Sivu: 68 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2011:stä 2040:een 2518:sta
  1. #2011
    Ka kehveli. Kerran hukassa ollut akselispaceri löytyi. Eli jos joku aikoo laittaa enskavanteen SMC:n vakiojarrujen kaveriksi, niin YV. Oli siis aikanaan niin hukassa, että tein toisen ja se meni pyörän mukana. Tuo orkkispuslasta sorvattu prikka siirtää vannetta sopivasti sivulle, ettei pinnat vastaa Bremboon. Lisäksi tarvitsee suunnilleen saman vahvuiset prikat jarrulevylle - ne on rautakauppatavaraa.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  2. #2012
    Varataan toi prikka varoiksi, vaikka tossa pitäis tulla sovitteet mukana???

    Satapiikistä kattelin kumeja: http://www.satapiikki.fi/epages/sata.../1821MCTARJOUS

    Tai sitten "välimalli": http://www.satapiikki.fi/epages/sata.../17MIC02323VKE

    Jäärataa tuli ajettua entisellä RM250 2-t vehkeellä, ja siinä pelkät jääratapiikit. Nyt tavotteena poiketa joskus jäällä ja tiellä, mettään en viitsi tolla lähteä könyämään
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  3. #2013
    Itse erehdyin viime talvena kokeilee välikelinpiikkejä, joissa enskanastaa sivulla ja ei niillä tehnyt mitään. En voi kyllä suositella. Toimivat vain polanteisilla teillä jotenkin. Jäälle on turha toivo mennä kun ei ole pitoja sitten yhtään ja paljaalla asfaltilla melkein yhtä kauheat kun enskanastat. 2000km tuli noilla renkailla ajeltua.

    Itse päädyin siihen ratkaisuun että enskavanteille enskanastat ja moponastat sitten motovanteille.
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18

    Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
  4. #2014
    Lainaa antti_p kirjoitti Katso viesti
    Itse erehdyin viime talvena kokeilee välikelinpiikkejä, joissa enskanastaa sivulla ja ei niillä tehnyt mitään. En voi kyllä suositella. Toimivat vain polanteisilla teillä jotenkin. Jäälle on turha toivo mennä kun ei ole pitoja sitten yhtään ja paljaalla asfaltilla melkein yhtä kauheat kun enskanastat. 2000km tuli noilla renkailla ajeltua.

    Itse päädyin siihen ratkaisuun että enskavanteille enskanastat ja moponastat sitten motovanteille.
    Minun mielestä taas ei hauskempia renkaita talviajoon ole alle kuin rallinastat... Pitoa ei ole juuri nimeksikään lumella tai asfaltilla, nippa nappa sen että ehkä pysyy välillä pystyssä. On se vaan mukavaa kun kädetön kuolevainen voi vetää assullakin helposti sladissa koko ajan.

    Talvienskailut tai jääradat sitten erikseen, ja eri mopolla.
    Supermoto
  5. #2015
    Mitaksen enskapiikit tuli valittua renkaiksi (entinen Trelleborg), vanteet toimitettiin nopeasti ja hyvältä näytti...
    Alle en ole vielä ruuvaillut kun on pärjännyt kesäkumeilla

    Löytyykös joltain hyllyltä jarrulevyjä eteen ja taakse?
    Marmoritiskin piparilevyt on arvossa arvaamattomassa...
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  6. #2016
    "rallinasta" just hyvä smc:n alle. enskanastat on vähä turhan pitkät tielle.
    helvetin hauska vetää kevättalven auringossa sladia https://www.youtube.com/watch?v=iSHSHV_xu_I
  7. #2017
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  8. #2018
    Muista Nesmit sitten tutkia tarkkaan se jarrusatulan ja pinnojen väli. Se 0,5mm ei riitä, vaan vanne sen verran elää ajossa, että vastaa. Tässäkään ei paikallaan pyörittelemällä vastannut 21" exceliin: Brembo
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  9. #2019
    Joo kyllähän sitä vähän joutui passailemaan että sai ton etujarrusatulan mahtumaan...

