Allekirjoituksen mukaisen seepran ajattelin pistää kiertoon, ja molemmat renkaat on sen verta kuluneet että ajattelin uudet Diablot alle pistää ennen myyntiin laittoa. Ei varmaan rahallisesti järkevää, mutta onhan se mukavampi myydä kun ei ihan sliksit alla ole.
Katselin noita hintoja, niin H -nopeusluokan (210km/h) renkaiden hintaero W -nopeusluokan (270km/h+) vastaaviin oli joku 50€. Todelliset huiput tuon ikäsellä ja 80.000km ajetulla pyörällä varmaan jossain ~230km/h korvilla, ja senkin kelaukseen saa aikamoisen suoran varata. Onko noilla ihan oikeasti muuta eroa, kuin erilainen kirjain siinä kyljessä? Eikä se rengas varmaan sillä sekunnilla räjähdä, kun se nopeusluokka 1km/h ylittyy?
Tiedetään, pieni raha ko. harrastuksessa ja turvallisuudesta ylipäätään, mutta ei taas huvittaisi tuota viittäkymppiäkään jostain kirjaimesta renkaan kyljessä maksaa, jos halvempi versio ajaa täysin saman asian.
Edit: V***u ihan sama, pistän sen kalliimman sittenkin niin eipähän tartte huonoa omaatuntoa potea kun se uusi omistaja löytyy jostain männyn ympäriltä huippujen testauksen jälkeen. *
CBR 600f3 -95
V on kyllä 240 km/h joten ei se heti posahda.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Hups, H piti lukea, ei V.(vetomies @ Heinä. 25 2011,10:43) kirjoitti
Maksoinkin kyllä jo nuo W-nopeusluokan gummit, mutta jos näitä nyt joku muukin pähkäilee niin antaa tämän ketjun olla hengissä.
CBR 600f3 -95
Se nopeusluokka tarkoittaa jatkuvaa sallittua huippunopeutta. Sen se rengas siis kestää jonkin aikaa. Hetkelliset ylitykset voi olla reilusti suurempiakin.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)