Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Kertokaahan ne joilla on ollut käytössä uusi Street Triple . Hyvät ja huonot puolet. Jos tekniikkamurheita on matkan varrella ilmaantunut niin miten ovat takuuasiat hoituneet .Varaosien saatavuus .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  2. #2
    Täällä oli muutama kommentti Street Triple R:stä: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=103345

    Varaosien saatavuudesta vois vielä lisätä, että vaikeeta on. Oma pyörä kaadettiin parkkipaikalla toukokuussa ja vieläki odottelen muutamaa osaa.

    Tekniikkamurheita ei ole ollut vielä (8000km mittarissa), mutta oon tässä nyt jo hetken tarkkaillu yhtä koneen alaosan tiivistettä, jonka välistä taitaa vuotaa vähän öljyä. Aion tutkituttaa asian tarkemmin ennen kuin lopettelen tän ajokauden.
  3. #3
    Mulla taitaa olla nyt normimallilla vajaa 15 tkm ajettu. Just huolsin ja pistin talviunille lauantaina. Ainut vika on itseaiheutettu. Vaihdoin eturattaan pienempään ja jäähdytysjärjestelmän letku jäi huonosti muovisuojan alle ja kalvoi ittensä rikki. Takaiskareissahan oli vaihtokampanja heti alkumalleissa.

    Pyörä on todella kevyt ja Daytonan alustamitoilla, niin kiva heitellä mutkasta mutkaan. Moottorihan on loistava. Sillä voi ajella 5-6 vaihteella mutkapätkiä ja moottori vetää puhtaasti. Tai sit superstock tyyliin ja kelata laatikkoa ees taas kierrokset raikuen. Tylsää on ajaa moottoritietä, mut sehän ei oo pyörän vika. Ja musta kivoin ominaisuus, ainakin tolla alustasetillä mikä mulla on nyt. Että pyörä ei tarvi ohjausiskaria missään olosuhteissa. En ole saanut sitä voblaamaan edes radalla. Voimaahan sais tietysti aina olla lisää

    Kävin koeajamassa uuden CB1000R Hondan tossa syksyllä viimeiseksi. Se oli hyvä pyörä kanssa ajaa, mutta vaihtoinnostus kuitenkin lopahti. Trumpan 3 pyttynen vaan puhuttelee enemmän *
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  4. #4
    Street triple -09 ja noin 4000km ajettu ja hyvin on tähän mennessä toiminut.
    Rekisterikilpi irronnut 2 kertaa kun muovinen kilvenalusta on haljennut
  5. #5
    Street Triple 09/2009 ja kisoja kertynyt noin 1000km ennen kuin laitoin “talviunille”.

    Tässä ajassa ei tekniikka murheita ole ollut, mutta eipä näillä kisoilla niitä vielä saisikaan olla.

    Tehokas moottori, helppo käsitellä ja hyvät äänet ovat ainakin plussa puolella. Miinuksena kaasu hieman on/off typpinen mutta tähän kyllä tottuu kun kilsoja kertyy enemmän mittariin.
  6. #6
    Hei, laitan tähän vanhaan ketjuun. Eli kysymys olis tavallisesta Street Triplestä ja kakspäällä ajosta. Kuinka mahtaa onnistua kun tuo takaiskari/jousi systeemi ei ole säädettävä?

    Ja muuten kannattaako säätää tuota korkeutta tuosta iskarista/jousi systeemistä? Jos niin mistä mahtaa saada avaimen?



    Kiittäen ja
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  7. #7
    Hei,

    Kyllä kakspäällä ajo Streetillä onnistuu mutta tietenkin on mukavampi ajella yksin.
    Takamatkustajan mukavuutta saa parannettua grabraililla *(takarauta) ja gel seatilla.

    Itse en ole takaiskari/jousta mitenkään säätänyt vaan ihan vakiolla olen mennyt.






    Triumph Street Triple -09
  8. #8
    Lainaa (tube68 @ Loka. 07 2010,20:52) kirjoitti
    Hei, laitan tähän vanhaan ketjuun. Eli kysymys olis tavallisesta Street Triplestä ja kakspäällä ajosta. Kuinka mahtaa onnistua kun tuo takaiskari/jousi systeemi ei ole säädettävä?

    Ja muuten kannattaako säätää tuota korkeutta tuosta iskarista/jousi systeemistä? Jos niin mistä mahtaa saada avaimen?



    Kiittäen ja *
    Triumphissa on tai ainakin pitäisi olla mukana omassa työkaluvarustuksessa siellä satulassa olevassa muovikääreessä kaikki tarvittavat säätöavaimet.

    Jos ne puuttuvat niin yhteys myyjään.
  9. #9
    ^OK tosiaan mulla ei ole penkin alla muutakuin tuo kuusikolo avain kiinni penkissä.

