Onko kenelläkään munasuojia käytössä mopoillessa?
Onko kukaan edes kokeillut ajaa kupin kanssa?
Ite oon kamppailulajeissa käyttänyt ns. "kovaa kuppia" ja siihen tottuu yllättävän nopeasti, vaikka alussa tuntuu, että se on koko ajan tiellä.
Nyt tuli hommattua ratakäyttöön 1-osainen nahkapuku, jonka alla ajattelin käyttää lisäksi rinta/selkäpanssaria.
Olo tuntuu melko hyvin suojatulta kaikkine ajokamoineen, mutta miehuusalueella on aika orpo olo, kun siinä ei oo minkäänlaista suojaa.
Kertokaahan kokemuksia onko ollut usein tilanteita, joissa alasuojaa on tullut ikävä.?
cbr600rr -04
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
On kans tullut noita kuppi- ja hammassuojalajeja harrastettua, mutta kupit ei oikein tähän hommaan sovi.
Hammassuojia olen nähnyt käytettävän, en tosin suomessa kovinkaan montaa kertaa. Jotkut vissiin puree hampaita niin kovaa yhteen ajaessa ja jotkut käyttää aivotärähdysten ehkäisyyn. Itse en usko että pystyisin hammasssuojia (tai niskatukea) käyttämään tässä lajissa, vaikka se ihan fiksua olisikin.
Rintapanssarin laitan sit kun se sopii puvun sisälle, eipä ole viiteen vuoteen tarvinnut sovitella
Edit: Kaatuiluakin olen harrastanut, mutta koskaan ei ole kasseille kopsahtanut. Lapaluun murtamisen jälkeen tuli hommattua semmoinen selkäsuoja mikä yltää lapaluiden päälle.
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Dainesen wave noilla lisäsuojilla. Ostin ihan suomesta kaupasta kun menin kaatosaikulla käsi kantositeessä katteleen uusia varusteita. "Meillä olis tällänen dainesen uus malli missä on nää lapaluusuojat" - Joo, mä otan sellasen
En tosin löytänyt D:n sivuilta tota mallia enään.
http://www.clinic-hq.co.uk/product_1...ula+Protection
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Kun joskus opettelin keulimaan (en osaa vieläkään) niin joskus tiputtaessa tuli hyvin kasseille, mutten oikein nää tilannetta mihin näitä radalla tarviis.
Voihan sitä kipatessa kolista omaan pyörään, kaverin pyörään, kanttariin...
Taitaa vaan olla vähän sama, ku hammassuojien kanssa tässä lajissa, että niin harvoin olis hyödyksi, ettei oo vörtti epäkäytännöllisyyden takia.
cbr600rr -04
Jos päätät kokeilla, niin laitapa sellainen nahkapuvun ulkopuolelle tuleva oikein näyttävä kalukukkaron kaltainen kapistus. Sinne voi kätevästi jemmata vaikka korvatulpat settien välissä. Ovat perhana aina jossain hukassa.
Tiedä vaikka ottais tuulta alle muoti-ilmiönä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ei huono idea.
Pikkunen jallupullo sinne kanssa, niin ei tarvii kaadon sattuessa istua hiekalla kuivin suin.
cbr600rr -04
Muutamassa pyörässä nähnyt tuollaisen pastillirasian ohjaamossa kiinni kaksipuolisella teipillä, saa näppärästi korvatulpat kannen alle säilöön https://www.sunglobe.net/pastilliras...-clack-501122/
Kylätason kurapyöräilijä.