Tilasin tänään iltapäivällä Bemariini osia täältä http://www.boonstraparts.com
ja ihmettelin miten nopeasti paketti lähti matkaan ilman mitään kiirehtimisiä.
Tällä tahdilla tämä on varteenotettava vaihtoehto moneen tarpeeseen. Olen joskus
aikaisemminkin jotain tilannut samoin kokemuksin, mutta nyt ahdisti jo kehuihin.
Katsoin, että olisi Apriliaan uudet peilit kohtuuhintaan, mutta rahti...
DHL: Express (€ 44,95)
DHL: Parcel (€ 29,95)
DHL: Europlus (€ 24,95)
Sitä on vaan nettiaikana tottunut liian hyvälle, eli halpaan rahtiin.
Tilasin silti peilit, koska olen miettinyt niiden tilaamista jo muutaman vuoden.
Lisäksi maksaminen maksaa 1,82€
Ps. Möivät Cagivaan uutta bensapumpua 99,55€. Ihan hyvä, mutta saman pumpun saa uutena 50€ Biltemasta...![]()
Joo ,samoin ajatuksin katselin rahti ja maksutapakuluja..Ehkäpä sitä tosiaan on tottunut
liian hyvälle kun pizzan kotiinkuljetuksen hinnalla tulee paketti ovelle ties miten kaukaa
Eikä tämä todellakaan koske Suomen postia
Sain hyvin positiivisen kuvan yrityksen palvelusta kun halusin tarkempia kuvia ja lisäkysymyksiä
verkkokaupan tietoihin kun katteita olin tilaamassa. Asiallisen ystävällinen vastaus tuli nopsaan.
Näiden kanssa tulee tarkaksi kun toiminta on välillä päinvastaista..
Olen myös kerran tilannut tavaraa tuolta Boonstralta ja ainakin silloin paketti tuli ripeästi ja osat olivat sitä mitä pitikin.
Mitä nyt muuten mielenkiinnosta selailin osatarjontaa, niin hinnoissa tuntui olevan hajontaa aika paljon. Osa vaikutti melko suolaisesti hinnoitelluilta, osa taas hyvinkin edullisilta. Mutta jos löytyy tarvittavaa palikkaa mieleiseen hintaan, niin muuten tuota kyllä uskaltaa suositella.
Arttu
Tilasinkin sitten vahingossa väärän vuosimallin tavarat -virhe on meikän!
Palautin osat eikä siinä ollut mitään "voimistelua", luonnollisesti postin palautuskulut
mun piikkiin mutta tavaroista tuli rahat takas normisti.
POLTTOAINEPUMPPU
Tuotenro. 52-250
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/...ppu-2000036928
044-pumppu on aika överi vakioon moottoripyörään. Sen lisäksi että se on iso ja tehokas, se myös haukkaa virtaa melkoisesti mikä saattaa aiheuttaa ongelmia mopoissa missä ei laturin teho välttämättä päätä huimaa.
Pitäisi tilata Triumph Thunderbirdiin oikeanpuoleinen änkkäri. Onko €125,- paljon vai vähän...![]()
Durty Nelly's Boys