    Eilen verkkoja laskemassa: http://galleria.busanistit.org/var/a...g?m=1421563382

    Takana on madallusluut ja keulaan hommasin 20mm korotuspalat sarvien alle niin sai laskettua keulan sopivalle korkeudelle...
    Eteen tuli piikkiä pienempi ratas ja taakse pari piikkiä isompi, juuri ja juuri sai mahtumaan vakio ketjuilla...
    Viimeksi muokannut: Nesmit; 18.01.2015 klo 21:31.
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  10. #2020
    Takapään madallauspalojen kanssa kannattaa seurata tankin alimmaista kiinnitystä, ilman madalluspaloja svingi ottaa kiinni tankin alakiinnikkeeseen ja madalluspaloilla vielä enemmän.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  11. #2021
    Tietääkö kukaan saako alkuperäisiä takalokarin/muovin tarroja erikseen mistään? Motokeitaalta saa vaan koko tarrasarjan mutta en tarvihtis kun siihen takalokariin.
    Tai oisko jollain ehdottaa jotain toisenlaista tarraa?
  12. #2022
    Ei saa erikseen, myydään koko settinä. Kysy Tape Snakelta onko heillä valmiita kaavoja 690:lle, jos on niin takalappujen teko ei ole kovin kummoinen homma.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  13. #2023
    Lainaa Nannetti kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan saako alkuperäisiä takalokarin/muovin tarroja erikseen mistään? Motokeitaalta saa vaan koko tarrasarjan mutta en tarvihtis kun siihen takalokariin.
    Tai oisko jollain ehdottaa jotain toisenlaista tarraa?
    Moi, multa saattaaisi löytyä nuo oranssiin sarjaan kuuluvat takamuovin tarrat... Tsekkaan kun pääsen kotiin ja palaan juttuun
    FXSB & ZX10R
  14. #2024
    Ite tilasin tuolta katesarjan ja tarrat niihin asennettuna (viime pyörään): http://www.race-styles.com/show_subc...n_ukat=544&nr=
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  15. #2025
    Lainaa Nannetti kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan saako alkuperäisiä takalokarin/muovin tarroja erikseen mistään? Motokeitaalta saa vaan koko tarrasarjan mutta en tarvihtis kun siihen takalokariin.
    Tai oisko jollain ehdottaa jotain toisenlaista tarraa?
    Katsopas mitkä löytyi, olikos ne nämä oranssit mitä tarvitset?

    FXSB & ZX10R
  16. #2026
    Lainaa TeeMies kirjoitti Katso viesti
    Katsopas mitkä löytyi, olikos ne nämä oranssit mitä tarvitset?

    Aij saakeli! Olisitko valmis luopumaan nuista? :P
  17. #2027
    Lainaa Nannetti kirjoitti Katso viesti
    Aij saakeli! Olisitko valmis luopumaan nuista? :P
    Juu toki, pistä osoite yv:llä niin laitan kuoressa tulemaan
    FXSB & ZX10R
  18. #2028
    Moroo!

    Vloppuna tuli -12 vuotinen smc hommattua, olisko kenelläkään myydä halpaa sliparia ja mitä merkkiä?
    Mitä öljyjä ootte käyttäny? On toi motorex vaan aika suolasen hintasta, ainakin stormilla..
    Suzuki GSX-R 750 K11
  19. #2029
    Muuta en käyttänyt kuin Motorex 10W60 öljyä, ei se nyt niin pahan hintaista ole jos ajaa 10tkm kesässä ja 4x vaihtaa öljyt sinä aikana. Ajaa vähän rennommalla ranteella niin muutaman kympin öljykulut säästyy bensan ja takarenkaan kustannuksilla... Öljyt on väärä paikka säästää 20-30€ kesässä. Mä olen ostanut Motorexit SMC:stä, en nyt muista paljonko 4L kannu maksoi mutta oli selkeästi halvempi kuin Stormilla.

    Toki kokeilin myös eri öljyjä mutta vaihteisto ja kytkin toimi parhaiten kyseisellä öljyllä.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  20. #2030
    Joo Motorexia vaan täälläkin käytetty, jos on varaa tommonen pyörä ostaa niin luulis ettei öljyissäkään pieni hinta ero haittaa.
    ZX-10R----> 690smc-r
  21. #2031
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa raupeu kirjoitti Katso viesti
    Moroo!

