Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Kun myytte ajoneuvoja, täyttäkää ns. luovari myös. Myin konevikaisen liikennepoistetun rekisterissä olevan auton ja epäily heräsi että kuinkahan ostaja siirtää auton omille nimilleen. Vein luovarin kats.toimipaikalle ja pyysin ilmoittamaan Trafille, että auto on myyty.

Nyt tarkistin ja edelleen auton omistajana olen minä, mutta Trafin tietojen mukaan olen myynyt auton. Näin maksut katkee, tekee ostaja mitä vaan.

Jos ostatte vaikka ns. peltoauton, ei nimiä mihinkään paperiin. Voi tulla muuten maksuja jälkikäteen.
    Onkai tuo päivänselvää että luovari tehdään ku ajoneuvoja myy..
    Ei näköjään kaikille 10-luvulla
    Eipä tuo luovari kaikesta harmista vapauta. Säilyt tavallaan auton omistajana, jos uusi omistaja ei ota autoa nimiinsä, vaikka Trafilla olisi uuden omistajan tiedot. Tästä johtuen auton rekisteritiedot johtaa edelleen vanhaan omistajaan, vaikka maksut katkeavatkin.

Nimimerkillä "myin vanhan räppänän". Ensin tuli vihaista puhelua, että olen kolhinut jonkun autoa kaupan parkkipaikalla, sen jälkeen tuli puhelua seuraavalta omistajalta että mitä vikaa autossa on ja että se pitää korjata HETI (auto oli jo myyty toistamiseen eteenpäin), sitten tuli parkkisakkoa ja viimeisenä aamuyöllä soitto rahtarilta, että autoni on hylätty kaupan laiturin eteen ja tukkii liikenteen.

Ilmeisesti auto siirrettiin lopulta kaupungin varikolle hylättynä, koska sen jälkeen siitä ei kuulunut mitään.
    Lainaa TSuni kirjoitti Katso viesti
    Eipä tuo luovari kaikesta harmista vapauta. Säilyt tavallaan auton omistajana, jos uusi omistaja ei ota autoa nimiinsä, vaikka Trafilla olisi uuden omistajan tiedot. Tästä johtuen auton rekisteritiedot johtaa edelleen vanhaan omistajaan, vaikka maksut katkeavatkin.
    Olen samaa mieltä ja kokenut saman, niin kauan sen on edellisen omistajan harmina kunnes uusi omistaja vaihtaa sen omiin nimiin.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6.  
    So what?

Kun luovari on asianmukaisesti (peruslähtökohta) todistajineen allekirjoitettu, myyjän vastuu loppuu kaikilta osin juuri siihen ko. hetkeen, siihen kannattaa laittaa aika ja paikka ihan minuutilleen.
    Jälkikäteen saattaa olla jotain selvittelyä mutta sitä asianmukaisesti täytettyä luovaria on helppo näyttää vaikka raastuvassa.
    juuri nyt pyörätön