Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Tervehdys!

Näistä db-killereistä on ollut monesti täälläkin puhetta, mutta kysyisin vielä neuvoja. Ostin äskettäin Leovincen oval II sliparin ja olen aloitellut db-killerin irroituksen. Ensin irroitin varsinaisen kiinnitysruuvin, jonka jälkeen yritin pihdeillä vetää killerin ulos vaimentimen päästä, mutta mutta ei irtoa ei millään vaikka kuinka yrittää nitkutella ja repiä.

Voisko joku kertoa miten tämä lähtisi kätevästi irti.
    Leovince evo SBK killerin ruuvi irti ja todella rajua vetoa hyvillä tongeilla. Se on tiukassa, mutta kyllä se sieltä tulee...
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Kaksilla tongeilla kiinni mikäli mahdollista. Siten itse ne sain irti..
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
    Se on tosiaan ekalla kerralla aika tiukassa, mutta väljenee sitten käytön myötä

Katuajossa olen pitänyt "killerin" kiinni ja sitten radalle ottanut sen pois.

Viimeksi kävi siten, että kun se putki on yläviistoon, niin ruuvin irroituksen jälkeen kävi siten, että se killeri tipahti sinne pöntön sisälle.

Onneksi se koko sliparikin on helppo irrottaa...
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
    pidättekö powercommanderissa samaa karttaa sekä dbkillerin kanssa että ilman; onko erot virtauksissa merkittäviä? itselläni säädetty ruisku avoputkelle mutta olen alkanut itse kyllästyä tuohon ääneen ja haluaisin laittaa vaimentimen takaisin.
    Senior Highway Bomber

Ride Loud - Ride Proud

Kawasaki z750s -05
    Kyllä sen sieltä pitäisi lähteä. Varovaista nitkuttelua tasaisesti papukaijapihdeillä vuoron perään eri reunoista. Vanhasta lähtee melkein sormilla.

Joskus voi olla tiukkakin, silloin tuohon malliin:

-hh-

Ohos, kuva näemmä tipahtanut lattialle... *etsii kaapin alta*

Eikös tommosessa Leossa ole reikäputken sisällä kiinnikkeet? Jos ei halua noita rikkoa, niin slipari irti, noisekiller lähtee ruuvin irrottamisen jälkeen toisesta päästä irti. On ikäänkuin vedossa kiinnitysruuvin ja kiinnikkeiden välissä normaalisti.
    Yleensähän noi laitetaan ja otetaan irti sliparin takapäästä.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    Nyt se lähti, oli muuten niin tiukassa, että ei lähteny pihdeillä. Piti vaimentimen toisesta päästä pitkällä hylsyn jatkovarrella ja vasaralla koputella, niin sitte irtosi. Mitä mieltä olette, pitäiskö pyörä säädättää uudestaan tälle leon sliparille?? Aikasemmin kiinni oli yoshin rs-3 slipari, jolle pyörä on säädetty bmc filsun ja dynojet satsin kanssa. Pyörä on 99 mallin kuussatku cepari
    Lainaa (juhani1858 @ Touko. 09 2008,12:01) kirjoitti
    Nyt se lähti, oli muuten niin tiukassa, että ei lähteny pihdeillä. Piti vaimentimen toisesta päästä pitkällä hylsyn jatkovarrella ja vasaralla koputella, niin sitte irtosi. Mitä mieltä olette, pitäiskö pyörä säädättää uudestaan tälle leon sliparille?? Aikasemmin kiinni oli yoshin rs-3 slipari, jolle pyörä on säädetty bmc filsun ja dynojet satsin kanssa. Pyörä on 99 mallin kuussatku cepari
    Jep. Yksi ratkaisukeino esim katkaistulla harjan varren pätkällä tms. naputella etupään kautta.

Eipä uskoisi, että tarvii, jos muut muuttujat ennallaan. Eiköhän persdyno sitten kerro aika pian. En kyllä tiedä ko. moposta mtn.

Miksi Yoshi vaihtaa Leo Vinceen?

-hh-
    No viimekesänä tein pienen modifioinnin yoshin vaimentimeen, jonka seurauksena ääntä tuli niin reilusti lisää, että hommasin uuden sliparin, jossa on tämä irroitettava killeri, niin voi nyt itse valita ajaako hiljemmillä vai kovemmilla äänillä.

Asiasta toiseen, tuli vielä asentelussa pieni ongelma. Leon väliputken ja cebarin oman putken liitoskohtaa ei meinaa millään saada aivan tiiviiksi, vaikka kuinka kiristää klemmaria, joka leon mukana tuli. Hyviä neuvoja tarvittais!!
    Lainaa (juhani1858 @ Touko. 09 2008,20:57) kirjoitti
    No viimekesänä tein pienen modifioinnin yoshin vaimentimeen, jonka seurauksena ääntä tuli niin reilusti lisää, että hommasin uuden sliparin, jossa on tämä irroitettava killeri, niin voi nyt itse valita ajaako hiljemmillä vai kovemmilla äänillä.

Asiasta toiseen, tuli vielä asentelussa pieni ongelma. Leon väliputken ja cebarin oman putken liitoskohtaa ei meinaa millään saada aivan tiiviiksi, vaikka kuinka kiristää klemmaria, joka leon mukana tuli. Hyviä neuvoja tarvittais!!
    En edelleenkään tunne mopoa siis, mutta eikö omaa orkkispantaa sinä kohdassa? Miten oli kiinni? Kuparitahna välissä tiivistää pienimmät vuodot, mutta isommista lentää kyllä sulana pihalle.

-hh-
    siis pyörä on honda cbr 600f -99. Olen kokeillut Yoshin mukana tullutta kiristys pantaa sekä leon mukana tullutta. Molemilla pannoilla putki vuotaa liitoskohdasta vaikka panta on kiritty hampaat irvessä. Ongelma on se, että leon väliputki on jonkin verran isompi kuin oli yoshissa. Leon väliputki on hieman väleä pyörän omaan putkeen verrattuna. Yoshin väliputki oli niin tarkasti mitoitettu, että putki oli tiivis liitoskohdasta vaikka kiristys pantaa ei olisi laittanut ollenkaan. Lisää neuvoja otetaan vastaan viissaammilta.
    Käy ostamassa pötkö (muistaakseni...) lasisilikonia. Se ainakin toimi mun veturissa. Ja eiköhän nuo alan liikkeessä osaa neuvoa kun kysyt kuumaa kestävää tiivistemassaa...
    Pakoputkenpaikkausnauha lienee helpoin.
    Sillä vaan teippaat liitoksen ja klemmari päälle.
    Itse tiivistelin oman tehoputkeni kupariputken palasella. Noin kolmen sentin pätkä halki ja toiseen päähän pienet kynnet joilla se tarrautu pakosarjan päähän, sitten lämpöä ja takoen putken ympäri.. Vielä kun tiivistää kingin paikkausmassalla niin hyvä tulee ja halvalla
    Vajaa 6 hevosvoimaa näytti Db-killeri vievän Bemarista.

Äsken penkitetty.
    Lainaa (Ekku @ Touko. 10 2008,13:41) kirjoitti

Äsken penkitetty.
    Yllattavan paljon. Vaikuttiko vaantokayraan miten?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    No nyt loppui vuotaminen, laitoin pakoputkenpaikkaus nauhaa liitos kohtaan klemmarin alle. Ihme homma paikkausnauhapaketin ohjeessa sanottiin, että kuumetessaan paikkausnauha kovettuu, mutta tuossa kun pyörää vähän tyhjäkäynnillä käyttelin ja liitoskohtaa tutkiskelin, niin paikkausnauha oli tahmean pehmeää lämpimänä?? No vuoto kuitenkin loppui, täytyy varmaan ajella ja seurata tilannetta.
    Lainaa (GoSpel @ Touko. 10 2008,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Touko. 10 2008,13:41) kirjoitti

Äsken penkitetty.
    Yllattavan paljon. Vaikuttiko vaantokayraan miten?
    Yllättävän vähänhän se vei ja pinemmillä kierroksilla ero ei ole noinkaan suuri.

Huippuvääntö killerin kanssa 117,7 newtonmetriä ja ilman121,10 takapyörältä mitattuna.

Isoimmillaan ero näyttää olevan 7 ja 8000 kierroksen välissä, jolloin eroa väännössä on melkein 10 newtonmetriä.

Taidan kuitenkin jatkaa katuajelua killerin kanssa, kun jäähän sitä tehoa kuitenkin jonkin verran vielä jäljellekin.
    Lainaa (juhani1858 @ Touko. 11 2008,00:12) kirjoitti
    No nyt loppui vuotaminen, laitoin pakoputkenpaikkaus nauhaa liitos kohtaan klemmarin alle. Ihme homma paikkausnauhapaketin ohjeessa sanottiin, että kuumetessaan paikkausnauha kovettuu, mutta tuossa kun pyörää vähän tyhjäkäynnillä käyttelin ja liitoskohtaa tutkiskelin, niin paikkausnauha oli tahmean pehmeää lämpimänä?? No vuoto kuitenkin loppui, täytyy varmaan ajella ja seurata tilannetta.
    Siitä se tekeytyy. Ei mitää seurailuja kun kovaa ajoa vaan...
  21.  
    Lainaa (Mammutti @ Touko. 09 2008,08:35) kirjoitti
    pidättekö powercommanderissa samaa karttaa sekä dbkillerin kanssa että ilman; onko erot virtauksissa merkittäviä? itselläni säädetty ruisku avoputkelle mutta olen alkanut itse kyllästyä tuohon ääneen ja haluaisin laittaa vaimentimen takaisin.
    Täällä toinen jota kiinnostaa sama asia ja vieläpä samasta syystä.
    Rupeeks tulee vanhaks vai mikä on kun ei helvetilliset pörinät enää kiinnosta
    Pitkää päätyyn ja perään...