Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    nyt kun rojekti on räjähtäny käsiin, miksipä ei samalla maalaisi takaswingiä. kulahtanyt alumiinin näkönen ruojake, jos siksi voi tuota sanoa. antakapi vinkkejä "tallimaaluuta" varten alumiinille. kaikkia muita materiaaleja tullut värjättyä, mutta alumiini uusi asia.
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  2. #2
    Lainaa kake1969q kirjoitti Katso viesti
    nyt kun rojekti on räjähtäny käsiin, miksipä ei samalla maalaisi takaswingiä. kulahtanyt alumiinin näkönen ruojake, jos siksi voi tuota sanoa. antakapi vinkkejä "tallimaaluuta" varten alumiinille. kaikkia muita materiaaleja tullut värjättyä, mutta alumiini uusi asia.
    Olen ollut ymmärtävinäni, että happopohjamaalin se tarvitsee. Sitten vaan maalia päälle. Ite oon maalannu mm. trialipyörän sylinterin ja tuli aivan mainio ja kesti tosi hyvin. On vaan toi muisti niin huono....

    Onneksi joku oikeasti asiasta tietävä kohta vastaa
  3.  
  4. #3
    parhaan tuloksen saat kun teet pinnalle kunnon pohjakäsittelyn, kevyt hionta ja hyvä puhdistus jonka jälkeen happoprimeri joka on sellasta Kusen väristä ja älyttömän hajuista kamaa jota ruiskutetaan seitin ohut harso puhtaalle alumiinipinnalle. Sen päälle sitten normaalin maalausproseduurin mukaan. Jos happoväri puuttuu välistä, lähtee maalikerros irti kuin muovikalvo. Valupintaisissa osissa voi pysyä ilmankin, mutta sileissä ei tartu.
    Automaalikaupassa osataan kyllä auttaa oikean primerin ja maalin valinnassa. suosittelen glasurit merkkisiä töhniä, itellä niistä parhaat kokemukset ei ehkä halvinta mutta lähestulkoon parasta