Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Mistähän löytäisin kaularankavammaisena mahdollisimman kevyen kypärän? Nykyinen avopotta on 1100 g. Avomallin kypärää olisi tarkoitus käyttää myös jatkossa. Kahdesta en luovu, moottoripyöräilystä ja kypärästä!
  2. #2
    Marushinin RS-1 mainostetaan 1050 G, vielä umpikypärä. Niillä on muitakin aika keveitä, itse olen vähän katsellut pojalle kanssa jotain kevyehköä niiltä. Keveys voi kyllä joissain tapauksissa tarkoittaa aikomoista askeettisuutta.
  3. #3
  4. #4
    taidetaan joutua odottamaan jotain hiilinanoputkista tehtyjä kypäriä, että nähtäisiin merkittävästi kevyempiä kypäriä, aika lekoja nuo kypärät ovat.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #5
    Airoh urban jet JT, 950g

    http://www.airoh.com/helmets/urban_j...bicolor#more-1

    Ei kyllä hajuakaan mikä koko painaa tuon verran.
    Pörrr
  6. #6
    ihan älytön vaikutus kypärän painolla...

    Varsinkin pitkällä matkalla huomaa ,kun ei ole niska jäykkä ja pää ei särjen, nurkissa ajellessa ei eroa juuri ole
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  7. #7
    Onneks ei ollut hinnasta puhetta tarkkaa painoa en löytänyt, mutta Arai RX7 RC vaikuttais olevan aika kevyt kypärä
  8. #8
    Niskatuki? Kannattelisikohan moinen osan kypärän painosta?
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  9. #9
    Kaularanka vammaiselle suosittelisin mikroautoiluista tuttuja niskatukia jotka kannattelee oikein säädettynä jopa koko kypäränpainon hartioilla.

    Esimerkiksi: http://www.rallyshop.it/index.php?ma...=0&language=en
  10. #10
    Lainaa BigSlick kirjoitti Katso viesti
    Onneks ei ollut hinnasta puhetta tarkkaa painoa en löytänyt, mutta Arai RX7 RC vaikuttais olevan aika kevyt kypärä
    Ootko löytäny sen painon jostain,kun tuntuu olevan suuri salaisuus...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  11. #11
    Lainaa Shuntti kirjoitti Katso viesti
    Kaularanka vammaiselle suosittelisin mikroautoiluista tuttuja niskatukia jotka kannattelee oikein säädettynä jopa koko kypäränpainon hartioilla.

    Esimerkiksi: http://www.rallyshop.it/index.php?ma...=0&language=en
    Esim. Leatin niskatuki vois olla parempi itsellä kelkkailussa ja tukee kyllä aika hyvin kypärää


    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    Ootko löytäny sen painon jostain,kun tuntuu olevan suuri salaisuus...
    En löytäny muuta, kuin SNELL hyväksytyistä kevyin.
  12. #12
    Ootteko kattonu sen Arain hintaa?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  13. #13
    Hinta tolla Arailla reilut 2k€, Suomesta tuskin löytää myynnistä sovitettavaksi ja painoakaan ei taideta edes ilmoittaa.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  14. #14
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Hinta tolla Arailla reilut 2k€, Suomesta tuskin löytää myynnistä sovitettavaksi ja painoakaan ei taideta edes ilmoittaa.
    Tehdastilaustuote mutta tosiaan ei mistään löydy painoa, aika hauska... osta halpa possu pussissa...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  15. #15
    Käytin oman Biltwellin puntarissa, näkyi olevan 950 grammaa. Viime kesän "helteillä" tuli pidettyä varmaan enemmän kuin umpiaskia. Mainio potta.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  16.  
  17. #16
    Jos keveys on pääkriteeri niin siitä 450 grammanen avokypärä http://www.louis.eu/index.php?topic=...rtnr_gr=203304

    Itse en ole onneksi (toistaiseksi) rankaani telonut niin en tiedä, mutta luulisi olevan suuri merkitys ajoasennolla ja aerodynamiikalla (pyörän ja kypärän) rasituksiin?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!