Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Olen kuullut huhuja, että Tampereelle olisi mahdollisesti tulossa BMW-moottoripyörä merkkihuolto, jossa olisi asiantunteva huolto!!
    Mitä olette asiasta mieltä? Olisiko hyvä, että tulisi yksi huolto lisää, koska eipä noita huoltopisteitä liikaa ole ainakaan BMW:n kohdalla?
    Minä ainakin tykkäisin *
    Pori-Rauma akselilta puuttuu yhä se ensimmäinenkin.
    Saisipa tullakin, aika moni on kuulemma käynyt viime aikoina Lahdessa kun Heinolla saa vaan "eioota"
    motomarket turussa huoltaa nykyään bmv pyörät.
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
    Taitaa Tampesterilaiselle olla kova paikka huoltaa pyöränsä Turkussessa. Alkuperäinen kysymyshän sinänsä on aika hölmö (anteeksi). Kaikkien etu tietty on että uusia huoltoja / kilpailua puhumattakaan vajaasta huoltokapasiteetista syntyy...
    <p>2002-2014</p>
    Tulisikin. R.M.Heinon sijainti on niin persreiässä, että sinne pyörän huoltoon vientiin saa kulumaan helposti kaksi iltaa, mikäli ei taksilla halua ajella.

Vaan onneksi huollan pyöräni jatkossa itse.
    Lainaa (Nomad @ Elo. 03 2008,18:20) kirjoitti
    Tulisikin. R.M.Heinon sijainti on niin persreiässä, että sinne pyörän huoltoon vientiin saa kulumaan helposti kaksi iltaa, mikäli ei taksilla halua ajella.

Eijei... eivät ne ole persereiässä. Yksi on Treella ja toinen Espoossa. Huomenna tekevät mun mopolle kympin huollon Espoossa.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (Nomad @ Elo. 03 2008,18:20) kirjoitti

Täh...? Jopa tällainen PerusHesalainen osasi pyörän tuonne Tesomalle ajaa ja sieltä/sinne onnikalla™ (suom. dösä) tulla kaupungin keskustaan.
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (bemuhemmo @ Heinä. 27 2008,13:19) kirjoitti
    Olen kuullut huhuja, että Tampereelle olisi mahdollisesti tulossa BMW-moottoripyörä merkkihuolto, jossa olisi asiantunteva huolto!!
    Mitä olette asiasta mieltä? Olisiko hyvä, että tulisi yksi huolto lisää, koska eipä noita huoltopisteitä liikaa ole ainakaan BMW:n kohdalla?
    Minä ainakin tykkäisin
    Vai ihan sellainen merkkihuolto, jossa on asiantunteva huolto. Pitääpä oikein käydä katsomassa, kun tulee.

Eikö Rissanen enää huolla Turus?
    En kyllä voi nykyistäkään Tampesterin merkkihuoltoa asiantuntemattomuudesta moittia. Ainakin jos mopon saa siellä Harri K:n potilaaksi.
    Ja tiukan paikan tullen venyvät kyllä aika huikeisiin suorituksiin jos on asiakkaalla hätä. Tästä esimerkkinä enkelinsieppaajan LT:n peräremontti, joka tehtiin klo 23 ja meikäläisen vaihdelaatikon vaihto, joka valmistui klo 03 aamuyöllä. Kumpikaan eivät taida olla merkkihuollon ns. normitunneilla tehtyjä.
    Se on eri asia jos pyöräkanta alkaa olla jo liian iso yhden huoltofirman tai jopa yhden tähtiasentajan rahkeille. Ainahan kilpailu on hyväksi, ei siinä mitään. Onnea vaan uudelle yrittäjälle, jos semmoinen on oikeasti tulollaan.

t. pozo

-04 K 1200 LT

Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
    Kyl Rissanen Turus huoltaa yhä, pyörien myyntityö on jätetty vähemmälle.

12.  
    Tämä kyseinen BMW-huollon aloittava kaveri työskentelee tällä hetkellä mp-huollossa toisella yrittäjällä ja aloittaa oman yrityksen! Kaveri on *tehnyt autohuoltoja vuodesta 1994 ja siirtynyt mp-puolelle vuonna 2001!!!
    Tiedän tämän, koska olen keskustellut kyseisen kaverin kanssa...
    satu