Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 213:sta
  1. #61
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Ei hitto tää touhu lähtee ihan käsistä

    Kerta tuonne kaupoille nyt lähdetään niin pistetään sitten ranttaliksi.

    Eli millanen suojaus kisakuskeilla on?
    Onko niillä tuon tyylinen suojaus --> http://www.eurobiker.fi/product_info...oducts_id=1753

    Kun tulevaisuudessa ostan 1osainen nahkapuvun niin käykö tuollainen jo liian kankeaksi?



    Että olisiko esim.tämä "parempi"
    http://www.storm-motor.fi/ajovaruste...ir-selkasuoja/

    Käyttääkö ne kunnon polvisuojia? --> http://www.eurobiker.fi/product_info...oducts_id=1747

    Tuollaisia niillä tuskin on? --> http://www.storm-motor.fi/ajovaruste...suojashortsit/



    Sitten mielipide sweep vs dainese.

    Tarkoitus on siis ostaa näitä suojia, jolloinka ne ovat valmiina odottamassa kun ostan sen 1-osaisen nahkapuvun. Ja näitä suojia ostaessa olen valmis lappamaan seteliä tiskiin, että antaa tulla parasta ehdotusta vaan.
    Toi ensimmäinen vaihtoehto ei oikein sovi 1 osaisen alle kun tuossa on noi hartiasuojat ja käsi härpäkkeet. 1osaisessa on noi hartiasuojat integroitu pukuun kuten polvisuojat myös, joten niitä ei tarvii erikseen.

    Tuo dainesen wave on hyvä... Itseltänikin löytyy moinen selkäpanssari.

    Tuollaiset suojasortsitkaan ei oo pahitteeksi. Itselläni on forcefieldin vastaavat.

    Yksi oleellinen suojavaruste on sitten vielä kunnolliset ajosaappaat joissa on nilkan vääntymis suojaus. Esimerkkinä sanottakoon vaikka: Alpinestar Supertech R, Sidi Vortice Vernice, Tcx Competizione Rs tai Rs 2
    Yamaha YZF-R6R -07 "räärää"
    KTM Sx-f 505 -07
  2. #62
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Voin kompata tuota nilkan suojaavuuden tärkeyttä. Viime kesän vauhdikkaamman kaadon yhteydessä repesi nilkasta nivelsiteet, mutta ainakin uskon vakaasti ajokengän pelastaneen luuvaurioilta ja pidemmältä sairaslomalta. Nyt selvisi kenkien ostolla ja kuuden viikon nilkkatuen käytöllä. Kenkien nilkkasuojat todennäköisesti absorboivat riittävästi voimaa hajotessaan, joten nilkka ei pyörähtänyt pois paikaltaan.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  3. #63
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Pitääkö se mokkula teipata esim.radan kaiteeseen kiinni, ja puhelin taskussa? Onko se ihan perus mokkula, että saa mistä tahansa?
    Mulla toimii 10hz mokkula talvitakin taskusta (kokeilin talvella jäällä mopolla ajellessa), pienestä Kriegan R3 vyö/selkälaukusta (kokeiltu kadulla ja radalla) ja nahkapuvun altakin löytyy vielä signaalia. R3 tai vastaava pikkulaukku on ihan kätevä kun samaan paikkaan saa puhelimen ja gps-mokkulan, eikä tarvitse teippailla pyörään mitään tai pelätä (ainoan) kännykän irtoamista, eikä laukku haittaa ajoa kun sen juuri ja juuri tuntee nahkapuvun läpi eikä paina mitään. Tietty kaadossa voi mennä sitten samaan konkurssiin koko roska.
  4. #64
    Joo ei tässä mitään Rossia leikitä, ensin asennot ja muut perus asiat kuntoon. Harmillisesti jäänyt 4 motorg ajotaito 2 kurssia väliin. Seuraavaakaan ei uskalla varata, kun ei tiedä onko silloin vapaa viikonloppu.

