Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    pyörän vaihto pyörii mielessä, jos noista kahdesta pitäs valita niin kumman ottaisitte, pyörän käyttötarkoitus olisi pääasiassa lähiseutu cruisailu mutta myös pidempää matkaa silloin tällöin.

Yonez
    ---------------------------------------------
    Kawasaki z1000sx 2012
    ex Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
    ex Kawasaki er6-n 2006
    ex Helkama Raisu 1983
    jos ajo pääasiassa nurkka ajoa niin miksei jammu olis parempi, matkoille bandit. jos taipumista käsien puutumiseen kuten mulla niin osta bandit suosiolla
    Tero Eskelinen
    Minulla puutuu lähinnä takamus pitkällä matkalla kfasulla ja
    ilolla etsin mutkateitä
    Itse tykkään naku banditin ulkonäöstä - yksi kauneimpia moderneja pyöriä, niin perinteitä kunnioittava ja samaan aikaan moderni. Pyöreä lamppu ja massiivinen moottori/pakoputki saa pyörän näyttämään todella hyvältä. Eikä tuo huono peli kai ole, kiinassa tehtyjähän nuokin tosin taitaa olla nykyään .
    itse koeajoin banditin ja fasun vuosi sitten ja tykästyin fasun tehokkaampaan moottoriin. tuuli suojaus sais vaan olla parempi tai sit pitäs olla naku.fasun kate tekee aikamoiset pyörteet kypärään.(mulla 05 fzs 1000)
    rakentaja Rane
    Minkä tyyppisestä pyörästä tykkää, meinaatko käydä radalla jne?
    Fasu on hieman sporttisemman oloinen kuin rosmo, mutta ei sen kategorian radikaaleimpia. Huipputehoa löytyy enemmän, mutta alaväännössä sitten häviää. Fasu on hieman kevyempi.

Koeajamallahan tuo parhaiten selviää.

Ajatelitko muuten nakua vai varttikatteellista mallia? Fasun nakussa on karsitumpi vänkärin paikka ja ajovalot, eikä ole keskiseisontatukea.
    Huono tie, parempi mieli
    Lainaa (R@gdoll @ Touko. 02 2009,21:54) kirjoitti
    Minkä tyyppisestä pyörästä tykkää, meinaatko käydä radalla jne?
    Fasu on hieman sporttisemman oloinen kuin rosmo, mutta ei sen kategorian radikaaleimpia. Huipputehoa löytyy enemmän, mutta alaväännössä sitten häviää. Fasu on hieman kevyempi.

Koeajamallahan tuo parhaiten selviää.

Ajatelitko muuten nakua vai varttikatteellista mallia? Fasun nakussa on karsitumpi vänkärin paikka ja ajovalot, eikä ole keskiseisontatukea.
    radalle ei ole aikomusta, nykyinen pyörä on naku joten luultavasti myös seuraava tosin fasun kyseessä ollessa katettu on mielestäni mukavamman näkönen.

Mutta olet oikeassa, pitää mennä koeajolle.

yonez
    Kawasaki z1000sx 2012
    ex Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
    ex Kawasaki er6-n 2006
    ex Helkama Raisu 1983
    Jamahahaha ei ole ihan niin tylsä kuin Banditti. Banditin alavääntö tosin on parempi kuin Jamahahahan mutta silti äänet FZ1:lle *
    563+
    Fasun omistaneena ja rosmoa ajaneena kallistuisin fasun puolelle ellei nyt pidemmän matkan ajaminen ole päätarkoitus, vaikkakin s-mallissa takajakkarakin on ihan ok mutta istuin on tosiaan kovahko. Fasu kevyempänä ja tehokkaampana liikahtaa mukavemmin vaikkakin rosmon alavääntö on ihan toista luokkaa. Yammu tuntuu lähinnä seiskapuolikkaalta 8000 rpm asti. Hintapolitiikka on kyllä rosmon puolella. Useamman tonnin halvempi. Ei muuta kuin koeajamaan
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Itsellänikin on nuo kaksi vaihtoehtoa mielessä seuraavaksi mopoksi, joten seuraan mielenkiinnolla kommentteja. Kiinnostaas kuitenkin kun kerran nakuista on kysymys, niin miten yammun 1300 XJR pärjää ominaisuuksillaan näille kaveruksille? Pyörähän on erittäin hieno ja suht edullinenkin.
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
    Olivat molemmat Biken testissä viime kesänä, kannattaa katsoa, ne arvioitiin luonteeltaan aika erilaisiksi, riippuu siis sitä, mitä pyörältäsi haluat.
    aina ei voi epäonnistua!
    Itse valitsin Banditin. Tiedä sitten noista "tylsän näköinen" kommenteista, tietenkin jokaisen silmä on oikeassa omissa kommenteissaan. Banditilla voi ajaa 1000 km putkeen, juoda kahvit ja palata takaisin. Se siittä retkestä tuumaillen....
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
    Itselläni oli muutama viikko sitten samat pyörät haarukassa, päädyin Suzukiin. Molemmat ovat hyviä pelejä ostaa sitten kumman vaan. Itse en ole katunut yhtään ja päätökseni kaatui Suzukin hyvän väännön puolesta.
    Suzuki Bandit Rock'n'Roll
  14.  
    Itsekin päädyin rosvoon, riisuttuna. Hyvää luotettavaa tekniikkaa mielestäni. Ja ajoasento varsinkin nyt fatbarin tangolla hyvä. Ja jos pitemmälle mielii jossain vaiheessa niin ehdottomasti Bantiitti!

Opinion is like an asshole: everybody has one.