Onko kukaan hypistellyt/ kokeillut tuota Biltiksen istuinpehmustetta? Airhawkin hinnalla noita saisi kolme, mutta tuon pehmoisuutta ei ilmeisesti pysty säätelemään.
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Khyl, mitä enemmän kenkä/saapas alkaa muistuttamaan krossisaapasta, sitä varmemmin nilkka/jalkaterä säilyy ehjänä mälleissä. Mä olen käyttänyt Adventure tyyppisiä saappaita, on ihan käveltäviä ja mukavia jalassa, suojaa paremmin kun monet tourig-tossut tai turvakengät, mutta... Jos haluaa jalat ihan oikeasti turvaan kengän sisälle niin kannattaa katsoa ihan jotain muuta kun edellämainittuja suojaavuudeltaan kumisaappaita muistuttavia kenkiä.
Siinä vähän mallia miten käy kun ajellaan räppitossut jalassa 7:40: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=atCrbQv5P3k
Kylätason kurapyöräilijä.
Eipä noi bilteman katusaappaat kauaa kestäneet!Noin 5 ajokertaa, ku hajos vetoketju.
Menin palauttaan ja ei siinä mitään, mut meinasin ottaa uudet. Otin hyllystä kengät ja vedin ne jalkaan, niin heti halkes vetoketju
Otin toiset saappaat ja niistäkin halkes ketju kiinni vetäessä... joten rahat kassalta ja
Kävin katteleen sitten vähän parempia saappaita ja lopulta päädyin hankkimaan ALPINESTARS S-MX 5 malliset saappaat. Kalvollisia en kehannut ostaa ku olisivat maksaneet n 90€ enemmän ja ei mun ajoasukaan kestä vettäValitettavasti nekin jouduttiin tilaamaan toisesta liikkeestä. Toivottavasti noi kestää minkä tarvii.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Onkos kukaan ostellut noita bilteman ohjaustangonpääpeilejä? Siis näitä: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-paihin-82489/
lähinnä mietin että tekeekö noilla yhtää mtn. Ei tietysti hinnan puolesta paljoo mene huti vaikka ostaisikin ja ekan ajon jälkeen päätyisi roskiin. Tarttis tosiaan siirtää peilit tangon päihin kun nykyisistä peileistä näkee ainoastaan omat kyynerpäät.
Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18
Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
Kyllä noita on nähty, ei tangon päissä vaan porukat on virittäneet niitä tangon alapuolelle. Pari kertaa ajanut kaverin pyörää ja mä en tykänyt kun ei näe kunnolla taakse.
Kylätason kurapyöräilijä.
Itellä oli pikkuerkissä. Aivan hemmetin hyvät. Nykysen pyörän luukkiin ei istu, muuten vaihtasin samantien. Noilla parani näkyvyys varmaan miljoona %, näki jopa taaksepäin, eikä pelkästään omia olkapäitä. Inan verran vielä kuperat, niin näkökulmaki on laajempi.
Kaikenlisäks ne on ihan pätevän näköset.![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Samaiset peilit olisi tarkoitus istuttaa Virreen, mutta vaatinee hiukan suunnittelua, LSL:n alutangon päät kun näköjään hiukan tiukat, täytyy porata isommaksi tai hioa peilin kiinnikkeitä pienemmäksi. :banghead:
Honda CBR 1000F -92
Suzuki Gsx 600F - 95
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...tuki-MP-82768/
Onkos joku ehtiny jo testailemaan tätä? Onko ok?
Motonetin vastaava löytyy tallista ja on kyllä hintansa hankkinut.
Varmaankin tuo vastaava Bilteman tuote toimiva kapistus ja näköjään halvempi.
Bilteman saappaat ostin toissavuonna poistolaarista. 44 numeroiset, vaikka normisti sopii 42-43. Tämä oli kyllä ihan mun jalan muotoinen, joka sinänsä on harvinaista. Mulla on vissiin oudot jalat. Lieneekö siksi jäänyt muille kelpaamatta?
Tiiviit ovat, kaksi rautapersettä, lentsikkakenttäajoja ja +15tkm jalassa olleet. Norjaa kauempana en ole käynyt. Tosin siellä satoi 'vain' joka kolmas ajopäivä
Siksi ostin, kun edelliset Lidl'in keksinnöt 5v käytön jälkeen lakkasivat olemasta tiiviitä. Niitä tosin käytin risusavotassakin ennen kuin investoin sahurin turvasaappaisiin. Oli ne alkuun tiiviit, vaikka oli usein vettä yli nilkan.
Varmaan eivät bilteman laitteet aina ole sopivimpia tai markkinoiden parhaalla suojalla varustettuja. Mutta mun vähäistä käyttöä ovat asiallisesti sietäneet. Enkä koe riskiä näillä varusteilla nostavani.
Muita varusteita on sitten MP-Asun goretakki/housut, löytyi AllWright/JKL:sta keväällä.Schubert C3 potan ostin pari vuotta sitten MP-messuilta. Varahanskat taitaa olla Richan? Ja viime motukkamessuilta ostin ohuemmat kesähanskat, mutta niiden merkkiä en muista.
