Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 63:een 63:sta
  1. #61
    moro

    Yleensä tulee käytyä läpi seuraavat rituaalit.
    - Kävelen mopolle ja tsekkaan samalla takasen, läikät lattialla ja koitan ketjut saappalla.
    - Kallistan mopoa hieman ja tsekkaan öljyt (joskun skippaan tämän kun en jaksa kallistella)
    - Sitten laitan ryypyn päälle ja koneen tulille
    - Tsekkaan valot, vilkut ja että jarru valo syttyy (jarrun tarkistan aina)
    - nyt on hyvää aikaa kiertää mopo ja kumarrun katsomaan bensatankin alle ja tarkistan nopeasti huotinletkut tms
    - samalla voi katsoa eturenkaan kunnon ja jarrupalat
    - Kun istun kyytiin testaan samalla jarrut ja puppaan keulaa huomatakseni stefojen vuodot.

    Tuo koko tsekki vie jotain miinuutin ja kahden luokkaa ja siinä ajassa on kone mukavasti lämmennyt. Sitten ei muutakuin tulpat korviin, potta päähän ja hanksat käteen.

    Kun ottaa jonkun tarkastus rutiiniin niin siinä ei kauaa nokkatuhise ja kone lämpenee samalla.
  2. #62
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Parkkipaikalla näkee jo syttyykö valot, vilkut ja jarru tulee testattua kuitenki ennenku vetää tupin nurin.

    Jäähdytysnesteet ennen ajoon lähtöä? Vfr:ssä katoin kolmantena kesänä ekan kerran että pitäisköhän tota lisätä vähän.
  3.  
  4. #63
    Juu kamat niskaa, avain lukkopesää ja LM huulee.
    sit mopo lämpenemää ja mopon ympäri kypärän vuoret tulessa! äkkii paanalle et potta sammuu! No ekan kerran jälkee tuli tumpattuu LM eka, sit vasta potta päähä! Aina sama rutiini!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123