    Tällä hetkellä tuollaiset http://www.storm-motor.fi/ajovaruste...appaat-mustat/

    Hanskoina on http://www.eurobiker.fi/product_info...oducts_id=7187

    Kierrosajan haluan tietää, että on sitten hyvä vertailla jälkeenpäin kehitystä.

    On tuo kyykky mulle väärä pyörä kadulle. Mutta katotaan tätä nyt mitä tää touhu on. Melko varmaa kuitenkin on, että jos seuraavassa pyörässä on kilpi niin se on faitteri. Yks iso supermoto oli, muttei se ollu mun juttu. Kävi myös alla Toyota Supra eikä sekään ollut mun juttu.
  5. #65
    Ehkä vaan liikenteessä ajaminen ei o sun juttu. Ja miks siä pitäis ajaa muuta kun siirtymät. On polliiseja, sekopäitä autoilijoita, vaarallisen huonoja autoilijoita, linnut paskoo päälle tai lentää visiiriin, hirvet ja porot juoksee eteen, ketut ja rusakot alle, routavaurioita, tietöitä jne
  6. #66
    Lainaa Twini kirjoitti Katso viesti
    Ehkä vaan liikenteessä ajaminen ei o sun juttu. Ja miks siä pitäis ajaa muuta kun siirtymät. On polliiseja, sekopäitä autoilijoita, vaarallisen huonoja autoilijoita, linnut paskoo päälle tai lentää visiiriin, hirvet ja porot juoksee eteen, ketut ja rusakot alle, routavaurioita, tietöitä jne
    On niitä hirviä ahvenistollakin nähty...
    K7 kilo
  7. #67
    Sitten mielipide sweep vs dainese.

    Tarkoitus on siis ostaa näitä suojia, jolloinka ne ovat valmiina odottamassa kun ostan sen 1-osaisen nahkapuvun. Ja näitä suojia ostaessa olen valmis lappamaan seteliä tiskiin, että antaa tulla parasta ehdotusta vaan.[/QUOTE]

    Jos tässä kohtaa kaipaisit mielipidettä kyseisten merkkien nahkapuvuista, niin oman kokemukseni perusteella voin lämpimästi suositella Sweepiä. Nyt menossa jo kolmas 1-osainen Sweepin puku ja ovat olleet todella hintansa väärtejä. Nyt käytössä on F4-malli, jolla on jo kerran kaaduttu ja varmasti kestää vielä paritkin perusnutut. Edellisellä S2R:llä, joka on vielä olemassa varalla, on kaaduttu kolme kertaa vasemmalle kyljelle, eikä ole vielä tarvetta paikkailla. Naarmut ja jäljet vain lisäävät uskottavuutta...

    Noista en ole maksanut 300e enempää ja en usko, että Dainesea löytyy tuolla hinnalla. Ja tosiaan tuon edellisen S2R:n, kokoa 52 saa tulla hakemaan pois halvalla. Yhdelle kaverille lupasin sen muistaakseni 80e hintaan, mutta kauppa peruuntui.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #68
  9. #69
    Tämmönen alottelija kysymys tästä ratailusta. Tuntuu olevan vähän ristiriitaista infoa rata-ajon varustuksesta

    Eli itellä on ihan ajo farkut polvisuojilla, haarniska, goretakki ja kunnon saappaat ja hanskat..

    Saako näillä tulla radalle ajamaan? ja tiedetään ei ole fiksua / turvallista kuin kunnon nahkoilla. Pitäisi kuitenkin saada ensikosketus tähän toimintaan ja ei sitä varten raaskisi ostaa hintavan tuntuista nahkapukua.
  10. #70
    Lainaa masaa kirjoitti Katso viesti
    Tämmönen alottelija kysymys tästä ratailusta. Tuntuu olevan vähän ristiriitaista infoa rata-ajon varustuksesta

    Eli itellä on ihan ajo farkut polvisuojilla, haarniska, goretakki ja kunnon saappaat ja hanskat..

