Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    Lainaa hekeli kirjoitti Katso viesti
    Tämä Biltema 15229 ainakin täysin paska. Näyttää joka kerta eri tuloksia, tyyliin 0,6 1,6 2,2. Kyllä se suurimman osan yrityksistä näyttää suunnilleen oikein, mutta ei voi tietää mihin luottaa. Muutenkin ärsyttävä virransäästö, jatkuvasti sammuu kesken yrityksien ja saa painella päälle.

    Hommasin sitten Automasalta 40€ Flaigin ja ei tarvitse arpoa, joka kerta 0,1 sisällä.
    En juuri tuota bilteman mittaria tunne, mutta yhdessä toisessa halvassa digimittarissa oli pari ominaisuutta, jotka piti huomioida. Virrankytkennän jälkeen piti odottaa, että mittari ”kalibroi” anturin 0 bar tasoon ennen kuin sen työnsi venttiiliin. Toiseksi, mittapää piti painaa kerralla kunnolla venttiiliin ja pitää siinä tiiviisti noin sekunnin. Näin mittaustulokset olivat johdonmukaisia ja toistettavia. Mutta jos kummassakaan vaiheessa hätiköi, tai mittari pääsi heilahtamaan karassa niin että paine tilapäisesti heilahti, niin näyttö oli ihan mitä sattuu.
  2. #32
    Itse olen sen verta laiska tarkastamaan ilmanpaineita, jotta olen käyttänyt vettiilinhatun tilalle ruuvattavia TPMS sensoreita. Viime vuodet ollut käytössä Fobon tuote, jolle kännykkä sovellus. Ei ehkä rata-ajohommiin, mutta itsellä katupärräillyyn ollut soiva peli.

    Lähetetty minun Power Armor 18 laitteesta Tapatalkilla
  3. #33
    Mulla on Lidlin renkaantäyttölaitteessa digimittari. En siinä mitään havaittavaa heittoa ole huomannut.
    BMW R 35
    BMW R 1100RS
  4. #34
    Lainaa Aakku kirjoitti Katso viesti
    Mulla on Lidlin renkaantäyttölaitteessa digimittari. En siinä mitään havaittavaa heittoa ole huomannut.


    Mä käytän tota ihan samaa ja näyttääkin samaa kun joku perinteinen mittari, jollainen myös tallista löytyy. Aina sen verran ylipainetta renkaissa, ettei ongelmaa ole ilmennyt.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  5. #35
    Aiempaa kokemusta tuosta edellä mainitusta Hipremasta, mutta hankin kokeeksi Alfanon mittarin:
    https://www.alfano.co.uk/Alfano-tyre...Pressure-Gauge

    -Alfanossa parempi pää kuin Hipremassa. Toimii kulmaventtiilien kanssa loistavasti.
    -Hipreman käyttöliittymä on parempi - paljon parempi - verrattuna Alfanoon
    -Hipremaan saa (tulee mukana?) kova laukku. Alfano toimitettiin mustassa pussissa ja en mitenkään ymmärrä miten tarkkuusmittalaitetta voitaisiin kuljettaa pelkässä pussissa. Hankin paremman laukun sille.
    -Alfanolla voi mitata 7 barin paineeseen asti, mutta sillä ei näissä hommissa ole mitään merkitystä.
    -Alfano on muutaman euron edullisempi ja se oli syy kokeille sitä.

    Molemmat ovat hyviä mittareita, mutta Hipreman ehkä hiuksenhienosti parempi.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  6. #36
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Aiempaa kokemusta tuosta edellä mainitusta Hipremasta, mutta hankin kokeeksi Alfanon mittarin:
    https://www.alfano.co.uk/Alfano-tyre...Pressure-Gauge

    -Alfanossa parempi pää kuin Hipremassa. Toimii kulmaventtiilien kanssa loistavasti.
    -Hipreman käyttöliittymä on parempi - paljon parempi - verrattuna Alfanoon
    -Hipremaan saa (tulee mukana?) kova laukku. Alfano toimitettiin mustassa pussissa ja en mitenkään ymmärrä miten tarkkuusmittalaitetta voitaisiin kuljettaa pelkässä pussissa. Hankin paremman laukun sille.
    -Alfanolla voi mitata 7 barin paineeseen asti, mutta sillä ei näissä hommissa ole mitään merkitystä.
    -Alfano on muutaman euron edullisempi ja se oli syy kokeille sitä.

    Molemmat ovat hyviä mittareita, mutta Hipreman ehkä hiuksenhienosti parempi.
    Hiprema mittari tulee muoviboksissa.
  7. #37
    Olen käyttänyt Xiaomi Air Compressor 1S:ää. Näköjään tuota ei enää saa kun on tullut kakkosversio, jota taas jostain syystä ei taida Suomesta löytyä. Proshopilla on, mutta en tiedä millainen paikka tuo on.
    Eurodainu+kompressori löytyy myös ja samaa näyttävät, mutta nykyään tulee melkein aina helppouden takia käytettyä tuota Xiaomia.
  8.  
  9. #38
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Olen käyttänyt Xiaomi Air Compressor 1S:ää. Näköjään tuota ei enää saa kun on tullut kakkosversio, jota taas jostain syystä ei taida Suomesta löytyä. Proshopilla on, mutta en tiedä millainen paikka tuo on.
    Eurodainu+kompressori löytyy myös ja samaa näyttävät, mutta nykyään tulee melkein aina helppouden takia käytettyä tuota Xiaomia.
    DNA: https://kauppa.dna.fi/tuote/p/xiaomi...-1s-ilmapumppu
    Sivulla todetaan mielenkiintoisesti akusta seuraavaa: "Akkukesto enintään 8 päivää älykellotilassa. Musiikinkuuntelua GPS-paikannus päällä noin 6 tuntia." Jopas onkin monipuolinen laite.

    Eipä silti, varmaan asiallinen laite etenkin mukana kuljetettavaksi.

    Mulla on Makitan 18V akulla toimiva, sille on ollut lujasti käyttöä rengaspaineiden tarkistuksissa, mutta sitä ei viitsi mukana kuljetella. Ynnäilin että sille tulee helposti lähes sata käyttökertaa vuodessa (kotilot, kärryt, mopot ja fillarit). Paaljon helpompi kun ison kompuran odottelu ja letkun levittely. Tuo Xiaomi ajais varmaan saman asian, hitaammin ehkä, mutta eipä tossa säädössä niin kiire ole.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12