    Vloppuna tuli -12 vuotinen smc hommattua, olisko kenelläkään myydä halpaa sliparia ja mitä merkkiä?
    Mitä öljyjä ootte käyttäny? On toi motorex vaan aika suolasen hintasta, ainakin stormilla..
    Öljyksi käy mikä vaan, joka täyttää ko. moottorin suosituksen. Motorex on KTM:n sopimustoimittaja öljyille, joten suosittelevat luonnollisesti motorexin tavaraa, mutta ei tee siitä kilpailijan vastaavat spekit täyttävää öljyä parempaa.
    Superbike #7
  22. #2032
    Oma sm tykkää ainakin castrolin power1 10w50 öljystä. Voisin melkein väittää, että on parempaa kuin motorex.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  23. #2033
    Powerparts osana on nyt tullut kartanvaihtokytkin stongaan. Onko kenelläkään vielä kokemuksia, esimerkiksi minkälainen oli asentaa? Säädettäviä jalkatappeja katselin myös, täytyisi saada vähän polven kulmaa loivemmaksi.
    KTM 690 SMC 09--->SMC-R 2014
  24. #2034
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Oma sm tykkää ainakin castrolin power1 10w50 öljystä. Voisin melkein väittää, että on parempaa kuin motorex.
    Jos suositus on 10w-60 niin en kyllä tinkis tuosta kuumapään viskositeetisä paitsi jos ajo on suurimmaksi osaksi rauhallista köröttelyä eikä pitkiä seisomisiä tyhjäkäynnillä tule.
    Superbike #7
  25. #2035
    +1

    Kone käy aika lämpösenä helteillä joten en sinne ohuempaa öljyä laittaisi. Öljyissä on eroja, kahdessa pyörässä testasin Liquimoly 10W60 öljyä mutta se teki koneeseen kolisevan äänen kylmänä. Jos tarkkaan katsotaan valmistajan suosituksia niin mikään muu kuin Motorex ei täytä LC4 luokitusta. Mutta jokainen käyttää sitä mitä käyttää, huonoista öljyistä jihtuvat remontit jää yleensä seuraavan omistajan huoleksi. Maailmalla 690 on suosittu reissupyörä ja oikeilla huoloilla ja öljyillä koneella ajaa helposti 100tkm avaamatta konetta, monesti vielä enemmän.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  26. #2036
    Kuten sanottu jokainen käyttää mitä käyttää. En vaan ymmärrä, että mitä niin ihmeellistä tuossa lc4:ssa muka on että se tarvitsee juuri motorexin 10w-60 öljyt. Ei se sen kuumempa käy kuin muutkaan enskat ja supermotot.
    Tein kesällä vertailuja castrolin ja motorexin välillä, 3000km jälkeen motorex oli mustaa vesi litkua, castrollissa oli väriä ja viskositeettiä vielä jäljellä. Myös kytkin toimi kuin unelma.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  27. #2037
    Minulla on 2013 690 Duke ja Motorexin 10w-60 syksyllä moottoriin vaihdoin. Täyttötilavuuskin on niin pieni että voiteluainekulut ei pääse muodostumaan kohtuuttomiksi.
    Näillä LC4 moottoreillako siis päästelee yli 100tkm määräaikaishuoltojen turvin kuten Koheltaja tuossa kirjoitti?
  28. #2038
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Kuten sanottu jokainen käyttää mitä käyttää. En vaan ymmärrä, että mitä niin ihmeellistä tuossa lc4:ssa muka on että se tarvitsee juuri motorexin 10w-60 öljyt. Ei se sen kuumempa käy kuin muutkaan enskat ja supermotot.
    Tein kesällä vertailuja castrolin ja motorexin välillä, 3000km jälkeen motorex oli mustaa vesi litkua, castrollissa oli väriä ja viskositeettiä vielä jäljellä. Myös kytkin toimi kuin unelma.
    Pieni öljytilavuus = öljy käy kuumempana. Ei siinä muuta ihmettä tarvita. Mutta kuten mainittua, jokainen ajaa millä haluaa.
    Superbike #7
  29. #2039
    Mutu, mutumpi, öljykeskustelu.
    Amerikkaa
  30.  
  31. #2040
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Pieni öljytilavuus = öljy käy kuumempana. Ei siinä muuta ihmettä tarvita. Mutta kuten mainittua, jokainen ajaa millä haluaa.
    Ihan yhtä pienet tilavuudet on joka motossa ja enskassa.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
Sivu: 68 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078 ... ViimeinenViimeinen