    Saako näillä tulla radalle ajamaan? ja tiedetään ei ole fiksua / turvallista kuin kunnon nahkoilla. Pitäisi kuitenkin saada ensikosketus tähän toimintaan ja ei sitä varten raaskisi ostaa hintavan tuntuista nahkapukua.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...nn%C3%B6t-2012
    Yamaha YZF-R6R -07 "räärää"
    KTM Sx-f 505 -07
  11. #71
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    http://www.racechrono.com/download/
    Ei tuolla ole mun puhelimeen..? Nokia 7230 on mulla.
    Nokia 7230 on Symbian S40 -puhelin; pitäisi olla S60.
    Busa K8
  12. #72
    Lainaa masaa kirjoitti Katso viesti
    Tämmönen alottelija kysymys tästä ratailusta. Tuntuu olevan vähän ristiriitaista infoa rata-ajon varustuksesta

    Eli itellä on ihan ajo farkut polvisuojilla, haarniska, goretakki ja kunnon saappaat ja hanskat..

    Saako näillä tulla radalle ajamaan? ja tiedetään ei ole fiksua / turvallista kuin kunnon nahkoilla. Pitäisi kuitenkin saada ensikosketus tähän toimintaan ja ei sitä varten raaskisi ostaa hintavan tuntuista nahkapukua.
    Kypärä vielä niin sitten pitäisi päästä Ajamiseen tarkotetut noi housutkin kuitenkin on.

    Ei tutustumisvauhdeissa kovin helposti kaadu jos ei aivan reikäpää ole. Jätät ne ennätykset toiseen kertaan ja kuuntelet koulutusryhmän jutut niin saat jo aika hyvät eväät pysyä pystyssä jatkossakin.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  13. #73
    Lainaa -Harza- kirjoitti Katso viesti
    Nokia 7230 on Symbian S40 -puhelin; pitäisi olla S60.
    Pilk viil nus, S40 puhelimet eivät ole Symbian puhelimia.
    S60 puhelimet on.

    Anyway, RaceChrono tarvii joko Symbian käyttiksellä olevan puhelimen, tai Android käyttiksellä olevan puhelimen.
    Jonkun sopivan vanhan sympparipuhelimen saa jollain kymmenellä eurolla tjsp.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #74
    No voin vaihtaa kyllä puhelinta Nokia C6 muttei sitäkään näy tuolla..?

    http://www.racechrono.com/download/


    Onko puhelimella siis mitään muuta virkaa kuin että näkee varikolla kierrosajan?


    Kai se on sitten vaan pistettävä kotiin päästyä koneeseen kiinni, niin näkee sitten siitä kierrokset?

    Onko se sitten toi RaceChrono for windows computers?

    http://www.gigantti.fi/catalog/puhel...ttribute=NOKIA

    Voisko joku tietävämpi linkittää tuolta halvimman mahdollisen Nokialaisen jossa toi toimii? Mielellään Nokia, taistelen viimeiseen asti Suomalaisten työpaikoista! Kävisin ostaan vielä tänään.
    Viimeksi muokannut: Cat; 15.06.2012 klo 17:41.
  15. #75
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    No voin vaihtaa kyllä puhelinta Nokia C6 muttei sitäkään näy tuolla..?

    http://www.racechrono.com/download/


    Onko puhelimella siis mitään muuta virkaa kuin että näkee varikolla kierrosajan?


    Kai se on sitten vaan pistettävä kotiin päästyä koneeseen kiinni, niin näkee sitten siitä kierrokset?

    Onko se sitten toi RaceChrono for windows computers?

    http://www.gigantti.fi/catalog/puhel...ttribute=NOKIA

    Voisko joku tietävämpi linkittää tuolta halvimman mahdollisen Nokialaisen jossa toi toimii? Mielellään Nokia, taistelen viimeiseen asti Suomalaisten työpaikoista! Kävisin ostaan vielä tänään.
    Niissä listoissa ei ole kaikkia malleja/ C6ssa toimii.

