Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Kuinka monet käyttää kys. tukea?
    Itse ostin talvella jo kyllä olen ollut tyytyväinen.
    Toki nappasin toisesta foorumista tällaisen kuvan.

http://www.pikipimp.com/pp....999.jpg

Kaveri väittää ett on ollu ihan kiinni pyörässä, seisonnu 9kk.
    mielipiteitä?
    Suzuki GSR -06 -> Kawasaki Zx6-RR -05.
    Lainaa (DerClown @ Touko. 22 2009,12:41) kirjoitti
    Kuinka monet käyttää kys. tukea?
    Itse ostin talvella jo kyllä olen ollut tyytyväinen.
    Toki nappasin toisesta foorumista tällaisen kuvan.

http://www.pikipimp.com/pp....999.jpg

Kaveri väittää ett on ollu ihan kiinni pyörässä, seisonnu 9kk.
    mielipiteitä?
    Hep täältä löytyy myös bilteman peräpukki eikä sen käytössä ole ollu vielä mitään pahaa sanottavaa..

Senverran kumminkin oon luottamatta bilteman pukkin etten nyt kumminkaan seisota pyörää kuukausitolkulla sen päällä
    Vaihdoin siihen noi koukut, kestää...
    F = dp / dt
    Sama juttu. Bilteman pukki löytyy, mutta käytän sitä, kun tarttee rassata mopoa. Lankarullia käyttävä pukki ois parempi ja jämäkämpi, jos meinaa pitkään mopoa siinä hautoa vaan toistaiseksi oon Bilteman pukillakin tarpeeni tyydyttänyt.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Lainaa (wizard11 @ Touko. 22 2009,14:33) kirjoitti
    Vaihdoin siihen noi koukut, kestää...
    mitkä?
    Jåå sellanen löytyy, piti vaan katella sellanen että hitsarilla oli ollu vähä parempi päivä. Parissa ekassa oli sellasta röpelöä että lie ilman kaasua hitsattu maanantaiaamusta..

Oisko nuo koukut lankarullia varten, meinasin itsekin moiset tehdä siihen kun ehtis.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
    Lainaa (J.V. @ Touko. 22 2009,14:59) kirjoitti
    Jåå sellanen löytyy, piti vaan katella sellanen että hitsarilla oli ollu vähä parempi päivä. Parissa ekassa oli sellasta röpelöä että lie ilman kaasua hitsattu maanantaiaamusta.. *
    jeps siitäkin oli puhetta.
    Mulla on tuollainen ja eilen ensi kertaa tositoimissa. Siistiä työnjälkeä ja tuntuu tukevalta. Piti vähän leventää sitä taivuttamalla että sai Thunderaceen sopimaan... Mutta nyt se on hyvä.

Stormilta saisi varmaan tuohon passaavat lankarullakoukut noin 15e ja sitten ne rullat. On harkinnassa, näppärämpi nostaa kun tulee kerralla suoraan.

Talveksi menee tuolle seisomaan.
    Mulla petti kaks kertaa Bilteman takatuki Thunderacen alla - uudet antoivat tilalle....kolmas on vielä käyttämättä. Onneks sain molemmilla kerroilla kopin, eli ei ottanut ässä siipeensä.
    Ain't life a bitch!
    Lainaa (motusalem @ Touko. 23 2009,20:49) kirjoitti
    Mulla petti kaks kertaa Bilteman takatuki Thunderacen alla - uudet antoivat tilalle....kolmas on vielä käyttämättä. Onneks sain molemmilla kerroilla kopin, eli ei ottanut ässä siipeensä.
    Mikä siinä on antanut perikisi? Ei Ässä niin painava ole..
    Aiemmat kokemukset eivät ole herättäneet vankkumatonta luottamusta biltemaan, joten hain Motonetista vastaavaa. Se maksoi vähän enemmän ja kuvittelen sen olevan parempi
    Z750 -08
    Otsikossa ei tarvii / saa HUUTAA.
    Siirretään lisäksi vähän sopivampaan paikkaan.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Lainaa kirjoitti
    Aiemmat kokemukset eivät ole herättäneet vankkumatonta luottamusta biltemaan, joten hain Motonetista vastaavaa. Se maksoi vähän enemmän ja kuvittelen sen olevan parempi
    Mulla on tommonen motonetin malli ja ajattelin vaihtaa sen bilteman tuotteeseen, kun se on tukevamman oloinen ja sen saa säädettyä paremmin haarukan mukaan. Tossa motonetin pukissa on aina kauhee räplääminen että ne haarukan sivulle tulevat pelltilätkät saa osoittamaan ylöspäin. Normaalistihan ne muljahtaa aina alaspäin ja silloin pyörä ei oo yhtä tukevasti pukilla. Tarttis ne lankarullat laittaa itsellekin...
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Mitähän tarkoitatte tuolla lankarullalla? Olisko kuvaa jotta määkin ymmärtäisin. Mullakin noi bilteman pukit on eteen ja taakse.
    Takana pelaa minusta tosi hyvin mutta etummainen ilman mitään muutoksia on hieman epävarman oloinen SC33 bladen etuputkiin.

Jotain sille varmaan tarttis tehdä, hintaansa nähden hyvät pelit.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
    Bilteman pukissa petti toiselta puolelta se 90 kulmaan taivutettu tassu, jonka päällä takahaarukka makaa - oikeini vähän loivempaan kulmaan. Ja se siis petti kahdesta eri pukista.
    Ain't life a bitch!
    Lainaa (Dopfire @ Touko. 24 2009,15:22) kirjoitti
    Mitähän tarkoitatte tuolla lankarullalla? Olisko kuvaa jotta määkin ymmärtäisin. Mullakin noi bilteman pukit on eteen ja taakse.
    Takana pelaa minusta tosi hyvin mutta etummainen ilman mitään muutoksia on hieman epävarman oloinen SC33 *bladen etuputkiin.

Jotain sille varmaan tarttis tehdä, hintaansa nähden hyvät pelit.
    laitoin haun googlee ja mitäpä sieltä löytyi...

linkki
  17.  
    Tänään nostin kolmannen kerran pyöräni ylös ja huomasin toisen (kumilätkän) jo taipuneen.

Mopo-/Piikkipukki tuo kuitenkin on, kun ei oma pyörä ole mikään painava.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!