1. Red Line, polyolesteripohjainen synteettinen
2. Shell Advance Ultra, synteettinen
3. Shell Advance VSX, puolisynteettinen
4. Castrol Power 1 Racing, synteettinen
5. Castrol POwer 1, puolisynteettinen
6. Panolin Racing, synteettinen
7. Panolin Street, puolisynteettinen
8. Mobil 1, synteettinen
9. Mobil puolisynteettinen
10. Motul polyolesteripohjainen synteettinen
Castrol Power 1 Racing, synteettinen
Edullisinta minulle ja saa näppärästi tukusta kun hakee muitakin varaosii ja tarvikkeita.![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Oman R1:sen 08' moottorissa käytän Bel-Ray:n EXS 10w-50 öljyä. Samassa taloudessa asustavan naishenkilön Honda Shadown 750 moottoriin laitan Bel-Rayn EXP 10w-40 öljyä.
Syy miksi juuri kyseistä öljyä käytän juontaa juurensa muutaman vuoden takaiseen vanhaan Kawasakiin jossa käytin saman merkin öljyä. Hyvin toimi Kawassa niin samaa sitten on tullut käytettyä Yamahassa ja nyt myös tuossa Hondassa.
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Motul 7100 koneessa uudesta asti. 48tkm:n kohdalla tarkastin venttiilivälykset. Koneen yläkerta oli yhtä puhdas, kuin uudessa koneessa. Ei edes sitä normaalia kellertävän kirkasta kalvoa. Alumiini kiilteli silmissä.![]()
Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
Castrol Power 1 Racing, synteettinen,koska parempaakaan ei ole kaiketi tarjolla?
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
Shell Advance Ultraa...
Eikös ole niin että kun moottori vanhenee ja kuluu, pitää laittaa sen mukaan parempaa öljyä (ettei kulu enempää)...![]()
juuri nyt pyörätön
Jotain öljyy mä olen noihin tunkenut, ilman kun leikkaa jossain vaiheessa kiinni![]()
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Castrol Power 1 racing tms. edullisinta ja toistaseks parasta kotariin. Bemmiin vielä hakusessa mikä olis parasta mutta Castrollilla alotetaan.
990 adv, VF750F, ZX-12R
Castrolin Power 1 Racing on ollut pari kesää valintani. Kallis öljy Suomenmaalla, mutta Saksasta tilattuna halvempaa kun monet huoltoasemien paskimmat litkut. 4 tonkkaa kun tilaa niin kaikkineen kuluineen jää litrahintaa suunnilleen 9€Suomessa taitaa maksaa tuo 4L tonkka lähemmäs 70€, eli melkein puoleen hintaan saa.
Yamaha FZ1 on toiminut tuolla öljyllä nätisti.
http://www.ebay.de/itm/CASTROL-POWER...item3cd036af61
2007 Suzuki Intruder 1500
Motulin 7100 15W50 on R1 moottorissa, 52€ maksoi Saksasta tilattuna 4litraa, joten eipä nyt kovin paha hinta, kun kerran vuoteen on tarve vaihtaa.
Husabergissa olen käyttänyt Motulin 5100 15W50.
1199S Panigale
10w60 täys synteettinen auton öljy Valvoline, ligue moly tb casrol ei merkillä oo väliä se on parasta kaikissa koneissa juoksee pakkasissa ja on kuumana riittävän jäykkää.
<p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937 Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
Itse tullut haettua Oinoselta Riihimäeltä Castrolia:
http://www.nettiosa.com/castrol_powe...__4_x_4l_938_l
![]()
KTM 950SM -07
Pc25:sessa oli ostaessa motulin 5100 ja oli aika paskaa, lämpimämpänä mallille ominainen kytkimen rallatus vapaalla ja nokkaketjun rallatus oli aika kovaa. Öljyjen lämmetessä vaihteet rusahtelivat jos ei vaihtanut hirveellä rymäytyksellä. Vaihdoin delvacit ja vaihteet toimivat kuin ajatus ja ominaisäänet ovat vähän hiljaisemmat.
Pc35:sessa tällä hetkellä nuo castrolin power1:set ja laatikko ei tunnu hyvältä, seuraavaksi menee delvacit sisään tuohonkin.
Eli käytän delvacia siitä syystä että parempaa en ole löytänyt ja onhan tuo helvetin halpa. Ihan mielellään vaihtaa 3 tonnin välein, kun oma ajokaan ei sääli mopoa kyllä yhtään, näkee rajoitinta takapyörä palaen ja vaihdot tapahtuvat ilman kytkintä rajoittimen napatessa kiinni.
Pearl White F4i
Motul 300v 10w-40. Toimivuudesta kawasakissa ei ole vielä kokemusta, mutta eiköhän tuo asiansa aja.
zx-10R 2011 ex: gsx-f 600 -05, z750s -06, gsx-r 1000 k5, gsx-r 1000 k9.
Shell Advance Ultra 15W-50,sopii vanhaan ilmajäähdytteiseen moottoriin erityisesti kuumissa olosuhteissa.
Ja sitä saa Motonetistä kätevästi!
Motox 15w40 tuli ostettua, oli halpaa (2,98€ litra) ja tuli sopivasti 5 litran pönikässä kun oli kolmelitraa tota delvakkia valmiina ja melkein neljälitraa tarvitaan. Saa nähä hajooko![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kevät on tullut, varma kevään merkki ja nyt pitää jonkun nopeasti aloittaa ketju, kenelle morjestan ja miksi.
Hyvää kesän odotusta.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Tuo Advance Ultra tuntuis toimivan paremmin T-catin kytkimessä kuin aiemmin käytössä ollut puolisynteettinen Castroli, joten sillä toistaiseksi...
juuri nyt pyörätön
Kyllähän se on niin että vanhanliiton moottori vaatii valvolinen 20W50 mineraali öljyn
Toimii kytkin ja vaihteet
Ride the Legend
Vmax#1175
Ride The Legend