Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    eli oli tarkoitus vaihtaa 03 triplestä tuo vakio mittari veks ja laittaa uusi digitaalinen tilalle. ainoat ongelmat on tuo polttoaine valon kytkentä ja kierrosluku saada toimimaan, onko kellään kokemusta tuosta hommasta?
  2. #2
    Meinaatko siis laittaa jonkun uudemman mallin digimittarin vai jonkun jälkiasennus koson tms?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  3. #3
  4. #4
    Ota tankin pinnankorkeusanturista liitin irti ja teippaa tms se pyörän puoleinen töpseli umpeen. Liitä mittaristolta tuleva polttoainemittarin johto anturin toiseen johtoon, maadoita anturilta tuleva toinen johto. En muista onko anturin polariteetillä väliä joten kokeile kytkentä esim koestinkaapeleilla ennen lopullista liitosta. Pistokkeenhan siihen tietty kans tarvii jos aikoo tankin irrottaa.

    Saatat joutua myös muuttamaan mittarin asetuksista vastusskaalaa mutta ainakin RX-2:n vakioasetus muistaakseni kävi tohon mun Daytonaan ja noi on periaatteessa sama pyörä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #5
    kiitti vinkistä, entäs tuo kierrosluku? kun triplessä tulee vakio mittarille muistaakseen 5 piuhaa ja 2 niistä on ilmeisesti mittarin taustavalolle ja 3 piuhaa sitten kierros näyttöön ja uudessa mittarissa on kierros näytölle vai yksi piuha.. onko mitään vinkkiä tähän?
  6. #6
    Tarvii vähän kaivella noita kytkiksiä ja lappusia ja verrata et daytonan ja triplen mittarin kytkennät menee samalla tavalla... yritän tänö iltana muistaa/jaksaa kattoa mut lähtökohtaisesti tarvitset ainakin yhden kpl 4,7Kohm vastuksen ja joku pieni diodi ois kans hyvä olla.

    Näin ens alkuun sanon että säästä itteltäs hirvee vaiva vianetsimisen kanssa ja ens töikses vedä mittsristolta oma dedikoitu kohtalaisen paksu maajohto aina akulle asti. Ei siis runkoon, ei pyörän omaan johtosarjaan liittyen vaan AKUN MIINUKSEEN. Noi jälkiasennusmittsrit tuppaa olemaan hiton ronkeleita ton maattamisen kanssa, mulla vuoti pitkään kierrokset nopeusmittariin kunnes syyksi lopulta paljastui paska maa.

    Ja sit tosiaan helpottais kanssa jos tietäis mikä mittaristo kyseessä...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #7
    koso db-01r mittari. täytyy vetästä akulta asti sitten se piuha. kiitti avusta.
  8.  
  9. #8
    tach_zener.jpg joku oli tämmösen piirtänyt tuosta jutusta, onkohan tämä se kytkentä mistä puhuit?