Mistähän löytäisin kaularankavammaisena mahdollisimman kevyen kypärän? Nykyinen avopotta on 1100 g. Avomallin kypärää olisi tarkoitus käyttää myös jatkossa. Kahdesta en luovu, moottoripyöräilystä ja kypärästä!
Marushinin RS-1 mainostetaan 1050 G, vielä umpikypärä. Niillä on muitakin aika keveitä, itse olen vähän katsellut pojalle kanssa jotain kevyehköä niiltä. Keveys voi kyllä joissain tapauksissa tarkoittaa aikomoista askeettisuutta.
taidetaan joutua odottamaan jotain hiilinanoputkista tehtyjä kypäriä, että nähtäisiin merkittävästi kevyempiä kypäriä, aika lekoja nuo kypärät ovat.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Airoh urban jet JT, 950g
http://www.airoh.com/helmets/urban_j...bicolor#more-1
Ei kyllä hajuakaan mikä koko painaa tuon verran.
Pörrr
ihan älytön vaikutus kypärän painolla...
Varsinkin pitkällä matkalla huomaa ,kun ei ole niska jäykkä ja pää ei särjen, nurkissa ajellessa ei eroa juuri ole![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Onneks ei ollut hinnasta puhetta tarkkaa painoa en löytänyt, mutta Arai RX7 RC vaikuttais olevan aika kevyt kypärä![]()
Niskatuki? Kannattelisikohan moinen osan kypärän painosta?
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
Kaularanka vammaiselle suosittelisin mikroautoiluista tuttuja niskatukia jotka kannattelee oikein säädettynä jopa koko kypäränpainon hartioilla.
Esimerkiksi: http://www.rallyshop.it/index.php?ma...=0&language=en
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Ootteko kattonu sen Arain hintaa?![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Hinta tolla Arailla reilut 2k€, Suomesta tuskin löytää myynnistä sovitettavaksi ja painoakaan ei taideta edes ilmoittaa.
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Käytin oman Biltwellin puntarissa, näkyi olevan 950 grammaa. Viime kesän "helteillä" tuli pidettyä varmaan enemmän kuin umpiaskia. Mainio potta.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Jos keveys on pääkriteeri niin siitä 450 grammanen avokypärä http://www.louis.eu/index.php?topic=...rtnr_gr=203304
Itse en ole onneksi (toistaiseksi) rankaani telonut niin en tiedä, mutta luulisi olevan suuri merkitys ajoasennolla ja aerodynamiikalla (pyörän ja kypärän) rasituksiin?
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!