    Pitääpä kysellä vähän.
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  10. #10
    Mullakin on penkin alla vaan pelkkä kuusiokolo avain.

    Kuinka muistelen että jossain lisävarustelistassa olis ollu työkalupussi myynnissä lisähintaan.
    Triumph Street Triple -09
  11. #11
    Lainaa (jaani @ Loka. 11 2010,23:42) kirjoitti
    Mullakin on penkin alla vaan pelkkä kuusiokolo avain.

    Kuinka muistelen että jossain lisävarustelistassa olis ollu työkalupussi myynnissä lisähintaan.
    Ainakin Biketeamissa sanottiin että ei oo muita työkaluja vakiona kuin tuo kuusiokolo, enemmät kalut lisävarustelistalta.
    Triumph Street Triple R -10
  12. #12
    Lainaa (ihQ @ Loka. 12 2010,12:30) kirjoitti
    Lainaa (jaani @ Loka. 11 2010,23:42) kirjoitti
    Mullakin on penkin alla vaan pelkkä kuusiokolo avain.

    Kuinka muistelen että jossain lisävarustelistassa olis ollu työkalupussi myynnissä lisähintaan.
    Ainakin Biketeamissa sanottiin että ei oo muita työkaluja vakiona kuin tuo kuusiokolo, enemmät kalut lisävarustelistalta.
    Oho. Minun työkalusarjani ovat kyllä tulleet joka kerta pyörien mukana niin Seinäjoelta kuin Kotkasta. Ja keskusteluista on jäänyt mieleen juuri tuo asia, että Triumphissa on kaikki mukana.

    Pyöräni on tosin Speed Triple.

    Kannattaa varmistaa vaikkapa Kotkasta Motoboxista se Streetin virallinen varustus?

    Jos olin väärässä niin pyydän anteeksi väärää tietoa.
  13. #13
    Lainaa (matula @ Loka. 12 2010,16:33) kirjoitti
    Lainaa (ihQ @ Loka. 12 2010,12:30) kirjoitti
    Lainaa (jaani @ Loka. 11 2010,23:42) kirjoitti
    Mullakin on penkin alla vaan pelkkä kuusiokolo avain.

    Kuinka muistelen että jossain lisävarustelistassa olis ollu työkalupussi myynnissä lisähintaan.
    Ainakin Biketeamissa sanottiin että ei oo muita työkaluja vakiona kuin tuo kuusiokolo, enemmät kalut lisävarustelistalta.
    Oho. Minun työkalusarjani ovat kyllä tulleet joka kerta pyörien mukana niin Seinäjoelta kuin Kotkasta. Ja keskusteluista on jäänyt *mieleen juuri tuo asia, että Triumphissa on kaikki mukana.

    Pyöräni on tosin Speed Triple.

    Kannattaa varmistaa vaikkapa Kotkasta Motoboxista se Streetin virallinen varustus?
    Pitääpä kysäistä myös Motoboxista kun seuraavan kerran käyn. Vantaan Biketeamissa ei vielä silloin ollut "virallisesti" trumpan myyntiä kun kyselin, josko olis ollut tietovaje. Olis kerrankin hyvä kun sai väärää tietoa

    Tai...
    speed on "oikea" trumppa ja varusteet on sen mukaan, halvat kopiot kuten streetit köyhän miehen varustuksella

    tai...
    Streetit ei tarvi työkaluja
    Triumph Street Triple R -10
  14. #14
    Pari vuotta sitten sanoivat Herttoniemessä että työkalut on "jälkitoimituksessa". Taisivat jäädä Streeteistä puuttumaan kokonaan.
  15. #15
    Lainaa (GSR600 @ Loka. 07 2009,22:26) kirjoitti
    Kertokaahan ne joilla on ollut käytössä uusi Street Triple . Hyvät ja huonot puolet. Jos tekniikkamurheita on matkan varrella ilmaantunut niin miten ovat takuuasiat hoituneet .Varaosien saatavuus .
    09 Street Triple täällä.

    Aivan loistava pyörä. Ei mitään valittamista, suosittelen.
  16. #16
    Hei onko kuinka kokemusta Street Triplen Tidy tailin käytöstä sateella, roiskiiko kuinka selkään ravata vai onko parempi kuin alkuperäinen.

    Olen harkinnut esim tätä:
    http://www.d3-components.co.uk/#/triumph/4535097380

    tai näitä:
    http://www.twinshack.co.uk/prods/408.html
    http://www.twinshack.co.uk/prods/496.html
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  17. #17
    Lainaa (tube68 @ Huhti. 20 2011,12:10) kirjoitti
    Hei onko kuinka kokemusta Street Triplen Tidy tailin käytöstä sateella, roiskiiko kuinka selkään ravata vai onko parempi kuin alkuperäinen.

