Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Siellä oli pari kuukautta sitten emännän 30v. nahkapuku uudis-/muodistuksessa ja nyt käytin omia nahkahousuja siellä.
    Huippupaikka ja uskomattoman hyvä ammattitaito ja "silmä" heillä, vaikka ovat aikas nuoria.
    Käykääs tastaamassa!
    Korjaavat kuulemma myös muitakin, kuin nahka-asuja, esim. Goreteksejä.

www.mansensuutari.fi

Mansen Suutari, Itsenäisyydenkatu 12-14, 33500 Tampere, Puh. (03) 253 0674
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Itse voin kanssa suositella lämpimästi. Tampereella asuessa ei muita suutareita tehnyt mieli testata, kun heiltä sai laadukasta työtä kohtuullisella hinnalla ja vielä mukavalla ja asiantuntevalla palvelulla höystettynä
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (lunastar @ Heinä. 26 2011,01:36) kirjoitti
    Itse voin kanssa suositella lämpimästi. Tampereella asuessa ei muita suutareita tehnyt mieli testata, kun heiltä sai laadukasta työtä kohtuullisella hinnalla ja vielä mukavalla ja asiantuntevalla palvelulla höystettynä
    Kaikkea muuta komppaan paitsi kohtuullista hintaa..

Toki on kalliit liiketilat ja ammattilaisen työ maksaa, mutta silti oli aika kova hinnoittelu nahkapuvun korjauksesta..

- T -
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Lainaa (Tumpp! @ Heinä. 26 2011,10:19) kirjoitti
    Itse en voi hintaakaan moittia, puvusta korjattiin kuutisen eri reikää ja veloitus oli varsin kohtuullinen.

Jälki oli hyvää ja hoitui vielä nopeastikin
    <br />
    Lainaa (Tumpp! @ Heinä. 26 2011,10:19) kirjoitti
    Sama täällä. Viime vuonna käytettiin vaimon Iconin nahkatakki tuolla kun siinä oleva vetoketju ei sopinut uhteen Alpparin nahkahousujen kanssa.

Laittoivat uuden vetoketjun ja veloitus oli 80 euroa. Melko kallista. Ei tarvii enää tuolla asioida.

Jos suutaria Tampereen seudulla tarvitsee, niin voin todella lämpimästi suositella Aseman suutaria. Erittäin ammattitaitoista työtä ja hinnoittelu on inhimillistä.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Käytin nahkatakin hihojen vetoketjujen vaihdossa tuolla, 25€ per vetoketju eli 50€.

Pidin tuota hommaa kyllä melko tyyriinä, joskin jälki oli hyvää.

Mainostivat, että takin vetoketjun vaihtaminen tulee tekemään 50€, jos sen haluan vaihtaa.
    <p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
    iso peukku myös minulta. Hinnoittelu kohdallaan, eikä tarvinut odottaa.
    Lainaa (Bobo @ Elo. 10 2011,07:36) kirjoitti
    Jos suutaria Tampereen seudulla tarvitsee, niin voin todella lämpimästi suositella Aseman suutaria. Erittäin ammattitaitoista työtä ja hinnoittelu on inhimillistä.
    Tarkoitatko siis rautatieasemalla olevaa suutaria? En löytänyt Googlella Aseman suutaria kuin Helsingistä, enkä muista tuon rautatieaseman suutarin nimeä, vaikka olen itsekin siinä asioinut.
    Ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muut asiat osoitteseen: ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (hlin @ Elo. 30 2011,19:19) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Elo. 10 2011,07:36) kirjoitti
    Tarkoitatko siis rautatieasemalla olevaa suutaria? En löytänyt Googlella Aseman suutaria kuin Helsingistä, enkä muista tuon rautatieaseman suutarin nimeä, vaikka olen itsekin siinä asioinut.
    Juu, sitä rautatieasemalla olevaa suutaria tarkoitin. Nimi ei tosiaan taida olla Aseman suutari, en kyllä muista mikä. Viime viikolla vaihdettiin molempiin mun Alpinestarsin saappaisiin uudet entisiä vahvemmat vetoketjut, 30 euroa otti yhteensä
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Ja Annen suutari partolassa, S-marketin talossa. Suosittelen. Noppeeta ja edullista. Näky olevan muitaki ajokamppeita siellä kun omiani hain..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  11.  
    Lainaa (Bobo @ Elo. 31 2011,10:59) kirjoitti
    Juu, sitä rautatieasemalla olevaa suutaria tarkoitin. Nimi ei tosiaan taida olla Aseman suutari, en kyllä muista mikä. Viime viikolla vaihdettiin molempiin mun Alpinestarsin saappaisiin uudet entisiä vahvemmat vetoketjut, 30 euroa otti yhteensä *
    Ei todellakaan ollut kallista. Kiitos vinkistä, tarvitsee harkita tuota oman puvun korjaukseen.
    Ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muut asiat osoitteseen: ratavastaavat@moottoripyora.org