04 1800 wingin ylivaihde ei aina eka kerralla kytkeydy kunnolla päälle vaan se imaisee sen hetken päästä itse ja silloin pyörä nyppäsee hieman
pasi vähä-ruona
Raskaan kaluston paineilmalla tehostetuissa vaihteistoissa on aina pieni viive. Meilla etenkin Cavallon vaihteisto tekee samaa.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Täällähän on suoli24 foorumiin verrattavaa porukkaa kokeile saada apuja goldwing club of finlandin foorumilta. Tässä viisastelijoillehehheh
Yamaha Majesty YP250-98 (myyty)
Nykyinen Suzuki Burgman AN400-00 (myyty)
Uusi pärrä Honda GL1800-08
Uusin Kymco Xciting500-05
Ehkä siihen alotusviestiinkin kannattais hieman panostaa niin vois saada järkevämpiä vastauksia(kaselin @ Heinä. 13 2011,10:24) kirjoitti
![]()
1300cc Suzuki
Oikeassa olet sille sama phyllistys ei siitäkään oikein tolkkua saa voisi asian ilmaista hieman selvemmin.
Annoit sitten malliesimerkin selkeästä ilmaisusta. *(kaselin @ Heinä. 13 2011,10:40) kirjoitti
![]()
hooondaaa
niin..tässä taas hyvä esimerki osiolle joka on vailla mitään modausta.
kaveri kysy asiallista asiaa ja perus paskanjauhaminen alkoi heti
luutaa!
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kysytaanko siina jotakin muka? Toteamus se on.(Tuppervaari @ Heinä. 13 2011,12:01) kirjoitti
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
on täälläkin sivuilla kyllä aika uskomatonta porukkaa ja teksti oli varmaan tyhmästi ilmaistu mutta kyllä pitää aika aasi olla ettei sitä ymmärrä ja kyllähän suzukin poijat voi pyöriä jossain muullakin
pasi vähä-ruona
...tämä on sitä kuuluisaa ja leppoisaa motoristihenkeä
Nettimaailmassa.
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
"nykäsetkö" sen vaihteen kunolla päälle ettet vain hipase?
Ja tosiaan kyseleppä goldwin clubin foorumilta.![]()
ota ystävä hyvä huomioon, että mainitsemiasi kavioeläimiä todella löytyy(väinö @ Heinä. 13 2011,12:27) kirjoitti
oli miten oli, mutta itse kyllä ymmärsin et ongelmaa on loikkarin toimminnassa.
mut kaiketi nää kieliopilliset ongelmat pitää ensiksi ratkaista
tsemppiä...kyllä varmaan kohta tulee asiaakin.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Aloitetaan samalla vanha taisto Hondistien ja Suzukistien välillä! *(väinö @ Heinä. 13 2011,12:27) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZZR1400 -07
Suzuki SV1000N -03
YZF-750 R -93
Miksi, molemmat hyviä pyöriä, kokemusta kolmesta hondasta ja nykyisestä suitsukkeesta.(Juska2000 @ Heinä. 13 2011,23:32) kirjoitti
Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen on Kanada
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Kysäiseppä asiaa Arekan pojilta, http://www.areka.fi/
Öljyn vaihto voisi auttaa. Kuulopuheiden mukaan, wingimiehet on siirtynyt Pennzoilin leiriin. Väittävät vaihteiden pelaavan paremmin.
Same shit, different day.
Miten se öljy vaikuttaa vaihteiden päällemenoon? Kyselee tietämätön![]()
Kyllä se vaan kummasti vaikuttaa, pani oli tosi tarkka, mun pyörä tykkäsi motulista. Tässä nykyisessä olen käyttänyt pelkästää motulia(tonniviissatanen vingi) hyvin loksahtaa vaihteet. Kun alkaa vaihto lähestyä niin huomaa kun välillä rusahtaa. En titty varmaksi lupaa, mutta kokeile vaihtaa uudet öljyt. Koska vaihdettu viimeks? Onko samaa merkkiä kuin ennen?
Mun rynttiksessä Hondan 10W30 ja hyvinpelittää wingi on1800/ 08 huolto manuska niitä suosittaa. Vanhemmissa on 10W40 suositus taitaa just olla tossa 04 mallissa *en kyllä tiedä mikä mahtaa olla syy moiseen, öljyt vaihdettu 6000km välein.
kiitoksia asiallisista vastauksista.pitää kokeilla vaihtaa öljyt.olen kyllä nyt pitänyt vaihdekeppiä ylivaihteelle vaihdettaessa muutaman sekunnin ylhäälllä .niin vaihde on kytkeytynyt heti kerrasta päälle eikä ole nypännyt.
pasi vähä-ruona