Löytyisikö keltään E-todistusta 600cc-750cc pyörään vm.2003? Tartten noi tarkat direktiivien kirjaimet/numerot oman pyörän todistusta varten joihin siinä otetaan kantaa. Ja todellakin vain ylläkuvatun pyörän kaltainen todistus kelpaa! Puskaradio kiertämään jos jollain olis skannata tommonen todistus-Kossupullo sille joka ensiksi ehtii!
Email:miccihiiri@hotmail.com
E-todistus=vaatimustenmukaisuustodistus jos jollain epäselvää.Vastaavuustodistus toki kattaa vieläkin laajemmin eli semmosen skannattu kopio käy myös
Löytyy AKE:n sivuilta myös...
Meinasitko vääntää photoshopilla omaan jenkki tuontiin vai?
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
No paneppas tarkat EU-direktiivien numerot ja numerot tulemaan sieltä AKEN:n sivuilta edellä kuvattuun pyörään kun minä en niitä löydä? Jenkkiläiseltä H..A dealerilata laitetaan paperi tulemaan JOS direktiivit täyttyy
Niin ja vittuilu on se mitä tähän vähiten kaivataan, kaikenmaailman ihmettelijöiden kanssa menny muutenki tätä asiaa koskien liian monta kertaa hermot, että pysytään asialinjalla..
Jos pyörä on vm.2003 ja siinä ei ole tyyppihyväksyntä kilpeä(ilmeisesti ei koska paperin tarvitset) eivät he pysty kirjoittamaan paperia, tai pystyvät mutta se kelpaa perseenpyyhkimiseen. EU:n hyväksymä tutkimuslaitos voi sulle paperin kirjoittaa jos pyörää on Euroopassa kilvissä. Tällaisia instansseja on esim Tüv.
Mikä on pyörä? Pist privaa jos et haluu tässä jauhaa...
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Jos oisin vittuillut niin tiedoksi vaan mutta mitään E-Todistusta ei ole olemassakaan, se on CoC todistus
Ja jos apua haluu niin käskemismuoto "pistä tulemaan" on hiukka epäedullinen. Kannattaa ennemmin ystävällisesti pyytää. Vituttaa niin ettei verikierrä kun ei ole mitään käytöstapoja. Mutta joo laita privaa ni jatketaan, merkki, malli ym...
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
CoC todistus on vaatimustenmukaisuustodistus? Vai mitä? Eikös se tullu tossa selväksi? Eikös se kuitenkin tullukki selvitettyä tossa alemmassa viestissä arvon Kummisetä? Enkös mä kuitenki pyytäny skannattua kopiota alkuperäisestä vaatimustenmukaisuus/vastaavuustodistuksesta? Eli semmosen mä haluan enkä paskanjauhantaa. Jos Kummisetä väittää että AKE:n sivuilta löytyy ohjeet/direktiivien tarkat kirjaimet+numerot pyörään kuin pyörään niin laittaa linkin tohon alle
Kummisedän olis nyt parasta totella, tässä on maksava asiakas joka tietää mitä haluaa.
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
(troublechild @ Elo. 01 2008,00:32) kirjoitti
Sitä saattaa olla hermot kireellä mutta tolla asenteella voi olla avun saaminen hieman hankalampaa.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ettei käsiin jäänyt romurautaa?...no ryssät ostaa halvalla pois
"Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
"vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
"Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
Kyllä näille kakaroitten chattipalstoille on niin vitun turha näköjään kirjoittaa..Palataan alkuperäiseen aiheeseen ja unohdetaan nuo offtopic kommentit,kiitos
Johan mä sen linkin laitoin sulle privaan! Tarkat numerot löytyy excel taulukosta jonka linkki avaa. Siitä laitat direktiivin numerot Amerikan pojalle.(troublechild @ Elo. 01 2008,00:32) kirjoitti
Ja ne on ihan jokaisen ja jokaiseen tuontipyörään sovellettavia.Notta sait mitä pyysit ja vielä sitten tulet tänne avautumaan, ei jumalauta...no hyvä pyytää apua ja vittuilla kun sitä joku tarjoaa.
Ja sori vaan mutta ei mulla ole skannattuna yhtään kopiota, mutta ei niitä tatvitakkaan rekisteröidessä joten nou hätä. Ei muutakun peukalo pois perseestä ja pyörä leimalle...![]()
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Pitää vaivata naapuria, mulla mitään officepakettia oo koneella eli exel tiedostoja ei saa auki, mutta toiveikas thankyou näin etukäteen Kummisedälle
Onpi ainakin nimimerkki osunut kohilleen. Ja jottet ihan niin helpolla pääsisi taas nillittämään niin netistä voipi imuttaa vaikka Open Officen jolla voi taikoa sen taulukon auki.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Joko on pyörä laputettu?
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU