Katso äänestykset tulokset: Paras automaattinen ketjurasvain äänestys. -

Äänestäjät
112. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Hawke Oiler

    3 2,68%
  • CLS200

    1 0,89%
  • Cameleon Oiler

    0 0%
  • Tutoro

    7 6,25%
  • Loobman

    11 9,82%
  • Pro-Oiler

    42 37,50%
  • Scottoiler

    32 28,57%
  • Acumen CL10

    0 0%
  • Joku muu, mikä?

    16 14,29%
Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Automaattisten ketjunvoitelijoiden paremmuudesta riittää näillä forumeilla vääntöä. Tarjontaakin kyllä riittää.
    Joten otetaan selvää mitä mieltä täällä ollaan.
    Äänestä mielestäsi parasta vaihtoehtoa.

    Hawke Oiler 169.95$
    CLS200 219€
    Cameleon Oiler 179,99$
    Tutoro 23,99£
    Loobman 17,99$
    Pro-Oiler 196€
    Scottoiler 159€/299€
    Acumen CL10 145€

    Edit: Ovh hinnat lisätty.



  2. #2
    Ensimmäiset neljä olikin ihan uusia mulle, mutta hyvä tietää että on vaihtoehtoja. Kokemuksia ainoastaan Pro-Oilerista, eikä juurikaan moitittavaa siitä, joten ääni sille.
    ZZR1400 -06
  3. #3
    Itse olen jo pitkään miettinyt rasvarin hankintaa. Kellään kokemuksia esim tuosta saksan ihmeestä nimeltä CLS?

    Tuo Acumen on nettijuttujen mukaan ilmeisen kallis käyttää koska joutuu ostamaan aina painepullo öljyä.

    http://www.youtube.com/watch?v=eMGqtbVAnMI
    tossa ainakin cameleonista vähän reviewiä

    Todella hyvä, että joku tuo eri vaihtoehtoja esiin!
  4. #4
    Ois kiva ku ois ollu OVH hinnat vielä esillä
    Hajapusanisti
  5. #5
    Loobman tottakai
    Elä ja anna muiden roudata.
  6. #6
    Pro-oilerilla menty useampi kesä. Noi muutkin varmaan toimii siistissä katu ajelussa jotenkin, tolla saat rasvan määrän muutettua heti lennosta riippuen polun kuraisuudesta. Hyvää on samoin se, että öljy tuupataan pumpulla, tämä tuo täsmällisyyttä ja voi käyttää eri paksuisia öljyjä.

    Hyvä peli, suosittelen!



    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  7. #7
    pro-oiler saanee eniten ääniä koska se on useimmilla. Tiedä sitten onko paras
    Omia kokemuksia vain tutorosta joka ei saa tässä ääntäni, halpa ja ei niin hyvä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  8. #8
    On kokemusta vain Pro-Oilerista. Valitsin sen, kun kaikki kehuivat. Äänestin kuitenkin, vaikkei muista rasvareista ole mitään tietoa tai kokemusta
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  9. #9
    Viime keväänä ostin CLS- Speedin, jota mainostavat 200 aiempana kehitysversiona.

    1-puoleinen nokka pitänee korvata talvenaikana itse värkätyllä 2-puoleisella.

    Hyvin se on tehtävänsä tehnyt.
    ...
  10. #10
    Loobmanin hinta yhdistettynä toimintavarmuuteen vei voiton minun tallin rasvarikisassa.
    hooondaaa
  11. #11
    Loobmania käytän, mutta en tiedä, mikä on paras, kun en ole muita kokeillut.
  12. #12
    Äänestin tuota 'jokin muu', koska ei ole kokemusta muusta kuin laitteesta nimeltä OSCO. Se nyt on ainakin ollut ihan hyvä, eikä nuo muut ainakaan kuvien perusteella varmaankaan parempia ole. Ketjut on rasvaantuneet ja melko helposti.
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

    Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

    Marunari
  13. #13
    En tiedä mikä on paras mut se ei ainakaan ole Scottoiler.

    Mulla on se kaks nokkainen rasvaaja ja jotta molemmista nokista rasva valuisi niin pitää olla niin isolla et ylimääräinen öljy valuu eturattaan kohdalta mopon seisoessa pihalle.
    Jos pitää rasvan syötön pienenä niin jompi kumpi puoli ketjusta pysyy kuivana.
  14. #14
  15. #15
    Ääni men Scottoilerille kun tuli sellainan aikoinaan laitettua FJ jammuun.
    Pikkasen oli säätämistä aina kelin vaihtuessa kylmästä kuumaksi tai sateella. Tämäkin oli yli kaksitoista vuotta sitten. Muista ei ole kokemusta.
    Keski jalallisiin pyöriin pyörä tuelle ja ykkönen sisään ja ihan spray pullolla rasvaa ketjuun.
    Pikkanen ongelma nykykyykyllä pitemmällä matkalla kun joutuu työntelemään pyörää pitkin pihaa ja rasvaamaan samalla.
    Mielenkiinnolla seuraan muiden kokemuksia aiheesta.
    Live every day like it's your last
  16. #16
    Lainaa (miXu @ Marras. 07 2010,20:29) kirjoitti
    paras: oma käsi *
    älä vaan sano mitä ainetta käytät voiteluun..

    proileria äänestin, hyvin on toiminu. sinänsä hankala äänestys, sitte voi vasta sanoa kunnolla mikä paras ku kokeillu useampia, niin asennuksen puolesta ku käytössäkin..

    eikös se proilerin hinta ole muuten 205e postien kans, jos tilaa suoraan tehtaalta..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #17
    Loobman. Hinta-laatusuhde kohdillaan !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #18
    Onkos kukaan tällaista uskaltanu kokeilla?

    Carbonforbikes

    -Ilkka



    BMW F800GS -11
  19. #19
    Joutuu äänestämään tota parasta, kun muista ei ole kokemusta. Siis Pro-oiler. Eihän sitä voi kokemusta muista ollakaan, kun tätä on kerran kokeillut.
  20. #20
    En väitä että on paras, mutta vastasin loobman. Sellanen on tulossa pyörään keväällä vain ja ainoastaan hintansa takia. Ehkä silti tulee ruitattua ketjuihin rasvaa tasasen väliajoin sillon kun muistaa.
  21. #21
    Tutoro kokeiltu ja paskaksi, heikkolaatuiseksi rimpulaksi todettu ja roskiin heitetty. En suosittele, positiivinen klamydiatestin tuloskin piristäisi päivää enemmän kuin tutoro.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  22. #22
    Joku muu ja se on omatekoinen.

    Osat ei päätä huimaa, Biltemasta:
    - lasinpesurin pumppu, 16€
    - rele + sokkeli, 6€
    - lasinpesunlaitteen suutin, 3€
    - letku 5m, 3€
    - muu sälä (säiliö, etc...), 7€
    YHT: 35€
    Näpertelyyn ja asennukseen menee yhtä paljon aikaa kuin muissakin rasvaimissa ja lopputulos on *
    Kawasaki ZZR-1200 -04
    BMW K100 -83
  23.  
  24. #23