Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Onko kellään tiedossa löytyykö alakautta tulevaa putkea tripleen halvemmalla kuin arrowin 3-1. Zard vaikutti olevan samassa hintaluokasssa myös.

Entä mistä olette löytäneet hyvännäköistä kilpitelinettä / tail tidy kit? Jolla saa pois ylimääräiset muovit perästä.

Mielellään otetaan vastaa hyviä ja huonoja kokemuksia pyörästä.
    Sc project tekee alakauttaputkea tripleen,on ehkä hieman halvempi kuin Arrow.Kokemuksia olen yrittänyt itsekin pyörästä kysellä,mutta kenelläkään ei taida olla kyseistä mopoa .. Tai sitten eivät vaan kehtaa tunnustaa!
    Pirun loistava pyörä, itsellä ollut nyt n. kuukauden. Tuli viime vuonna koeajettua melkein kaikki "pikkunakut" läpi, Triplen moottori voittaa muut 10-0. Tuntuu, että vääntöä on kuin Monsterissa, mutta kiihtyy silti niin perkeleesti kun ottaa huomioon että on kuussatanen ja rapiat nakupyörä. Todella vakaa, täysin värinättömät peilit joista näkee muutakin kuin ajotakin, helppo käsitellä kaupungissa. Äänet ovat vakionakin hyvät (mökäputket silti harkinnassa ensi kaudeksi); tyhjäkäynnillä kivaa murinaa, matka-ajossa sivistynyttä hurinaa, mutta reippaammassa kiihdytyksessä kuuluu taas (ilmanoton) reipas murahdus. Todella koukuttavaa! 17l tankilla ajotavasta riippuen bensavalo syttyy n. 180-240km kohdalla, minkä jälkeen on 40-50km matkaa jäljellä.

Huonoja juttuja: pidemmän päälle epämukava penkki (pitänee miettiä geeliversiota tai jotain), ehkä vähän turhan herkkä kaasu, kilometrin kääntösäde, vaihteisto voisi olla sulavampikin, penkin alle ei mahdu kuin ohjekirja ja kuusiokoloavain (ainoa mukana tuleva työkalu).

SC-Project (tosin itselle yläputket) on harkinnassa minullakin, kohtuuhintaisia ja ilmeisesti kuitenkin laadukkaita. Lontoonkielisiltä foorumeilta löytää lisäinfoa. Kilpitelineelle en ole ainakaan vielä tehnyt mitään, mutta se on kuulemma helppo pilkkoa itsekin.

Saa kysyä lisää.
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
    Kysytään sitte lisää,kun lupa on myönnetty.. Onko sulla perus- vai R-malli? Tuo r-versio kiinnostais kovasti,kun ovat kehuneet sen alustan ja jarrut maasta taivaaseen! Oletkos käyny kokeilemassa isompia nakuja esim.Tuonoa tai Dukea?Onko mitenkään verrattavissa niihin? Tässä on kova pähkäily käynnissä hommaanko SuperDuken vai tämän pikkutriplen.. Molemmissa on puolensa..
    Tuonoon ja Dukeen verrattanu Street on selkeästi "ensipyörä". Eri sarjoissa siis painii, mutta mainio peli kokoisekseen ja hintaisekseen tuo Street, mitä nyt perusmallissa vähän pehmeä alusta (ilman säätömahdollisuuksia) satakiloiselle kuskille, joten kannattaa testata sekä perusmalli että R.
    Mulla on perusmalli, jossa on isompia töyssyjä lukuunottamatta ihan riittävät iskarit 65-kiloiselle. R-mallissahan on viime vuoden Daytonan jarrut ja iskarit vähän pehmeämmällä jousella. Istuinkorkeus taisi olla myös korkeampi kuin perusmallissa, mutta ei sitä ainakaan kuivatyypeissä huomannut.

En ole isompia nakuja koeajanut, joten en osaa verrata. Litrapyöristä on muutenkin sen verran vähän kokemusta, etten ole ainakaan osannut vielä kaivata lisätehoja. Alunperin (ennen pikku-Triplen julkistusta) mulla oli kiikarissa Speed Triple, mutta halusin ketterämmän pyörän. Pikku-Triplen äänistäkin pidän isompaa enemmän.
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
    Mulla on perusmalli, missä edessä Wilbersin progressiiviset jouset ja takana Daytona 675 takapumppu. Takapumppuja saa täältä palstaltakin. Itsekin ostin kisakuskin tarpeettoman kuleksimasta pois sopuhintaan. Korpiahokin just täällä kaupitteli Daytonan vakio-osia. Jos on kevyt kuski, niin tarvii varmasti pehmeemmän jousen taakse. Mulla oli *pyörässä ekaks Repsolin 15w-50 ja vaihteet joskus takkus. Nyt Motul 5100 15w-50 öljyä, mitä saa esim. Motonetistä 4 litran kannun sopuhintaan. Nyt pelaa laatikko kun ihmisen mieli. 10 tkm tuli just täyteen ja Alastarolla rataakin tuli tahkottua ekaa kertaa. Mitään vikaa ei ole pyörässä ollut. Ja alusta oli radallakin ihan tarpeeks hyvä ajotaitoihin nähden. *
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
    Tuli sitten lauantaina kaupat tehtyä.