    Käyttämiseen vinkkiä tosta:
    http://www.mprata.fi/ajanottolaittee.../12/dataa/172/

    Kaikki nokiat missä on symbian käyttöjärjestelmä kelpaa RaceChronolle. Noksun symppari-puhelimet tunnetaan myös yleisnimellä S60.

    Esim C6en tuoteselosteessa lukee:
    Käyttöjärjestelmä
    Symbian OS v9.4
    Symbian OS

    Ts jonku vastaavan etit.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #76
    Hyvä juttu että toimii. Ompikos se nyt sitten mikä noista?

    RaceChrono for S60 5th edition and 3rd edition fp2


    vai


    RaceChrono for S60 3rd edition fp0 and fp1

    vai


    RaceChrono for S60 2nd edition
  17. #77
  18. #78
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Hyvä juttu että toimii. Ompikos se nyt sitten mikä noista?

    RaceChrono for S60 5th edition and 3rd edition fp2
    Toi.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #79
    Millähän ohjelmalla tuo aukeaa?

    jotain ohjelmia latailin, mutta mä olen niin taavi näiden koneiden kanssa että alta pois.
  20. #80
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Millähän ohjelmalla tuo aukeaa?

    jotain ohjelmia latailin, mutta mä olen niin taavi näiden koneiden kanssa että alta pois.
    Helpoin varmaan silleen, ett avaat sen puhelimen nettiselaimen ja kirjottelet siihen racechrono.com/mobile
    Nii sit pystyt avautuvalta sivulta klikkaamaan linkkiä ja se racechrono asentuu siitä suoraan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #81
    Jep, rupes toimimaan ja päivän nopeimmaks jäi 1.38,4


    Alkuun lähdin ajaan päntäten samalla nitroussin antamia ohjeita ja tutustuin uuteen rataan. Huomasinkin heti asennon parantuvan paljon verrattuna entiseen. Katsekontaktin parantamisella saa myös näemmä ihmeitä aikaan. Siinä alko sitten löytyä rytmi ajamiseen ja vedin tasaisia 1.42 - 1.44 aikoja, nuo tuli melko helposti eli ei tarvinnut juuri yli yrittää. Siinä sitten päätin vetää muutaman nopeen ja ensin tuli 1.39,1 ja perään sitten tuo 1.38,4. Kävin tauolla ja mennessä uudestaan radalle muutama kierros pohjille ja yritin nopeeta. Perä irtos kolmannen mutkan ulostulossa (vasemmalle kääntyvä) jonka jälkeen itsesuojeluvaisto löi päälle aivan totaalisesti. Ei saanut enää minkäänlaista kunnon rytmiä päälle, jolloinka päätin lähteä kotiin vielä kun pyörä ja kuski on ehjinä. Nyt on alla Michelinin Power pilotit edessä ja takana, kunto hyvä, paineita 2,3bar kylmänä ja lämpöä radalla oli 24 astetta.

    Mikäs on Las Palmasin mutka?

    Mitä meinaa High Sider?
  22. #82
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    High Sider on yleensä vähintään 4,5% alkoholipitoista omenasta valmistettua juomaa.

    Low Sider on taasen alkoholitonta tai vähäalkoholillista vastaavaa tuotetta!

    Ei vaan, nuo nimitykset tulee siitä miten pyörä luistaa kuskin alta. Yleensä highsider lähtee kun takarengas menettää mutkasta ulostullessa pidon ja ottaa pidon uudestaan hetken päästä kiinni jolloin kuski lentää pyörän yli pahimmillaan jalat kohti taivasta.. http://youtu.be/rDe2I6rG_Z0

    Lowsiderissa taasen yleensä eturengas menettää pidon ja pyörä vain luistaa pois kuskin alta. Myös takarenkaan pito voi lähteä mutkassa siten että syntyy lowsider. http://youtu.be/mJYi4_sBUiQ

    Las Palmas on se takasuoran jälkeinen hidas mutka mistä avataan paluusuoralle takaisin kohti pääsuoraa ja lemminkäisen mutkaa..