    Olen harkinnut esim tätä:
    http://www.d3-components.co.uk/#/triumph/4535097380

    tai näitä:
    http://www.twinshack.co.uk/prods/408.html
    http://www.twinshack.co.uk/prods/496.html
    Ostin tälläsen:

    http://cgi.ebay.co.uk/TAIL-TI....wt_1141

    En oo tosin kerenny vielä sateessa ajelemaan kun ei vakuutukset oo vielä voimassa. Mutta pienen pihalenkin jälkeen huomasin roiskeita penkillä.. joten veikkaanpa että eipä juuri hyötyä siinä mielessä ole. Mutta käsittääkseni tuo vakioripustuskaan ei hirveästi roiskeilta suojaa..
    2010 Triumph Street Triple R > 2007 BMW K1200R > 2012 Triumph Speed Triple
  18. #18
    ^Juu ei se normikaan mitään suojaa, kyllä on takalaukku kurssa jos sateella ajelee, tämän takia ajattelin jos jotenkin sais tuon ominaisuuden pois tuolla tidy tailillä....
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  19. #19
    Itsellä on R&G tailtidy ja sateella kyllä rapa roiskuu niskaan asti.
  20. #20
    Triplellä paljon ajaneena, listataan siis jotain.

    Hyvää:

    -Helvetin hauska.
    -Pitää avarammilla horneilla (tuossa oli Triumphin omat "onttoina" + toinen ohjelma) aivan kipeän hauskaa ääntä.
    -Kaupunkipyörittelyyn ihan omiaan. Tästä kiitos jo tehtaalta tulleiden hyvien välityksien, pyörän ketteryys ja koneen kaunis tylsä luonne.
    -Luotettava
    -Erittäin persoonallinen ja en ole tähän mennessä kohdannut millään pyörällä niin paljon ihmettelyjä pyörän vierellä seisoskellessa. Osa voinee johtua tuosta Triumphin seksikkäästä vihreästä väristä.
    -Varustelu hintaansa nähden ihan omaa luokkaansa. Esim tuon hintaluokan pyörässä jo teräspunosletkut jarruissa ja kunnollinen ajotietokone.
    -Kaasuherkkyys. Monet listaa tämän huonoksi asiaksi, mutta omasta mielestä tuo on aivan omiaan. Kaasukahvassa ei edes nimeksi "tyhjää", jonka jälkeen vastaa kaasuun ihailtavan hyvin. Vaatii kylläkin totuttelua.

    Huonoa:

    -Yli 120km/h vauhdeissa rasittava. Vaikka oli tuo Triumphin oma tuuliohjain valojen päällä, niin ohjaa tuulen ikävästi suoraan kypärän leukaosaan ainakin itsellä.
    -Ajoasento rasitti omituisesti nivusten/haarojen seudulta, istutaan niin pystyasennossa. Tämä ilmeni ainoastaan kokopäiväreissuilla.
    -Etupää on löysähkö vakiona.


    Muuta erityismainittavaa ei nyt tule mieleen. Voin vannoa että on hintaansa nähden hyvä ostos, ei jäänyt oikein mikään kaivelemaan. Jos ei aja juurikaan pidempiä reissuja niin suosittelen lämpimästi tutustumaan.



    KTM 640 "Monster"
  21. #21
    Edelleen olis hillitön triumphikuume, viimekesänä en vain tämmöstä vähän käytettyä mistään löytäny järkevään hintaan. Kyselin sähköpostilla Oulusta välirahaa 10Mm ajettuun street tripleen jos toisin vaihossa saman ikäsen vähemmän ajetun Z750:n, mutta en ole saanu vielä vastausta. On se kyllä niin nätti pyörä, vielä jos sen sais matt khaki greeninä
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  22. #22
    Lainaa (Shakal @ Kesä. 16 2011,00:35) kirjoitti
    Huonoa:

    -Yli 120km/h vauhdeissa rasittava. Vaikka oli tuo Triumphin oma tuuliohjain valojen päällä, niin ohjaa tuulen ikävästi suoraan kypärän leukaosaan ainakin itsellä.


    -Ajoasento rasitti omituisesti nivusten/haarojen seudulta, istutaan niin pystyasennossa. Tämä ilmeni ainoastaan kokopäiväreissuilla.
    -Etupää on löysähkö vakiona.


    Muuta erityismainittavaa ei nyt tule mieleen. Voin vannoa että on hintaansa nähden hyvä ostos, ei jäänyt oikein mikään kaivelemaan. Jos ei aja juurikaan pidempiä reissuja niin suosittelen lämpimästi tutustumaan.
    Poista se turha tuulenohjain, niin johan paranee. Tuulenpaine tulee enemmän rintaan eikä tärisytä kypärä.

    Hmm, en ole huomannut rasitusta kuin persauksenssa 1000km päiväajon jälkeen. Oikea polvi vihoittelee kyllä, mutta siinä onkin tekovika, eikä pyörää voine syyttää siitä.

