Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 48:een 48:sta
    Aivan naurettavaa palautetta ja tuhinaa TAPSU .

Ketäs luulit tämän avautumisen hyödyttävän tai edes opastavan millään lailla. Tästä tarinassa ei ollut mitään muuta " punaista lankaa " kun meinasit saada dunkkuun melkein

KYMMENEN vuotta sitten !!!!

Kyseiseltä yhtiöltä voisi kysyä edes kuinka monta työntekiää siellä on enään jäljellä noilta ajoilta

Yhtiöllä on uudet omistajat ja vanhaa nimi ja paikka.

Olisit rassukka Tapsu kirjottanut vain meinasin saada kuokkaan, niin kohtalon toverisi voisivat avata salaisia arkkujaan omista kokemuksista vaikka öillisiltä nakkikiska reissuiltaan

Kerros vielä kiusattiinko sinua koulussa niin voit syyttää että Korson koulu on paskalaitos nyt ja toivottavasti silloinkin.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Nää on sellaisia juttuja mitkä ei tosiaankaan vanhene; jos firma kerran kusettaa niin odotettavissa on että sama meno jatkuu.

Kaupan purkuun kannattaa ottaa kaverit mukaan, helpottaa kummasti asiointia noissa liikkeissä...
    Dirty Nasty Furriner
    Koeajoon on tästä liikkeestä aivan turha kysyä jos olet jotain ostamassa. Pitää kuulemma laittaa nimi tilaussopimukseen niin pääsee ajelemaan ihan tarpeeksi..
    BW:stä ei meinaa ulos päästä jos ei jotain pyörää kokeile! Siksipä olenkin kääntynyt itse, sekä taluttanut muutaman kaverin Tuupakan suuntaan!
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Minä nyt kyllä kehun TuusMotoria vaikka en siellä ole pyörä kauppoja tehnyt, mutta varaosia ja varusteita olen hankkinut. Ihan hyvä ja asiallinen palvelu on ollut. Jaa mutta pyöräkaupat tein jossain ihan muualla.

poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Mitä ihmettä? Se nyt on ihan sama kertoi vaikka Alamon taistelusta tai vajaan kymmenen vuoden takaa, pääasia että kertoo!!

Kyllä kukkahatut taas taivastelee ja poru on kova! Ihan niinkuin silloin kun käry käy, sakko napsahtaa ja itketään täällä maailman vääryyttä.

Antakaa nyt ihmisten kertoa tarinoitaan rauhassa ilman, että heti arvostellaan (haukutaan) tarina ja etenkin kertoja. Ei tässä vahinkoa tapahdu, etenkään kun aikaa on jo vierähtänyt niin, että liikekin on saattanut parantaa tapansa ja jos ei ole, olisi korkea aika.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
    Enemmänkin saisi olla täällä noita kokemuksia eri liikkeistä, miten on kaupanteko sujunut, hyviä sekä huonoja kokemuksia. Se varmasti lois liikkeille paineita olla asiallisia ja parantaa asiakaspalvelua jos kauppatapahtumia tarinoitaisiin esim. täällä orgin foorumeilla. Pitkän päälle toi vois johtaa siihen, että mädät hedelmät poistuisivat markkinoilta.
    Lainaa (JukkaPoika @ Elo. 19 2008,22:17) kirjoitti
    Koeajoon on tästä liikkeestä aivan turha kysyä jos olet jotain ostamassa. Pitää kuulemma laittaa nimi tilaussopimukseen niin pääsee ajelemaan ihan tarpeeksi..
    BW:stä ei meinaa ulos päästä jos ei jotain pyörää kokeile! Siksipä olenkin kääntynyt itse, sekä taluttanut muutaman kaverin Tuupakan suuntaan!
    Meillä taas ihan päin vastoin

Vantaan BW:ssä saa hortoilla puoli päivää myymälässä, eikä kukaan kysy mitään. Kerran sain tarjouksen uudesta prätkästä, kun menin pyytämällä pyytämään. Svh 18370€ ja netto mulle käteiskaupassa 18000€... sinne jäi.

Tuusmotorissa taas (nyt uuden omistajan aikana) ollaan tehty kolme pyöräkauppaa ja muutamat ajokamaostokset, sekä yksi 1000km huolto ja kaikki on pelannut mitä mainioimmin. Kiitokset vaan koko porukalle
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Eilen tuli itsekin haalittua hieman kokemuksia Tuusmotorista, eikä kyllä valittamisen aihetta ollut. Unskin kanssa siis asioin. Tutkiskelin hieman ostomielessäkin erästä käytettyä pyörää, kun herra tuli nykimään hihasta ja laskeskeli sitten tarvittavan välirahan tutkittuaan ensin oman vaihdokkini. Koeajo järjestyi jopa pyytämättä, lisäsi vielä ilmaa renkaisiin ennen lähtöä. Että joskus (nykyään) näinkin päin.

EDIT: Niin, ja vissyäkin tarjosi, sekä pahoitteli, kun ei kokista ollut.

Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
    Mullakin pelkästään positiivisia kokemuksia.. Monta vuotta sitten kävimme kaverin kanssa katselemassa pyöriä. Myyjä miltei puoliväkisin työnsi kaverilleni koeajoon Kotarin LC4:sen. Sitten kun kaveri nolona myönsi, että hän saa ajaa vain 25 kW asti pyöriä, niin myyjä kysyi, että josko minä koeajaisin tämän pyörän. Tämä tapahtui joskus 04 kesällä.

Tänään aamupäivällä käväisin itse paikanpäällä huoltoasioiden tiimoilta, ja kun siinä vaihtelimme kuulumisia ja turisimme mukavia, huollon puolella paukahtaa nainen ajovarusteista. Nainen kysäisee, että josko varaosatiskillä olisi avattua ketjurasvapurkkia, ettei tarvitsisi suotta ostaa omaa. Hän oli siis tullut oulusta ja unohtanut rasvat kotiin. Varaosamyyjä tarjoutui jopa rasvaamaan hänen ketjunsa.

Eli pelkkää positiivista ja ruusuja TuusMotorille minun kokemuksieni pohjalta.
    Kyllä mää joo joo..!
    Niinpa, mutta ja jos jalkovälissä olisi roikkunut munat niin sälli olisi mahdollisesti sanonut " Se on sitten 10 € Kiiittoss ! " *
    En nyt lukenut kaikkia ketjun viestejä mutta onko sunnuntaikrapula/humalan aikaansaannoksia, että muistan ainakin kertaalleen lukeneeni samaisen aloituksen täältä
    Mikäli darraharhani pitää paikkansa niin onneksi olkoon aloittajan kusenhajuiselle kilpailijan mustamaalaukselle.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

- Turvaton karkulainen -
    Lainaa (JukkaPoika @ Elo. 19 2008,22:17) kirjoitti
    On tullut koeajettua vuosien aikana useampi pyörä sieltä ja hyvin on homma pelannut tänä vuonnakin kaksi koeajoa tehty Tuusmotorissa,myyjä kysyi vielä että kuinka pitkän ajan laitan ajolupaan riittääkö tunti ?...tulipa hommattua ajovarusteetkin Tuusmotorista,ei mulla ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä liikkeestä.
    <br />
    Voi V..tu mitä toimintaa varaosa puolella tänään!
    olin liikkeen ainoa asiakas ja varaosatiskin toisella puolella vanhempi mies henkilö ei noteerannut meikäläistä millään lailla, katseli jotain papereita ihankuin olisi osannut lukea *kymmenen minuuttia pyörittyäni vuoronumero kädessä hän vihdoin kysäisi mitäs sulle?
    sanoin hänelle että oisko teillä ollut rekisterikilven pohjaa? no se koppavasti vastasi että mitähän sä nyt oikein mahdat tarkoittaa..?
    sanoin että sellasta tarkoitin että mihin saa rekisteri kilven ruuvattua kiinni, ni tää kaveri sanoi "eeeiiii meeeiillä mittääään sellasia oole, meneppä kysymään nuolta mopo myyjiltä tuolta"
    noh, ensimmäistäkään "mopo myyjää" en nähnyt joten vähin äänin poistuin liikkeestä ja todennäköisesti aikaisemmin asioineena tämä jäi viimeiseksi kerraksi
    Kokemuksia on nyt yhden pyörän ostosta ja tuohon liittyen jonkin verran varusteiden päivityshankinnoista. Ei valittamista, etunimikaimani hoiti homman kerrassaan mallikkaasti !
    Nää myy olevinaan pyöriä mutta eivät vastaa kyselyihin vaihdosta.
    Mitä Tuusmotorille on tapahtunut, kun pihat ja talo täynnä autoja, onko liike muuttanut?
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    Mitä Tuusmotorille on tapahtunut, kun pihat ja talo täynnä autoja, onko liike muuttanut?
    http://www.tuusmotor.fi/

muuttavat naapuriin sivujensa mukaan...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  18.  
    Ovat muuttaneet jo.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12