Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    eli onko tästä merkittävää haittaa jos laittaisi eri merkkisen renkaan eteen kun taakse? voiko niissä olla niin erilaisia kuvioita että esim. vesisateessa ei toimi yhdessä?
  2. #2
    Useamman vuoden ja pyörän kokemuksella voin sanoa että ei ole mitään haittaa. Monesti eturengas kestää tuplasti takarenkaan kilometrimäärän. Täällä kun vielä ollaan siinä onnellisessa asemassa että saa itse valita renkaat. Joissakin maissa saa käuyttää vain tiettyjä maahantujan/tehtaan hyväksymiä rengastyyppejä.
    Taivas saa odottaa
  3. #3
    kiitos vastauksesta.tarkoitus ois laittaa bridgestone bt 014 eteen ja michelin pilot power 2ct taakse.eiköhän ne jotensakiiin toimi..muuten oisin laittanu taaksekin bridgestonen mutta nihkeää palvelua sitä myyvässä liikkeessä ni vaihamma liikettä..
  4. #4
    Älä nyt ainakaan Battlax 014:ä laita eteen, on surkeimpia kumeja mitä myydään. Ei mitään pitoa varsinkaan märällä, omastani heitin 1000 km jälkeen pois mokomat.
  5. #5
    Lainaa (run forrest @ Heinä. 11 2008,13:51) kirjoitti
    kiitos vastauksesta.tarkoitus ois laittaa bridgestone bt 014 eteen ja michelin pilot power 2ct taakse.eiköhän ne jotensakiiin toimi..muuten oisin laittanu taaksekin bridgestonen mutta nihkeää palvelua sitä myyvässä liikkeessä ni vaihamma liikettä..
    mikx pitää tuo 014 saada etusex..laita samalla misukka eteenkin.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  6. #6
    Jos eri kovuuksia, niin ehdottomasti pehmeä eteen ja kova taakse.

    -hh-
  7. #7
    eli power eteen ja road taakse jos sul ei kovin palijo yli 200 ole voimaa tai et asu radalla
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  8. #8
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 12 2008,15:06) kirjoitti
    Lainaa (run forrest @ Heinä. 11 2008,13:51) kirjoitti
    kiitos vastauksesta.tarkoitus ois laittaa bridgestone bt 014 eteen ja michelin pilot power 2ct taakse.eiköhän ne jotensakiiin toimi..muuten oisin laittanu taaksekin bridgestonen mutta nihkeää palvelua sitä myyvässä liikkeessä ni vaihamma liikettä..
    mikx pitää tuo 014 saada etusex..laita samalla misukka eteenkin.
    +1 Misukka edessä kuluukin paljon nätimmin (ei mene pykälille).
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  9. #9
    FZ6 myytiin uutena sekarengastuksella, edessä Dunlop ja takana Bridgestone.. Liekö pyörän kasaajalla tullut ajatuskatko vai mikä. Pyörä Konekeskon maahantuoma ja molemmat renkaat oli kyl ohjekirjan suosituksen mukaisia.

    Ei tuo haitannut menoa, enkä huomannut edes asiaa ennenkuin vaihdatin takarenkaan Metzeleriin. "Kas edessähän onkin Dunloppi!"
    Tulikallio.
    Yamaha FZ1-S ABS, DNMG.
  10. #10
    tarkennetaan senverran että en ois laittanu tuota 014 bridgeä eteen mutta viime kesänä saksasta tilattu rengas oli vielä varastossa niin ajattelin sen kuitenkin käyttää mieluummin kun roskiin nakata vaikka ei täällä kehuja saakaan ja täytyy myöntää että kyllähän tuo kuluu epätasaisesti.muistaakseni myös 020:ssa oli vähän samaa vaivaa.mistä tuo epätasanen kuluminen lienee johtuukaan?
  11. #11
    Tänään nakkasin eteen ja taakse misukat ja ihmettelen kuinka huono Bridge on ollutkaan. Seka käyttö näiden kahden välillä arveluttaa ja saathan sen omasi kaupattuun.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Pahus @ Heinä. 12 2008,14:53) kirjoitti
    Älä nyt ainakaan Battlax 014:ä laita eteen, on surkeimpia kumeja mitä myydään. Ei mitään pitoa varsinkaan märällä, omastani heitin 1000 km jälkeen pois mokomat.
    Juu on kyllä normikäytös suht huono rengas, ainakin takana menee ns kakkarajan yli pirun helposti ja sateella liukas.

    Radalla tosin tuntu ihan ookoolta.
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??