Minulla on vuoden 2002 GSX-750F, jossa penkinpäällys on kulunut rikki. Päällystä ei näytä olevan myynnissä missään, enkä ole löytänyt penkkiä purkuosanakaan googlaamalla. Osaako joku neuvoa miten saisi penkin kohtuuhintaan korjattua? En ole vielä kysellyt autoverhoomoista hintaa, kun juuri sain MP-korjaamolta tiedon, että eivät ole löytäneet päällistä alkuperäisenä eivätkä tarvikeosana, tai koko penkkiäkään. Mutta saako niitä kuitenkin jostain?
Hannu
Kysy ihan tavallisesta verhoomosta, joka korjailee nojatuoleja jne.
Omakohtainen kokemus 2016 kaksi satulaa.
Molempiin satuloihin kokonaan uusi pinta.
Hinta oli 90€ / satula + materiaali.
https://verhoiluliikerasanen.fi/
Mitä jos vaihtaa päällisen itse?
Vaatii nitojan,sprayliiman ja nahan tai keinonahkapalan?
Toki ebay tarjoaa myös satuloita https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...+seat&_sacat=0
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
kleineinzeigen.de sivuilta kannattaa hakea esim. Suzuki gsx 750 f AK11 sitzbank sitz
^Pieni varoituksen sana kleinanzeigenista.
Vaikka saksalaiset myyjät ovat rehellisiä ja kuvaavat tuotteiden kunnon totuudenmukaisesti, niin itse vuosi sitten menetin rahat kahteen otteeseen. Molemmilla kerroilla sain valituksen jälkeen sivustolta viestin, jossa kerrottiin myyjän tilin joutuneen kaapatuksi ja maksuni menneen huijarille (siis myyjä oli rehellinen, mutta kommunikaatio tapahtui huijarin kanssa, joka veti maksun välistä). Vaadin rahoja sivustolta, koska mielestäni tilin kaappaus kuului heidän vastuulleen. Eipä tullut.
Niinpä suosittelen käyttämään sivuston tarjoamaa turvattua maksusysteemiä. Siitä joutuu pulittamaan pienen komission. Noin muutoin olen tehnyt paljon kauppoja ko. sivustolla - sieltä saa bränikkää tavaraa kotimaisia hintoja edullisemmin. Postikulut ovat tyypillisesti 15€ ja siitä ylöspäin.
https://www.sitzfleisch.eu/en/produc...sx-600-f-bezug
Korjaamolla ei ole Googlea käytössä? 70 euroa ja nitoja.
suzuki-gsx750-basic-black.jpg
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
sellaisen kyykyn takasatulan joka on muodoltaan yksinkertainen pystyy itse verhoamaan kelkkakernillä ja nitojalla.
tuo on niin monimuotoinen satula että kannattaa ostaa valmis päällinen. itse asennusta en pidä pahana jos on vähänkään käsitöitä tehty.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Kiitokset neuvoista. Valmiin päällisen kiinnittäminen varmaan sujuu itsekin, kunhan on sopivat välineet. Yhdessä huonekaluverhoomossakin nimittäin sanottiin, että muovinen satula voi olla liian kovaa materiaalia heidän nitojilleen. Nykyisellä Lidlistä ostetulla vehkeellä se ei varmasti onnistu, kun teki tiukkaa jo silityslaudan verhoilu, vaikka hyvä siitä lopulta tuli. Pitänee olla vähän vahvempi nitoja ja sopivat niitit, onko vinkkejä tähän?
Hannu
80-luvun Yamahan penkkirunkomuoviin tepsi ihan tavallien Staplerin niittinaulain, joka ei montaa kymppiä maksanut. Muutamaa niittiä piti kevyesti naputella varovaisesti pallopäävasaralla.
Hankalinta oli venyttää päälistä samalla niittaajaa käytettäessä. Lopputulos kuitenkin kuin uudesta satulasta olisi kyse.
Taisin käyttää tavallisia kuuden millin niittejä, samoja joita oli tullut jonkun hinnat alkaen nitojan kanssa.
PS viimeistelynaulaimella niitit menevät kovempaankin muoviin, mutta toki on riski satularungon vaurioitumisesta.
Joo, pahimmillaan puhkoo vielä nahkapuvun ja kalvaa takamusta.
Pari olen itse verhoillut jollain vähän halpista tehokkaammalla nitojalla. Tuli sentään tehtyä, toisin kuin gixxerin ankanpyrstön selkänoja, jonka joku verhoilija kehui päällystävänsä käden käänteessä. Ei tullut kahteen vuoteen valmista...
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Ostin aikoinaan CBR:ään tilalle Kiinan rimpulan, joka oli surkea laadultaan. Sitten joku suositteli tätä, joka tekikin sen verhouksen minusta ihan hyvin ja kohtuu hinnalla https://verhoomoelegante.fi/