Musta Street triple + Arrow 3-1 putki , ja toivon mukaan loppuviikosta saa hakea kotiin.
    Lainaa (Juppepuputti @ Kesä. 26 2009,08:14) kirjoitti
    Mulla on perusmalli, missä edessä Wilbersin progressiiviset jouset ja takana Daytona 675 takapumppu. Takapumppuja saa täältä palstaltakin. Itsekin ostin kisakuskin tarpeettoman kuleksimasta pois sopuhintaan. Korpiahokin just täällä kaupitteli Daytonan vakio-osia. Jos on kevyt kuski, niin tarvii varmasti pehmeemmän jousen taakse. Mulla oli *pyörässä ekaks Repsolin 15w-50 ja vaihteet joskus takkus. Nyt Motul 5100 15w-50 öljyä, mitä saa esim. Motonetistä 4 litran kannun sopuhintaan. Nyt pelaa laatikko kun ihmisen mieli. 10 tkm tuli just täyteen ja Alastarolla rataakin tuli tahkottua ekaa kertaa. Mitään vikaa ei ole pyörässä ollut. Ja alusta oli radallakin ihan tarpeeks hyvä ajotaitoihin nähden. *
    Onkos sulla kuvia jossain tuosta "tail tidy" virityksestä?
    Ei siitä oo mitään kuvia mistä idea selviäis hyvin. Mutta kun sen perseen purkaa, niin siitä saa idean päästä jo aika hyvin kiinni. Mullakin se oli omaan silmään ihan hyvä, mutta sit tuli pienet pöntöt niin sais taas tehdä uusiksi kun se "kärsä" roikkuu. Jossain kuvapalvelussa on pari pyörän kuvaa. Muistaakseni niissä ihan orkkiksena, sit lyhennetty ja sitten viel nykysellä kokoonpanolla. Tarttee kotikoneelta katsoo missä ne oli, töissä ei ole sitä linkkiä.
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
    Selvä homma. Täytyy katsoa mitä telineita löytyis ja mihin hintaan.
    Onko kokemuksia mistä saa halvimman vakuutuksen street tripleen?
    Aika mukavasti nousi vakuutus verrattuna tuohon vanhaan xj 600 diversioniin mutta se nyt kyllä oli odotettavissa.
    Juu kyllä kätevästi siitä orkkissähellyksestä rakentaa itekkin ihan näppärän telineen. Itse otin koko hässäkän irti, sahasin ne sivutuet irti ja jäljelle jäi vain se suora levy johon kiinnitin kilven. Vilkut kiinnitin teettämiini rosteripaloihin ja olen ihan tyytyväinen tulokseen, suhteellisen laittomassa kulmassahan se on, suunnittelen pientä taivutusta kunhan jaksan, hinta 5 € *

Muutamat heikot kuvat käväsin puhelimella nappasemassa:
    http://www.bikepics.com/members/duddee/08speedtriple/

Täältä näet vielä Remuksen, Exanin ja GPR:n alaputkivaihtoehdot jos natsaa omaan makuun: http://www.triumphchepassione.com/scarich....tta.htm

13.  
    Onnittelut uusimmallekin Street Triplen omistajalle! Loistava valinta. Itse kaikenlaisilla prätkillä Jytäjammusta Rockettiin ajaneena täytyy todeta, että on todella toimiva paketti tämä uusi Street Triple.

Epäilin vähän matkaominaisuuksia, mutta toimii siinäkin loistavasti. Käväistiin kahden samanlaisen prätkän voimin vetäisemässä kahden ja puolen viikon Euroopan lenkki Hki-Travemunde-Praha-Wien-Maribor-Opatija-Makarska-Split-Ancona-Venetsia-Salzburg-Leipzig-
    Trave-Hki yhteensä 4730 km. Suosittelen kaikille Kroatian mutkateitä, rannikkoa pitkin yli 500 kilsaa pelkkää mutkaa. Jos joku kaipaa vinkkejä, niin annetaan.

Kamat oli pakattu 52 litran Cargo bagiin ja Trumpan omaan tankkilaukkuun. Sopii tyyliin, kestää ajaa 240 km/h ja paketti pysyy tiukasti kasassa. Eli kaikille niille, jotka harkitsevat kilpitelineen modifiointia, siihen saa mm. nämä cargo bagit loistavasti kiinni, joten ei välttämättä kannata kikkailla.