Ajosaappaat päivitän merkkituotteisiin, jos sopivat löytyy asialliseen hintaan.
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
Itsellä bilteman ajosaappaat ollut jo 3-4 vuotta ja vieläkin ehjät ja toimii, kilometrejä tullut tänäkin vuonna yli 12000km
Suzuki GSX 1250FA -14
Edelliset pyörät:
Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
+ kevarit joskus nuorena
Ostin keväällä vaimolle Bilteman poistosta 40,- saappaat ja hyvin toimi mm. viikonlopuna 200 km vesisateessa kun minun ecco goretex imaisi vedet sisään.
Minulla on myös oxtarin endurosaappaat, mutta ne kastuu aika helposti.
Kun noita bilteman bootseja ei ole niin montaa kappaletta tarjolla ja kun koko on tuo 43-44 niin ne loppuu aina ensin![]()
R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
Arjen adventuristi
Mulla on pari Motonetin telinettä kärryssä. Se, siis teline, on tukeva (ja painava). Toi biltsikan versio näyttää aika kevyeltä, mutta on varmaan riittävä.
Motonetin telineessä "kiikku" on aika pitkä (taaksepäin), ja alakatteella varustettuja pyöriä paikalleen työnnettäessä on siinä ja siinä ettei se ota kiinni. Tilaa jää esim. Gikserin kanssa vajaa sentti. Saahan nuo toki lyhennettyä vaan eipä ole tullut tehtyä. Biltsikan kiikku näyttää ainakin kuvassa jo valmiiksi lyhyemmältä.
Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 27.09.2013 klo 18:34.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Mulla samanlainen kokemus saappaista keväältä. En muista että kestikö edes viittä ajokertaa, mutta vasemman saappaan vetoketju korkkas. Ihmettelin tuolla ajellessa ku rupes nilkkaan tuulemaan ja syy selvis sitte heti ku kurkkas jalkaa.Seuraavana päivänä sitte palauttamaan saappaita ja kaveri ihan pokkana siellä, että eipä oo tullu samanlaista tapausta aiemmin vastaan.
Jotenki en uskonu sitä. Tarjos vielä uusia samanlaisia saappaita, että käy hakee hyllystä uudet. Otin rahat ja kävin hakeen kengät muualta. Maksohan ne reilusti enemmän ku bilteman saappaat, mutta vetoketju näyttää kestävän.
Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98
Bilteman suojashortsit ovat erittäin hyvät. Kävin ensin katselemassa dainesen vastaavia, mutta päädyin noihin. Pari kesää ollut käytössä ja koeponnistin nyt syksyllä ja hyvin suojasivat.
www.trackpunkracing.com
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Hyvä teline .
Auttoi tosi paljon pyörän kuljetuksessa perävaunussa.
Kotipihalla jatkuvassa käytössä pikkupyörän säilytyksessä
ei tarvitse miettiä uppoaako jalka maahan .
Wingin etupyörä tarttui niin lujasti kiinni että tarvitsi kankea avuksi irroitukseen .2013-09-27185524_zps751d6bbd.jpg
Triumph Tiger 800 XRX
kuinkahan tuo mahtaisi toimia? uskaltaako tuohon pyörän jättää pystyyn keulasta kiinni, jotenkin tukien?
oli mukavampi tehdä hommia seisaallaan kuin polvillaan kylmällä betonilattialla.. jos kaatumista pelkää, niin voisi tukea tuota vaikkapa laittamalla pari lankkua lattiaan poikittain ja nosturin siihen kiinni..
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-450-kg-82800/
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
jos sen päällä takarenkaan irrottaa, niin keula kiinni telineeseen ja keskituen päälle muuten. onko silloin kuinka heppoinen systeemi kun nostetaan ylös..? jotain lisätukea liinoilla rungosta kiinni..?
muulloin pyörä ilmeisesti seisoo pyörillään koko ajan keulan varassa?
tuo bilteman kuva hieman huono muuten katsella, pitäis livenä käydä tutkimassa joskus..
onko tuo muuten kuinka painava siirrellä pitkin tallia, voiko esim nostaa seinälle pystyyn tai muuten laittaa alta pois kun ei käyttöä?
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Näppärä ropaaja tekee pyöräkohtaiset lisätuet, joilla saadaan runko seisomaan pelkkien tukien varassa jolloin voi molemmat renkaat irroittaa.
Tuohon on helppo tehdä tuet kulmalattaraudasta, näyttää vaan vähän MIG-liimaa ja porakonetta.
Miun nosturilla on tällä hetkellä Aprilian tyhjä runko, joka odottaa pohjatöitä tulevaa maalausta varten.
"näppärä" tosiaan..
pitää miettiä, ei ole mikkiliimaa, eikä oikein muutakaan kun peukalo keskellä kämmentä ja normityökaluja se mitä löytyy..![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
http://www.hata-autosahko.com/produc...alusta--istuin
Tämon kanssa hyvä vehje .Ollut mulla käytössä jo pitkään
Työkaluja voi laittaa alas ja on mukavampi istua kuin kyykistellä.
Samoin kohta vaihtelen autoihin renkaat ja siinäkin istun alustalla ettei tarvi kyykistellä .
Triumph Tiger 800 XRX