tuli vaihdettua r6r yammu uuteen superdukeen
pyörä on asiallinen mutta
nyt tuli vakuutus maksut ja olis kiva tietää
mitä muilla vakuutukset on
misssä yhtiössä/mitä bonareita liikenteessä/kaskossa
eli tarkennan nyt vähän tilannetta
kun olin ostamassa dukea kyselin alustavasti vakuutushintoja (if)jonka ei pitänyt nousta r6r kalliimaksi kuin joitain kymppejä
ja nyt tuli if yhtiöltä vakuutus kirja
liikenne vakuutus 30% bonareita summa 722e
täyskasko 70% bonareita +lunastus turva 893e
Eli r6r:nliikenne+kasko oli vuodessa ton duken liikenne
vakuutuksen verran....(pohjantähti)
olen täs päivän aika tiedustellut muilta
yhtiöiltä vakuutus tarjouksia et ilmoittelen kuinka tässä käy.
lunastus turvan otin iffiltä pois joten summa pienenee n300
et helpottaa ees vähän..
Elämä on.......
eli nyt tuli pohjantähden mieheltä
vakuutus tarjous
eli bonarit samat kuin iffillä
liikenne+kasko vuodessa yhteensä 900e
et nyt rupee olemaan järkeä nois hinnoissa
Eli vakuutus yhtiöiden hinnoissa on eroja
Jeps, hinnoissa on eroa. Itellä vähä reilu 900e liikenne+kasko. Viime viikolla lähetti kilpaileva vakuutusyhtiö tarjouksen 2700e. Tarvi pitkään miettiä vaihdanko..
zx-6r -06 --> S-D -06
Pohjolassa 1078€ liikenne + kasko. Bonukset liikenne 40% ja kasko 70%, ja lisäks keskittämisalennus, jonka suuruutta en nyt muista.
Eli mies alle 25v ja asuu Helsingissä, ja vakuutusyhtiöt tykkää kun saa laskuttaa.
Superbike #7
Vakuutukset Tapiolassa, Pohjola nosti hintojaan niin tuli vaihdettua heille.
Bonukset liikenne/täyskasko 20/70
yhteensä 1050€ vuodessa, ympärivuotinen + lunastusturva.
Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
Mä, kun keväällä kilpailutin vakuutusyhtiöitä niin halvimman tarjouksen sain Pohjantähdestä, mutta päädyin Turvaan, koska niillä on kasko voimassa myös radalla tapahtuvassa ajoharjoittelussa.
Vuosimaksu on n. 950€ kaskossa ollessa bonuksia 70% ja liikennevakuutuksesa 25%.
Pohjantähdessä olis ollut vielä noin 100€ edullisempi vuosimaksu, mutta niillä ei olis ollut kasko voimassa radalla.
Vakuutus on ympärivuotinen.
Huom. Hinnat pitää oikeasti käydän paikanpäällä vakuutuskonttorilla kysymässä ja laskemassa kaikenmaailman keskitysten kanssa, että saa kunnollisia tarjouksia. Neidillä tippui samassa yhteydessä Pohjolasta Turvaan siirrettäessä Kawa Z750:sen vakutukset useita satoja euroja. Eli kaikki vaikuttaa kaikkeen.
edit: typot
"The Slow And Pathetic"
Pohjolassa n. 1400€/a, suurimmalla omavastuulla ja 20% bonuksilla. Asuinkunta Espoo ja ikää 23.
Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
Täytyypä käydä turvaa, tapiolaa ja pohjantähteä kiusaamassa konttorilla, nyt kun vaihtuu kwakan tehot 25kW -> 96 niin alkaa olemaan merkitystä. Ja enskevääks sitte Superduke alle.
Autostaki joutuu maksamaan jo sen 1000e vuodessa niin ei tee mieli maksaa yhtää ylimäärästä.
990 SM -08
Kannattaa kysyä vakuutusta nordeasta. Vaikka en ole pankin asiakas muuten, niin vakuutustarjous oli huomattavasti halvempi kuin muilla. 40 likennevakuutuksen boonuksia, ja täyskasko 70 bonareilla alle 800e/vuosi. Pyörä 2006 SD. Ikää mulla 27, ja asuinpaikka seinäjoki.
Turvasta liikenne+täyskasko 65/70% bonuksilla karvan yli700€ yhteensä. Asuinpaikka HKI, ikä 25.(suupduuk @ Maalis. 31 2010,19:03) kirjoitti
Superbike #7
Turvassa liikenne ja täyskasko 60/70% 520e/v.
Mies 30v. Hyvinkää.
Mulla on turvassa sellanen erityisjäsenalennus, eli bonareitten jälkeen jäljelle jäävästä kaskohinnasta -30%. Jäsennyyden nimeä en paljasta, ettei herätä pahennusta ;)
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Mielenkiintoista, taitaa olla tinkimisen paikka. Mulla kanssa Turvassa, bonukset 30/70. Yhteensä 1100 euroa vuodessa. Mies 32 v, Nastola.
KTM SD -06
Vakuutusmaksu liikenne ja kasko Turvassa 660€/vuosi. Täydet bonukset+yli 10v. turvan jäsen+"erikoisale". 35v./Mies/Helsinki
Suzuki PV->Honda NSR->Suzuki GSF600S Bandit->Yamaha FZS600->Yamaha YZF1000R->KTM SMC660->KTM Superduke