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  23. #83
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Lowsiderissa taasen yleensä eturengas menettää pidon ja pyörä vain luistaa pois kuskin alta. Myös takarenkaan pito voi lähteä mutkassa siten että syntyy lowsider. http://youtu.be/mJYi4_sBUiQ

    - T -
    Tässä takarenkaan pidon menetyksestä selkeä lowsider video.
    http://www.youtube.com/watch?v=qX9jUWRqr-4
    xxx
  24. #84
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Jep, rupes toimimaan ja päivän nopeimmaks jäi 1.38,4


    Alkuun lähdin ajaan päntäten samalla nitroussin antamia ohjeita ja tutustuin uuteen rataan. Huomasinkin heti asennon parantuvan paljon verrattuna entiseen. Katsekontaktin parantamisella saa myös näemmä ihmeitä aikaan. Siinä alko sitten löytyä rytmi ajamiseen ja vedin tasaisia 1.42 - 1.44 aikoja, nuo tuli melko helposti eli ei tarvinnut juuri yli yrittää. Siinä sitten päätin vetää muutaman nopeen ja ensin tuli 1.39,1 ja perään sitten tuo 1.38,4. Kävin tauolla ja mennessä uudestaan radalle muutama kierros pohjille ja yritin nopeeta. Perä irtos kolmannen mutkan ulostulossa (vasemmalle kääntyvä) jonka jälkeen itsesuojeluvaisto löi päälle aivan totaalisesti. Ei saanut enää minkäänlaista kunnon rytmiä päälle, jolloinka päätin lähteä kotiin vielä kun pyörä ja kuski on ehjinä. Nyt on alla Michelinin Power pilotit edessä ja takana, kunto hyvä, paineita 2,3bar kylmänä ja lämpöä radalla oli 24 astetta.

    Mikäs on Las Palmasin mutka?

    Mitä meinaa High Sider?
    Kuulostaa siltä, että on vähän merkkejä piiskakaasun käytöstä. Kiinnitä seuraavalla kerralla huomiota siihen, että avaat kaasua tasaisen rauhallisesti ja pyrit välttämään äkkinäisiä kaasukahvan liikkeitä. Noilla kierrosajoilla kannattanee jo vähän tiputtaa paineita. Noihin powereihin on muistaakseni aika passeli joku 2,5 eteen ja 2,3 taakse lämpimänä mitattuna. Eli kylmänä kun tiputtaa johonkin n. 2bar kieppeille, on varmaan aika lähellä oikeaa, mutta kannattaa mitata paineet heti radalta tullessa ja säätää sen mukaan. Ei sit kannata ihmetellä, jos pyörä vähän luikertaa kylmillä renkailla, se kuuluu asiaan ja luikertelu häviää kun rengas lämpenee ja paine nousee.
    Superbike #7
  25. #85
    No omasta mielestäni nimenomaan mutkista ulostulo sujuu hyvin, tasaisella kaasulla. Kolmosvaihde oli pesässä kun lähti. Ei se nyt paljoa irronnut, mutta sen verran että päätin olevan paras aika lähteä kotiin. Rupes suoraansanottuna pelottamaan ajaa. Keskiviikkona Muoviluodin Hitaaseen ryhmään ajamaan, sitä ennen käyn ostamassa tuon dainesen wawe panssarin. Tähän touhuun jää kyllä pahasti koukkuun.

    Ompikos siellä alastarolla jossain ilmanpaine piste?

