Tätä keskustelua on saatettu käydä aiemmin... onko kokemusta/tietoa E10 bensan käytöstä K1200 LT vm. -05 pyörään?
Vaikka kestäisikin etanoliseoksen liuottavuuden, niin onko ilmennyt muuta ongelmaa esim, käynnissä? javascript:emoticon(':tyhm%C3%A4min%C3%A4:')[B]
2½ kuukautta seisoi kesällä oma -06 LT Ruotsin viinabensaa tankissa. Eikä meinannut lähteä käymään tämän kun starttasi.
Ensin loppui akku ja kaapeleillakin sai sahata aika pitkään ennenkuin suihtui hörähtämään vaivoin käyntiin, ei varmaan ainakaan aluksi käynyt kaikilla pytyillä.
Samoin tein tankille ja matkallakin kävi vielä todella huonosti. Sen jälkeen ei ole ollutkaan näitä ongelmia kun sai taas 98:ia sisään.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Kuten IAJ tuossa totesi, niin pitkäksi aikaa en jättäisi seisomaan viinat tankissa, mutta kesän on kyllä toiminut mutu-pers-dynolla tasan yhtä hyvin viinastetulla kuin ysikasilla. Epäluulo oli itselläkin kova ja pitkään keväällä ajoin susikasilla, mutta nyt ei tankkiin mene muuta kuin ysi-vitosta. Talveksi taas tyhjennän tankin autoon, niin on huollot helpompia.
<p>2002-2014</p>
Määkin olen gessulla ajanu koko kesän 95E10:llä mutta olen itsekseni asian viisastellut niin että talvisäilytyksen ajaksi laitan vähempiviinaista 98:aa ettei niin kovasti haihdu. Ainakaan ei ole edellisten talvien säilytyksen jälkeen ollut ongelmia.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
En ole havainnut mitään kummempia oireita tähän mennessä ajetun n. 16 tkm matkalla.
Talvisäilytysproseduuria täytyy kyllä virittää tässä jo muidenkin kirjoittajien mainitsemaan suuntaan.
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo