Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
    Elikkäs ajelin tuossa 3pv juuri hayabusa k7:lla ja ajoasento oli mulle täys kymppi... Kysymys kuuluu minkä merkkiset/malliset pyörät omaavat saman ajoasennon kuin hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa
    mää mitään noista tiedä. joku honta ois mukava.
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
    Tiedä sitten, mutta olisiko uudemmassa GSX-F:ssä hieman saman tapainen ajoasento. En ole noihin suzukeihin niin kauhiasti perehtynyt, varsinkaan kun tuo busa ei ole minun silmääni koskaan istunut. Sen sijaan tuo GSX-750F vuodesta 96 tais olla on aika kivan näkönen mopotti.

Mutta miten niin liian iso..?
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
    Lainaa (kepa09 @ Elo. 02 2008,00:50) kirjoitti
    No osta honta pois

Njooh, ei liian kyykky, muuttei mikään tuuliharavakaan... tuossa veturissa muuten hyvä, mutta perän vois melkein laskea normaaliin... ei rasittais ranteita niin paljon.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Lainaa (Topo68 @ Elo. 02 2008,01:21) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Elo. 02 2008,00:50) kirjoitti
    No osta honta pois

Njooh, ei liian kyykky, muuttei mikään tuuliharavakaan... tuossa veturissa muuten hyvä, mutta perän vois melkein laskea normaaliin... ei rasittais ranteita niin paljon.
    mää oon vannoutunut bmw hemmo muuten kyllä honta.

partanen. net

hoida se busa talliin jos hyvältä tuntuu. Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
    itse en satamassa käännetävää ostaisi
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
    Lainaa (Jadexia @ Elo. 02 2008,03:50) kirjoitti
    hoida se busa talliin jos hyvältä tuntuu. Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
    kelle tuo oli tarkoitettu?
    partanen. net

Lainaa (kepa09 @ Elo. 02 2008,03:55) kirjoitti
    Busanisteille....
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa (kepa09 @ Elo. 02 2008,03:55) kirjoitti
    niin ja mitä toi oli suomeksi
    No siis mun veljellä on busa ja omani F on myynnissä... ja taitaa uudemmissakin GSX-F:ssä olla samanlainen ajoasento ku vanhassa :/

En tiedä sit veturista millanen peli on...
    Katos taas tullut kännissä kirjoiteltua . Ketjun aloittajalle tarkoitettu. jos ajoasento on hyvä, miksi sitä ei ottaisi ei kai ne kuutiot mitään tee...
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
    Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
    eiks niin moni oo valitellu, et ei isolla pyörällä pysy pystyssä ees 40km/h rajotuksella, jos ajaa sääntöjen mukaan...
    Lainaa (kiivi3 @ Elo. 02 2008,19:56) kirjoitti
    Edelleen nopeella pääsee hitaasti, mut hitaalla ei nopeesti.
    eiks niin moni oo valitellu, et ei isolla pyörällä pysy pystyssä ees 40km/h rajotuksella, jos ajaa sääntöjen mukaan... *
    Eivät tunnu pysyvän pystyssä nopeassakaan ajossa *

...and music? Well, it's just entertainment folks.
    Lainaa (timmu @ Elo. 01 2008,22:17) kirjoitti
    Elikkäs ajelin tuossa 3pv juuri hayabusa k7:lla ja ajoasento oli mulle täys kymppi... Kysymys kuuluu minkä merkkiset/malliset pyörät omaavat saman ajoasennon kuin hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa *
    Itselläni oli tuommonen gsx 750 f vm.2000 (uusikorinen malli alkaa vuodesta -98) ja nykyinen pyöräni on juurikin tuo hayabusa vuosimallia 2007. Ajoasennoiltaan ovat kylläkin vähän erilaisia,busan stongat ovat selvästi kauempana kuin "äffässä". Eli kyllä äffässä istuu pystymmässä kuin busassa. Itsellä mittaa 186cm,mielestäni vähän turhan pystyasento ainaskin minulle.
    Suzuki gsx750f -00 *--> Suzuki gsx1300r -07 --> KTM 530 exc -08 —> KTM 250 exc-f -10 —> KTM 300 exc -10 —> Husqvarna TE 250 -14 —> Husqvarna TE 250 TPI -18 —> Kawasaki ZZR 1400 -11 —> Suzuki intruder M1500 -11
    Busassa on ainakin XX:ään verrattuna melko 'kyykkä' ajoasento. Kokeile GSX R 600 tai 750 malleja. Varmaan CBR 600/900 lähelle samanlainen ajoasento tai jammun Catti.. Kawalla ZX-9 R voisi olla ehkä kaikkein lähimpänä Busaa..
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..
    Jaa että joku pitää sitä mahallaan rötköttämistä oikein ihanteena. Kaiken muun vielä voisin kelpuuttaa, mutta en tuollaista asentoa, kun ei tarvii kolmeesataa (eikä kahta) ajaa. Konehan olisi ihan namu, ainakin tässä uudessa.

Mutta jos tykkää, niin miksi hankkia jokin toinen, jossa samantyyppinen ajoasento?
    Lainaa (timmu @ Elo. 01 2008,22:17) kirjoitti
    hayabusa.. koska 1300 kuutiota on omasta mielestäni vähän liikaa
    ...kuutioista viis, mutta voimaa, vääntöä ja kulkevuutta (tarkotan että josko mukana myös tavarat+kyytiläinen jne) ei ole kuitenkhan koskhan liikaa...hyvänä puolena siinä on vaan se, että sitä pystyy itte säätelemhän kohtuullisen heleposti.

Mutta josko joskus tuntuu, että ei riitä, niin sitä on hätäsesti paha alakaa repimhän vähempitehosesta.

Toishaalta Busien hinnat on erinomasen sopivia käytettynäkin, uuethan on etullisia kun kilpailijoihin (onko niitä?) vertaa.

Itte katellu usiasti, että josko 8-9teur pyörissä vaihtoehtona on esim. kuussatanen sebari ja hayabusa, niin ei kait kauhiasti tartte miettiä mikä olis itellä valinta...vaikken pyöristä kauhiasti tiiäkhän.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Näin liki viiskymppiselle Busa istuu käteen, kun satula on mallia modattu, sekä tankoa on nostettu heli-barseilla.

Mää muuta vikaa löyrä, ku nuo saakelin kettingit, remmi tai kartaani ois poikaa (kettingit pitääs lailla kieltää).
    Kawasaki ZZR1400, mutta siinäkin liikkaa kuutioita. BMW K1200S, siinäkin yli 160 heppaa. Mulla on naistuttava, kuka pärjää loistavasti tommosen Bemarin kanssa. Hyvä se vaan on ,kun ei tarvi ajaa täydellä syötöllä normiajossa.

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Turhaa mielikuvan luontia noi feikkihevoset ja kiinalaiset aakkoset kyljessä,nopsa finlandiassa on lähes identtinen ajo-asento ja hooveet ovat rajoittamattomat.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    Mutta Hajapusan saa nyt halavalla.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 04 2008,20:05) kirjoitti
    Kaikki alle 20000€ pyörät on halapoja.

Ape hangeri hajapusaan, eikä mitään risereita!
    Lainaa (hidas57 @ Elo. 05 2008,10:22) kirjoitti
    Lainaa (raisio.offroad @ Elo. 04 2008,20:05) kirjoitti
    Kaikki alle 20000€ pyörät on halapoja. *

Ape hangeri hajapusaan, eikä mitään risereita!
    Ja highway pegit!!! Siinä jos josakin olis munakas bobberi!!!
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
  25.  
    Lainaa (DizzySpell @ Elo. 04 2008,20:40) kirjoitti
    Mielenkiintoista Mut nyt olen ajellut busalla kohta parisen viikkoa ja veikkaanpa että tuon voisi itselleen hommata ja veljelle sitten Valkoinen K8 ens keväänä