa...

    Kiitos vinkistä, pitää tutustua tarkemmin!
  6. #6
    BMW R1200GS LC -14
    Suzuki Bandit 1200 -05
  7.  
  8. #7