    Paljokos tuossa suoralla kusiaisilla kerätään huippuja? Ite sain 193


    Mistä osa alueelta sitä aikaa alkaa yleensä ensikertalaisilta tippumaan pois? Jarrutus, sisääntulo, vai?
  26. #86
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti


    Mistä osa alueelta sitä aikaa alkaa yleensä ensikertalaisilta tippumaan pois? Jarrutus, sisääntulo, vai?
    Vielä toinen vinkki aloittelijalle: Ota vähän tuosta suoranopeudesta pois niin sinulla on paremmin aikaa keskittyä seuraavaan mutkaan. Nyt tod. näk. vedät suoran päähän hirvän kammojarrun, jolla otat liikaa vauhtia pois ja mutkan läpi mennään körötellen. Tämä arvaus siis näkemättä sun ajoa. Laita linkki jos sulla on kuvia omasta ajosta niin voi vähän arvioida ajoasentoo ja arvailla paremmin sitä seuraavaa kehityskohdetta. Tuolla muoviluodin päivillä saat kyllä varmasti hyviä vinkkejä ajamiseen.
    Superbike #7
  27. #87
    Ei ole kyllä kuvia vielä. Eiköhän niitä muoviluodin päivillä tule.
  28. #88
    Aihetta lainaten: mikä olisi paras tapa päästä radalle opiskelijabudjetilla?

    Radoista lähinnä Kemora kiinnostaisi sijaintinsa puolesta. Opiskeluista johtuen olen harrastanut melko pienellä rahalla, eikä tätä ole tarkoitus lähteä muuttamaan. Pyöränä on Suzuki Gs500e, eli ratailu ei olisi kierrosaikojen hakemista, vaan oman ajotaidon kehittämistä, niimpä myöskään jonkinlaisesta opetuksesta ei varmasti olisi haittaa.
    SV650S -03
    Aprilia RS -01, sähkömoottoripyörä, "Project Blue Smoke"
  29. #89
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Mistä osa alueelta sitä aikaa alkaa yleensä ensikertalaisilta tippumaan pois? Jarrutus, sisääntulo, vai?
    Ajolinjasta. On paljon helpompi jarruttaa, avata ja ylipäätään ajaa kun pystyy pitämään ajolinjan. Kun katseella pystyy vielä ohjailemaan ajamista niin eihän sitä sen jälkeen tarvitse kuin vain käyttää jarrua ja kaasua sopivassa suhteessa Ja tosiaan jos maksat koko radan käytöstä niin käytä sitä myös koko hinnan edestä (tosin vain asfaltoitua osuutta )!
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  30.  
  31. #90
    Lainaa pertt-UP- kirjoitti Katso viesti
    Aihetta lainaten: mikä olisi paras tapa päästä radalle opiskelijabudjetilla?

    Radoista lähinnä Kemora kiinnostaisi sijaintinsa puolesta. Opiskeluista johtuen olen harrastanut melko pienellä rahalla, eikä tätä ole tarkoitus lähteä muuttamaan. Pyöränä on Suzuki Gs500e, eli ratailu ei olisi kierrosaikojen hakemista, vaan oman ajotaidon kehittämistä, niimpä myöskään jonkinlaisesta opetuksesta ei varmasti olisi haittaa.
    Tule vaikka meidän ratapäiville ja osta meidän kaupasta lippu koulutusryhmään. Vaatimuksena ei ole käytännössä kuin että sulla on pyörä kunnossa ja varusteet niin kuin meidän toimitusehdoissa vaaditaan. Ratapäivä, johon myös jäsenille kuuluu myös koulutus koulutusryhmässä, on varmasti Suomen halvimpia (45e jäseniltä) ja jos sitä halvemmalla meinaat päästä niin aika monesta paikkaa saat kysyä. Kannattaa vaan ostaa noi liput aika hyvissä ajoin kun ratapäivän lähetessä usein ne ovat jo loppuunmyydyt.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen