Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Olisi aikomuksena ostaa kunnolliset bootsit. Ja näitähän tekee Boot Factory...?

Kävin kaupassa sovittelemassa tuolla liikkeessä ja Cobra 3 kokoa 43 istui jalkaan kuin hansikas.
    Hiukan vaan epäilyttää, että paljonkohan noi venyy. Jos laittaisin jalkaan edes hieman paksumman sukan, ei nimittäin anää mahtuisi jalkaan. Oli todellakin kuin hanska, ei milliikään ylimäärästä tilaa.

Mutta jos noi venyy varpaista hiukankin, niin sitten olis hyvinkin jees. Vähän vaan pelottelivat tuolla, että heidän bootsinsa olis niin paksuu nahkaa, että eivät juurikaan venyisi.

Eli tuollaisia: BootFactoryn saappaita tullut katsottua.
    MIVVin hiilikuituputket saavat Varaderon ärjymään =)
    Mulla kans saman pajan bootsit, kyllä venyy mutta kestää jonkin aikaa koska tuote on hyvä ja nahka paksua.
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Mulla kans samasen puodin bobot. Venynevät vähän tai siis muotoutuvat.

Hyvät ollunna
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Venyvät ajan kanssa vähän jos rasvaa kunnolla.
    Rasvattuna aikuisten oikeasti vedenpitävät *

Hyvät bootsit, enemmän kuin hintansa arvoiset *
    "Ei tässä iässä enää jaksa aikuistua..."
    Mullon neljät niiden bootsit. Joka pari oli tiukka alussa, mutta sitkeän käytön jälkeen muotoutuivat. Pari kertaa jopa kostutin nahan ja jatkoin jalassa pitämistä koko päivän... hyvät tuli.

Yhdyn edellisiin mielipiteisiin; Varmasti hintansa väärtit !
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

käyttääkö joku buutseja mopoillessa?
    Muuten kyllä tykkään mokomista kapineista, mutta kaikkihan niistä tykkää, ainakin Timo T.A.
    Ostin joskus tuossa vuonna 2000 taikka 2001 Cobran tylppäkärkiset bootsit. Täysin ehjät ovat vielä, mutta kovassa käytössä kuluneet, eli helvetin hienot. Älä osta liian suuria. Venyvät tosiaan käytössä. Hyvät (lue: kalliit) bootsit ovat kestävät ja todella hyvät "kävelykengät". Ovat kesälläkin siedettävät(hengittävät?). Ennemmin kävelen bootseissa kuin jossain lenkkareissa kesällä. Prätkäkäyttöön on sitte eri saappaat, mut meneehän noilla sekin satunnaisesti, mutta vaihdepolkimen puolelta kuluvat äkkiä ja sileä pohja on liukas.

Köyhän valinta ehdottomasti, eli kalliit, mutta kestävät vuosikausia ja kun hajoovat, niin suutari pystyy ehkä vielä pelastamaan ja taas on käyttöikää edessä!

Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (SenioRR @ Maalis. 26 2009,20:33) kirjoitti
    Ostin joskus tuossa vuonna 2000 taikka 2001 Cobran tylppäkärkiset bootsit. Täysin ehjät ovat vielä, mutta kovassa käytössä kuluneet, eli helvetin hienot. Älä osta liian suuria. Venyvät tosiaan käytössä. Hyvät (lue: kalliit) bootsit ovat kestävät ja todella hyvät "kävelykengät". Ovat kesälläkin siedettävät(hengittävät?). Ennemmin kävelen bootseissa kuin jossain lenkkareissa kesällä. Prätkäkäyttöön on sitte eri saappaat, mut meneehän noilla sekin satunnaisesti, mutta vaihdepolkimen puolelta kuluvat äkkiä ja sileä pohja on liukas.

Köyhän valinta ehdottomasti, eli kalliit, mutta kestävät vuosikausia ja kun hajoovat, niin suutari pystyy ehkä vielä pelastamaan ja taas on käyttöikää edessä!
    Komppaan Senioria.
    Käytän bootseja kesät talvet ja olen käyttänyt noin vuodesta 1998 Pekka Lahden tekemiä Cobria.
    Tosin, en samaa paria koko aikaa.

Ajobootseiksi tuli nyt ostettua MP-Asun vedenpitävällä kalvolla varustetut.

Ei tarvi muovipussia sukkana pitää.

<p>Vanha patu..</p>
    Mulla samanlaiset käytössä. Otin sen verran reilun koon, että sinne mahtuu paksumpi sukka. Olen laittanut kenkään pohjallisen, joka sitten vähän "kiristää" kenkää normaalin sukan kanssa. Bootfactoryn nahkapohjallisia ei kannata käyttää, koska niistä aiheutuu sellainen mielenkiintoinen nariseva ääni kävellessä.

Hyvät bootsit on, vaikka kumipohjat eivät pysykkään kiinni edes kolmea vuotta (ainakaan minulla). Kyllä ne tuntuvat myös vähän venyvän.

Suzuki GSF 1250SA -08
  10.  
    Lainaa (Räkä @ Maalis. 26 2009,20:19) kirjoitti
    käyttääkö joku buutseja mopoillessa? *
    Mie käytän... suojaa jalkaa viimalta aika hyvin...
    Noilla tuntee pedaalitkin... mopokengät on mulla senverran koppurat että niillä ei tiedä onko vaihdevipu alla vai päällä...
    ZX12R -03