    Löysään etupäähän suosittelen R-versiota, ei mene rahat hukkaan vrt. perus street triple.

    Ainut huono puoli pyörässä voisi olla melkoisen korkealla kiertävä kone moottoritievauhdeissa. Kuutosvaihde vois olla pitempi... Toisaalta pyörä kiihtyy huippuihinsa ripeästi.
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
  23. #23
    Ei poisteta, koska enää ei ole tripleä..
    KTM 640 "Monster"
  24. #24
    Koeajoin street triplen ja tykkäsin kovasti, tuo minun testaama yksilö vain ei ollu ihan minua varten. S3 oli just kivan ketterä ja se moottori ja ne äänet

    Yleisenä huomiona jäi mieleen että triumphin vaihteet oli tosi jäykät, mutta täsmälliset, verrattuna nykyseen kawasaki zetaan. Onko se ihan normaalia?
    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  25. #25
    En ole kokenut vaihteita jäykäksi streetistä. Toisaalta ei ole kokemusta kawasakin mahdollisesti herkemmästä vaihteistosta..

    Oletko kenties sama kaveri, joka kävi koeajaan Motormanilla valkoisen street triplen perjantaina? Pörräsin siinä pihalla samaan aikaan ja kävin koeajaan daytonan.



    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
  26. #26
    Miehän se olin. Sulla tais olla musta hyvän näkönen street triple ärrällä. Pisti heti silmään se. Käyppäs vaihtamassa se daytonaan niin pääsen tinkaan siitä

    Perjantaina olin ihan vaihtomielellä liikkeellä, mutta etsin vähän alkuperäisemmässä kunnossa olevaa. Ärrä olis tietty hienointa.

    Mietin ittekki että olis voinu testata daytonan, mutta ko olin kerranki liikkeellä ihan asialla niin en sitten jaksanu "huvitella"



    Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
  27. #27
    Terppa vaan.

    Tuli myytyä kesän hyvin palvellut 600-kuutioinen pois ja viikko sen jälkeen alkoi uusi pärräkuume. Pitää yrittää nyt malttaa säästellä tuleva talvi niin saa uuden menopelin alle ensi vuonna.
    Triumph Speed Triple on ollut mielessä tässä viime aikoina lähinnä sen äijämäisen lookin vuoksi ja myös siksi, ettei niitä nyt ihan joka mutkassa tule vastaan.

    Lähinnä itseä kiinnostaa ajoasento sekä huoltokustannukset\luotettavuus. Onko Triumph tyyliin KTM, että itse tehtävät huollot hankalia ja joutuu käyttämään erityishuollossa vai meneekö samoissa kuin esim. japski nakut?

    Kun on 3-tahti vehje niin mites tuo vaikuttaa mahdolliseen elinikään? Onko 30,000km jo täysin kulahtanu vai riippuuko tämäkin täysin ajotavasta (heh)? Kertokaa omistajat lisää
    <p>Yamaha DT vuonna nakki ja kirves -&gt; FZ6 -&gt; Speed Triple -07</p>
  28. #28
    Lainaa (Whitewolf @ Elo. 25 2011,12:07) kirjoitti
    Kun on 3-tahti vehje niin mites tuo vaikuttaa mahdolliseen elinikään?
    Villi veikkaukseni on, että elää kauemmin kuin 2-tahtiset ja vähemmän kuin 4-tahtiset ?
  29. #29
    Kyllä mie lähtisin sillä, että Triple(i)llä sen 100tkm täräyttää helposti konetta avaamatta. +35tkm ei tuntunut ainakaan missään.
    K750 -61
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Whitewolf @ Elo. 25 2011,12:07) kirjoitti
    Lähinnä itseä kiinnostaa ajoasento sekä huoltokustannukset&#92;luotettavuus. Onko Triumph tyyliin KTM, että itse tehtävät huollot hankalia ja joutuu käyttämään erityishuollossa vai meneekö samoissa kuin esim. japski nakut?

    Kun on 3-tahti vehje niin mites tuo vaikuttaa mahdolliseen elinikään? Onko 30,000km jo täysin kulahtanu vai riippuuko tämäkin täysin ajotavasta (heh)? Kertokaa omistajat lisää
    Ilmeisesti haet Speed etkä Street Tripleä.. kirjoitit Street Triple -threadiin.

    Jos tarkoitit kolmisylinterisyyttä, niin ei sillä ole mitään merkitystä keston kannalta. Samanlaisia ihmisten suunnittelemia vehkeitä ne on ku nelisylinterisetkin.

    Ymmärtääkseni nykyiset Triumphit on hyvän pyörän maineessam kestävät sen mitä japanialaisetkin.

    Mulla on myynnissä hieno street triple:Street triple @ nettimoto
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen