Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 68:sta
    do diih, eli siis haavenani olis Busa , mut ei oo mitään tietoo ko.pyörästä noin käytännön tasolla. Eli kertokaahan kokemuksianne, hyviä ja huonoja.
    Toisena vaihtoehtona on hondan 1100XX eli jotain tietoo tarttis jotta vois vertailla
    If you value your life as much as I value my bike, don`t fuck with it!
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Käy koeajamassa ja tee itse omat johtopäätökset. Ihan hyvä pyörä tuo on ajaa, kone on miellyttävä ja tehoakin löytyy. Rumahan se on kuin perkele, mutta onneks ei itse ajellessa tarvii tuota katella.

Jotkut ihmiset pitävät Hayabusaa pyörien pyöränä, ja melkein jumalanaan, mun mielestä se on pyörä siinä missä muutkin.

Mutta kuten sanottua, testaamalla selviää tykkäätkö.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Syys. 12 2008,13:18) kirjoitti
    Rumahan se on kuin perkele, mutta onneks ei itse ajellessa tarvii tuota katella.
    Jaa ruma?! no eikä oo...! Oon kuullu muidenkin haukkuvan rumaks, mut mä en näe siinä mitään rumaa *motk*
    Mut joo, pitänee käydä jossain kokeilemassa...mitenkähän mahtaa olla, pituutta kun ei oo kertyny ku vaivaset 165cm, onkohan liian korkee...? 1100XX on...
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (BlackWidow @ Syys. 12 2008,13:36) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Syys. 12 2008,13:18) kirjoitti
    Rumahan se on kuin perkele, mutta onneks ei itse ajellessa tarvii tuota katella.
    Jaa ruma?! no eikä oo...! Oon kuullu muidenkin haukkuvan rumaks, mut mä en näe siinä mitään rumaa *motk*
    Vanhassa on keula kuin petolinnun perse ja uudessa sitten se takalisto on aivan karmee. Yhdistämällä vanhan mallin perän ja uuden keulan niin voisi saada siistimmän paketin

Lainaa kirjoitti
    Mut joo, pitänee käydä jossain kokeilemassa...mitenkähän mahtaa olla, pituutta kun ei oo kertyny ku vaivaset 165cm, onkohan liian korkee...? 1100XX on...
    Busaa on helppo madaltaa, itselläni tuota lehmää on tiputettu ihan reilusti - en oo sua montaa senttiä pidempi. Tiedän myös alle 160cm busakuskeja jotka pärjää tol madalluksella.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Itse olin aivan samassa tilanteessa viime syksynä. Pakko oli saada Hayabusa VFR:n tilalle. Busia tulikin sitten kuolattua koko talvi netistä ja kaupoista. Keväällä tein sitten ostopäätöksen pelkkien faktojen avittamana ilman varsinaista koeajoa. Tai no, tuli sillä ostamallani ajettua 10min varovainen lenkki . Hetkeäkään en oo katunu tuota päätöstä.

T: Sakke
    Triumph Street Triple
    Minä minä miinä Pygmi-täti 157cm ja muistaakseni joku neito oli 153cm joka ajeli lasketulla Bussukalla. Toinen Busa ja kolmas kausi alkaa olemaan takana.

Jassun kanssa samaa mieltä pyörä pyörien joukossa, mutta yksi selkeä etu. Bussukkaan löytyy lisävarustetta ja varaosaa suhteellisen helposti.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Pelkkää positiivistä sanottavaa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Niin sitä itsekin joskus sanoi ettei ikinä Busalla ajelis, mutta kun tuon K8:n näki livenä eka kertaa Helsingin Motor Showssa viime talvena - niin siitä se lähti eikä paluuta ollu.

Nyt 10tkm ajettuna tyytyväinen oon ollu eikä tällä hetkellä mitään muuta vaihtoehtoa kuin Busa. Taitaa olla muuten eka kertaa aikoihin.

Mutta tilannehan saattaa muuttua, riippuu noista valmistajista hyvin pitkälle ja omista mielenhäiriöistä
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
    Niin ei tuosta moposta mitää moitittavaa ole.Hieno se on
    ainakin minun mielestä,mutta jokaisen on itse se todettava,mikä se on se juuri oikea mopedi!!!

http://picasaweb.google.fi/jokimaa/B...usJaRakentelu#
    Arska
    Käyppä selaamassa tuolla * klix

Itse kun näin ensimmäisen kuva tämän vuoden mallista (oranssi) tilasin pyörän melkein samantien
    Mulla K8 kaupan...osta pois... *

041-5713810 / Teppo

F.H.O.C

Meni jo....

kesä on motoristin kulta-aikaa
    Hyvä pyörä. Sellainen jokapaikan pyörä, että kelpaa mihin vaan tarkoitukseen. Varmaan juuri siksi noita on eksynyt matkapyörää, allroundpyörää tai sporttipyörää etsiville, kunhan ovat koeajolla käyneet. Näin kävi juuri eräälle kaverille joka oli 1000 rr honikkaa laittamassa. Bussin osti, kun erehtyi koeajamaan.
    Ei taatusti ole vain "painava matkalehmä", vaikka aina välillä niin huudellaankin. Moottori on maantieajoon ehkäpä paras kaikista ja ihan hyvin taipuu myös mutkiin kunhan viitsii nähdä vähän vaivaa.
    Supermoto
    Pakko tunnustautua samaan joukkoon. Onneksi ei ole rahaa vaihtaa Muu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.

Ai niin. Tietysti toi toinen juttu - sillä kyllä lähtee lisenssi niin takuuvarmasti, että vaivaa säästääkseen voisi ajaa heti ekana päivänä pudottamaan kortin kyttälaitoksen postilaatikkoon

Mutta silti...

-hh-
    Busan voi madaltaa pätkälle,mutta mites jos pituutta on 196cm.Voiko Busaa rakennella korstolle sopivaksi?
    Lainaa (jukkisa1 @ Syys. 12 2008,19:28) kirjoitti
    Busan voi madaltaa pätkälle,mutta mites jos pituutta on 196cm.Voiko Busaa rakennella korstolle sopivaksi?
    Mulla on mittaa 190 ja istuu ainakin käteen kuin hansikas. Jalat mulla on aika pitkät, joten luulisin sopivan 196 senttisellekin. Ja tuntuu tuo mutkia syövän aika ahnaasti. Ainakin pk-ajeluilla pysyy hyvin perässä eikä tarvitse vinguttaa pikku vaihteilla mutkien ulostulossa.

Aiempi pyörä oli 600:nen cbr ja se oli mitättömän pieni ja kiikkerä kapistus. Samoin tonniset pyörät tuntuvat kovin ahtailta ja epämukavilta kun olen niitä messuilla kylmätyypännyt.
    Bussi 08
    Lainaa (jukkisa1 @ Syys. 12 2008,19:28) kirjoitti
    Nyt päästään asiaan. Monesti puhutaan siitä, että yltääkö ne jalat maahan ja että miten pyörän kans pystyy parkkiksella ja valoissa tms teputtamaan. Mutta, kun sitä mittaa on pari metriä niin mites siihen mahtuu? Ittellä kun on tuo pystystä ajettava nakugsx, niin kyllähän siihen sopii, mutta miten pitkiä äijiä on bussikuskien joukossa? Koeajamassa en ole käynyt. Uutta mallia olen kylläkin koeistunut, mutta siitähän ei oikeata käsitystä riittävällä tavalla saa.
    GSX1400 K7
    ihan hyvä perus pyörä se on, eli ei kannata olettaa että busa olisi jotenkin täydellinen pyörä, (vaikka useat niin sanovat) painava, pitkä, ja kankea käsitellä hitaissa nopeuksissa,(esim. parkkipaikalla) sekä etujarru on naurettavan huono vakiona - tunnoton ja vaatii paljon voimaa. mutta moottori on tehokas ja helppo - vetää tyhjäkäynniltä rajottajalle kuminauhamaisesti, mutkiin sillä saa myös taitettua ihan hyvin vaikkakin kovemmassa kanttailussa painon tuntee, penkki äärettömän hyvä, perse ei puudu pidemmälläkään matkalla, ajoasento yllättävän pysty - matkaajoon sopiva,
    niin ja itse olen 190 pitkä ja hyvin pystyy ajamaan pitenpääkin matkaa vaikka mittaristosta ei näe kuin puolet vakio pleksillä, tankin syvennykset hyvin suunniteltu eli luulisin että pidemmällä kaverilla ei ole mitään ongelmaa mahtua kyytiin, tosin polvi kulma saattaa muodostua ongelmaksi.
    oma busa on -03 enkä ole muita vuosimalleja kokeillut, iselleni busa oli lievä pettymys, luulin että pyörä josta kaikki puhuu on hyvä - olin väärässä, mutta jos ketjun aloittaja välttämättä tarvitsee matkapyörän joka kulkee +300 ei vaihtoehtoja juurikaan ole, itselleni tämä busa on ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen, eli jos kiinnostaa voisin myydä omani, 20tkm ajettu, hopea, täysin vakio, 10500e
    jeah!
    Lainaa (juka @ Syys. 12 2008,22:30) kirjoitti
    mutta jos ketjun aloittaja välttämättä tarvitsee matkapyörän joka kulkee +300 ei vaihtoehtoja juurikaan ole, itselleni tämä busa on ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen, eli jos kiinnostaa voisin myydä omani, 20tkm ajettu, hopea, täysin vakio, 10500e
    Jos et ole pyörääsi tyytyväinen niin vaihda se mun R1:seen......
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
    TÄMÄ SIIS VAIN OMA MIELIPITEENI!

Kaunein pyörä mitä kaupasta saa.
    Tehoa todella kivasti (ei vieläkää tosin tarpeeks).
    Tuunauspotentiaalia löytyy enemmä ku mistää muust vehkeestä.

Mukava ajaa niin hiljaa kuin kovaakin. Kakspäällä todella miellyttävä niin kuskille kuin kyytiläisellekin.

En löydä busasta kyl pahaa sanaa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Jepa, viides busa, k9 tulossa... kokeilin toista "tyyliä" ei ollu mun juttu.. käy kokeileen ja aja riittävän pitkän koeajon, ja tee omat johtopäätökset. * voidaan vaan johdatella oikeeseen suuntaan... XX ei oo enää tätä päivää... *

SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
    Lainaa (juka @ Syys. 12 2008,22:30) kirjoitti
    ihan hyvä perus pyörä se on, eli ei kannata olettaa että busa olisi jotenkin täydellinen pyörä, (vaikka useat niin sanovat) painava, pitkä, ja kankea käsitellä hitaissa nopeuksissa,(esim. parkkipaikalla) sekä etujarru on naurettavan huono vakiona - tunnoton ja vaatii paljon voimaa. mutta moottori on tehokas ja helppo - vetää tyhjäkäynniltä rajottajalle kuminauhamaisesti, mutkiin sillä saa myös taitettua ihan hyvin vaikkakin kovemmassa kanttailussa painon tuntee, penkki äärettömän hyvä, perse ei puudu pidemmälläkään matkalla, ajoasento yllättävän pysty - matkaajoon sopiva,
    niin ja itse olen 190 pitkä ja hyvin pystyy ajamaan pitenpääkin matkaa vaikka mittaristosta ei näe kuin puolet vakio pleksillä, tankin syvennykset hyvin suunniteltu eli luulisin että pidemmällä kaverilla ei ole mitään ongelmaa mahtua kyytiin, tosin polvi kulma saattaa muodostua ongelmaksi.
    oma busa on -03 enkä ole muita vuosimalleja kokeillut, iselleni busa oli lievä pettymys, luulin että pyörä josta kaikki puhuu on hyvä - olin väärässä, mutta jos ketjun aloittaja välttämättä tarvitsee matkapyörän joka kulkee +300 ei vaihtoehtoja juurikaan ole, itselleni tämä busa on ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen, eli jos kiinnostaa voisin myydä omani, 20tkm ajettu, hopea, täysin vakio, 10500e
    Eiköhän se koeajo kannata aina. Mistäpä sitä tietää mikä on itselle mieleinen ennenkuin ajaa kyseisen vehkeen. Aika raakaa touhua ostaa mopo pelkästään nettijuttujen perusteella.
    Täydelistä mopoa ei ole olemassakaan. Aina rupeaa joku rassaan jossain vaiheessa, vaikka olisi kuinka mieleinen alkuun.
    Kieltämättä bussin etujarru on aika huono, mutta eipä tuo vielä kovin iso puute ole. Pysähtyy kuitenkin ihan ok, vaikka saakin painaa. Eikä ole läheskään niin kankea kuin miltä näyttää. Jopa hentoiset tyttöset pyörittelee ihan nätisti parkkiksilla.
    Ps. Ostin oman mopon ilman koeajoa... * *Tosin aika moni busanistikin vaihto uuteen malliin ilman koeajoa.
    Supermoto
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    6tkm huoltoväli vituttaa välillä, kun ehti tottumaan Yamahan 10tkm väliin.
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (harmaahukka @ Syys. 12 2008,19:19) kirjoitti
    Muu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.
    -hh-
    Laitoin omaani joitakin vuosia sitten Helibarsin kahvat, nostaa ja tuo kahvoja sopivasti taaemmas. Vakiona tuppasi mun ranteille käymään. Parinsadan sijoitus ajomukavuuteen, helppo modi. Myös holkeilla ja pidemmillä yläkolmion pulteilla noita on nostettu, helppoja ja halpoja modeja.
    Samoin satulan etureunaa on helppo nostaa muutama milli, vaikuttaa yllättävästi istumamukavuuteen. Buellin jalkatappeja ovat jotkut pitkäkoipiset asennelleet, pudottaa tappeja alemmas muutaman sentin.

-Artsi-
    100 m/s Club Member
    Jos et ole pyörääsi tyytyväinen niin vaihda se mun R1:seen...... [/QUOTE]
    busan lisäksi tallissa zx-9r, joten ei tarvetta r1.
    jeah!
    Paljonkos tollaset madallussarjat maksaa? Mistä niitä kannattaa haeskella?
    Lainaa (BlackWidow @ Syys. 13 2008,12:36) kirjoitti
    Paljonkos tollaset madallussarjat maksaa? Mistä niitä kannattaa haeskella? *
    Koiranluut taakse muutaman kympin, pultti-holkkisarja eteen about saman. Busanistien sivujen kautta löytyy, ainakin kyselemällä, samoin internetin ihmemaassa on tarjontaa.
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
    Lainaa (-Artsi- @ Syys. 13 2008,11:22) kirjoitti
    Muu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.
    -hh-
    Laitoin omaani joitakin vuosia sitten Helibarsin kahvat, nostaa ja tuo kahvoja sopivasti taaemmas. Vakiona tuppasi mun ranteille käymään. Parinsadan sijoitus ajomukavuuteen, helppo modi. Myös holkeilla ja pidemmillä yläkolmion pulteilla noita on nostettu, helppoja ja halpoja modeja.
    Samoin satulan etureunaa on helppo nostaa muutama milli, vaikuttaa yllättävästi istumamukavuuteen. Buellin jalkatappeja ovat jotkut pitkäkoipiset asennelleet, pudottaa tappeja alemmas muutaman sentin.
    Piuhat sun muut letkut piisas orkkiksina?

-hh-
    Lainaa (BlackWidow @ Syys. 12 2008,12:16) kirjoitti
    mut ei oo mitään tietoo ko.pyörästä noin käytännön tasolla.
    joko kylmät on heitetty
    blue busa -> black äffä
  30.  
    Pakko tunnustautua samaan joukkoon. Onneksi ei ole rahaa vaihtaa Muu ei bussissa askarruta kuin se, että kestääkö ranteet näin vanhalla ukkelilla. En ole ajellut yhtä soittoa yli 50 km pätkää laitteella.
    Opetteles iha ekana se oikea ajoasento.

Jos nojaa käsiinsä koko ajan ni eiköhä ne ranteet pauku itse kullaki pitkän päälle. Jaloilla puristusta pyörästä ja selkää suoremmaks ja oho, eihä se käynykää ranteiden päälle.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen