Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 208:sta
  1. #151
    Lainaa venkuttaja kirjoitti Katso viesti
    Bilteman ajosaappaat ostin reilu pari vuotta sitten, sillä hetkellä tuntui hyvältä idealta säästää ajosaappaissa. Jotain 70 € makso. Ei siinä mitään, hyvin ovat kestäneet &pysyneet ehjänä pari kautta /20 000 ajokilsaa eikä sen kummemmin huonoa sanaa. Alusta asti tuntuneet lenkkikengiltä/armeijan huopakkailta mukavuuden suhteen. Pyöränä 929rr, ajoasuna 2-os nahkapuku. Ajotyyli kaupunki-maantiehissuttelu.

    Tulipa nähtyä viime syksynä kaverin kaatumisen jälkeen, minkälaista jälkeä tulee kun tappi tulee jalasta läpi. Mulla itellä ei tee enää noita Bilteman tossuja mieli, tuli tavallaan tuon seurauksena hoksattua kuinka tärkeää on että saappaat ovat kunnolliset. Tehköön jokainen tästä omat päätelmänsä, olen puhunut Eipä muuta kuin turvallisia kilsoja kaikille ja kesän odotteluja
    Kyllä minusta tuntuu että jos jalkatappi tulee jostakin nilkan läpi niin kyllä siinä on sama kuka ne kengät olis valmistanut.
    "Elä täysillä ja kuole onnellisesti"
  2. #152
    Onko kukaan hypistellyt/ kokeillut tuota Biltiksen istuinpehmustetta? Airhawkin hinnalla noita saisi kolme, mutta tuon pehmoisuutta ei ilmeisesti pysty säätelemään.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  3. #153
    Lainaa rimpjar kirjoitti Katso viesti
    Kyllä minusta tuntuu että jos jalkatappi tulee jostakin nilkan läpi niin kyllä siinä on sama kuka ne kengät olis valmistanut.
    Usko pois, on niissä kengissäkin eroja...

    Itsellä on ne vanhemmat mustat touring tennarit, ja verrokkina diadoran stonet sekä a* tech 10:t.
    Jotenkin tuntuu että noilla viimeksi mainituilla ei tule pipi ihan niin helpolla kuin ensiksi mainituilla...
  4. #154
    Khyl, mitä enemmän kenkä/saapas alkaa muistuttamaan krossisaapasta, sitä varmemmin nilkka/jalkaterä säilyy ehjänä mälleissä. Mä olen käyttänyt Adventure tyyppisiä saappaita, on ihan käveltäviä ja mukavia jalassa, suojaa paremmin kun monet tourig-tossut tai turvakengät, mutta... Jos haluaa jalat ihan oikeasti turvaan kengän sisälle niin kannattaa katsoa ihan jotain muuta kun edellämainittuja suojaavuudeltaan kumisaappaita muistuttavia kenkiä.

    Siinä vähän mallia miten käy kun ajellaan räppitossut jalassa 7:40: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=atCrbQv5P3k
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #155
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Siinä vähän mallia miten käy kun ajellaan räppitossut jalassa 7:40: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=atCrbQv5P3k
    Hyj olkoon! Taidan viedä pyöräni talvisäilöön saman tien ja vaihtaa harrastusta
    Ugh!
  6. #156
    Eipä noi bilteman katusaappaat kauaa kestäneet! Noin 5 ajokertaa, ku hajos vetoketju. Menin palauttaan ja ei siinä mitään, mut meinasin ottaa uudet. Otin hyllystä kengät ja vedin ne jalkaan, niin heti halkes vetoketju Otin toiset saappaat ja niistäkin halkes ketju kiinni vetäessä... joten rahat kassalta ja

    Kävin katteleen sitten vähän parempia saappaita ja lopulta päädyin hankkimaan ALPINESTARS S-MX 5 malliset saappaat. Kalvollisia en kehannut ostaa ku olisivat maksaneet n 90€ enemmän ja ei mun ajoasukaan kestä vettä Valitettavasti nekin jouduttiin tilaamaan toisesta liikkeestä. Toivottavasti noi kestää minkä tarvii.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  7. #157
    Onkos kukaan ostellut noita bilteman ohjaustangonpääpeilejä? Siis näitä: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-paihin-82489/

    lähinnä mietin että tekeekö noilla yhtää mtn. Ei tietysti hinnan puolesta paljoo mene huti vaikka ostaisikin ja ekan ajon jälkeen päätyisi roskiin. Tarttis tosiaan siirtää peilit tangon päihin kun nykyisistä peileistä näkee ainoastaan omat kyynerpäät.
  8. #158
    Lainaa Juoppis kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan ostellut noita bilteman ohjaustangonpääpeilejä? Siis näitä: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-paihin-82489/

    lähinnä mietin että tekeekö noilla yhtää mtn. Ei tietysti hinnan puolesta paljoo mene huti vaikka ostaisikin ja ekan ajon jälkeen päätyisi roskiin. Tarttis tosiaan siirtää peilit tangon päihin kun nykyisistä peileistä näkee ainoastaan omat kyynerpäät.
    Ei ole henk. kokemusta, mutta peilit ovat suhteellisen kauhean näköiset omasta mielestä. Sirompia, halvempia ja samantapaisia peilejä saa ebaystä 5€ lähtien, ja ebayn peilit kyllä toimivat!
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18

    Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
  9. #159
    Kyllä noita on nähty, ei tangon päissä vaan porukat on virittäneet niitä tangon alapuolelle. Pari kertaa ajanut kaverin pyörää ja mä en tykänyt kun ei näe kunnolla taakse.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  10. #160
    Lainaa Juoppis kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan ostellut noita bilteman ohjaustangonpääpeilejä? Siis näitä: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-paihin-82489/

    lähinnä mietin että tekeekö noilla yhtää mtn. Ei tietysti hinnan puolesta paljoo mene huti vaikka ostaisikin ja ekan ajon jälkeen päätyisi roskiin. Tarttis tosiaan siirtää peilit tangon päihin kun nykyisistä peileistä näkee ainoastaan omat kyynerpäät.
    Itellä oli pikkuerkissä. Aivan hemmetin hyvät. Nykysen pyörän luukkiin ei istu, muuten vaihtasin samantien. Noilla parani näkyvyys varmaan miljoona %, näki jopa taaksepäin, eikä pelkästään omia olkapäitä. Inan verran vielä kuperat, niin näkökulmaki on laajempi.

    Kaikenlisäks ne on ihan pätevän näköset.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  11. #161
    Lainaa JeTi kirjoitti Katso viesti
    Itellä oli pikkuerkissä. Aivan hemmetin hyvät. Nykysen pyörän luukkiin ei istu, muuten vaihtasin samantien. Noilla parani näkyvyys varmaan miljoona %, näki jopa taaksepäin, eikä pelkästään omia olkapäitä. Inan verran vielä kuperat, niin näkökulmaki on laajempi.

    Kaikenlisäks ne on ihan pätevän näköset.
    Myyty! Kyllähän ne on varmaan sitte haettava.. alkaa kyllästyttämään ku ei jaksa kokoajan siirrellä kättä että näkis taakse.. Tulee välillä semi yllättäviä tilanteita, kun taakse onkin ilmestynyt joku huomaamatta.. Mm. välillä on poliisit päässy hiipimään taakse..
  12. #162
    Samaiset peilit olisi tarkoitus istuttaa Virreen, mutta vaatinee hiukan suunnittelua, LSL:n alutangon päät kun näköjään hiukan tiukat, täytyy porata isommaksi tai hioa peilin kiinnikkeitä pienemmäksi. :banghead:
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
  13. #163
  14. #164
    Motonetin vastaava löytyy tallista ja on kyllä hintansa hankkinut.
    Varmaankin tuo vastaava Bilteman tuote toimiva kapistus ja näköjään halvempi.
  15. #165
    Bilteman saappaat ostin toissavuonna poistolaarista. 44 numeroiset, vaikka normisti sopii 42-43. Tämä oli kyllä ihan mun jalan muotoinen, joka sinänsä on harvinaista. Mulla on vissiin oudot jalat. Lieneekö siksi jäänyt muille kelpaamatta?

    Tiiviit ovat, kaksi rautapersettä, lentsikkakenttäajoja ja +15tkm jalassa olleet. Norjaa kauempana en ole käynyt. Tosin siellä satoi 'vain' joka kolmas ajopäivä

    Siksi ostin, kun edelliset Lidl'in keksinnöt 5v käytön jälkeen lakkasivat olemasta tiiviitä. Niitä tosin käytin risusavotassakin ennen kuin investoin sahurin turvasaappaisiin. Oli ne alkuun tiiviit, vaikka oli usein vettä yli nilkan.

    Varmaan eivät bilteman laitteet aina ole sopivimpia tai markkinoiden parhaalla suojalla varustettuja. Mutta mun vähäistä käyttöä ovat asiallisesti sietäneet. Enkä koe riskiä näillä varusteilla nostavani.

    Muita varusteita on sitten MP-Asun goretakki/housut, löytyi AllWright/JKL:sta keväällä.Schubert C3 potan ostin pari vuotta sitten MP-messuilta. Varahanskat taitaa olla Richan? Ja viime motukkamessuilta ostin ohuemmat kesähanskat, mutta niiden merkkiä en muista.

    Ajosaappaat päivitän merkkituotteisiin, jos sopivat löytyy asialliseen hintaan.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  16. #166
    Itsellä bilteman ajosaappaat ollut jo 3-4 vuotta ja vieläkin ehjät ja toimii, kilometrejä tullut tänäkin vuonna yli 12000km
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  17. #167
    Ostin keväällä vaimolle Bilteman poistosta 40,- saappaat ja hyvin toimi mm. viikonlopuna 200 km vesisateessa kun minun ecco goretex imaisi vedet sisään.
    Minulla on myös oxtarin endurosaappaat, mutta ne kastuu aika helposti.
    Kun noita bilteman bootseja ei ole niin montaa kappaletta tarjolla ja kun koko on tuo 43-44 niin ne loppuu aina ensin
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  18. #168
    Lainaa Mane gpz kirjoitti Katso viesti
    Motonetin vastaava löytyy tallista ja on kyllä hintansa hankkinut.
    Varmaankin tuo vastaava Bilteman tuote toimiva kapistus ja näköjään halvempi.
    Kappas en ollutkaan huomannut tota motonetin vehjettä. Mites, onko toi hyvä kun mopoa kuljettelee? Onko tukeva, vai tartteko tollanen liinojen lisäksi jotain vielä??
  19. #169
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...tuki-MP-82768/

    Onkos joku ehtiny jo testailemaan tätä? Onko ok?
    Mulla on pari Motonetin telinettä kärryssä. Se, siis teline, on tukeva (ja painava). Toi biltsikan versio näyttää aika kevyeltä, mutta on varmaan riittävä.

    Motonetin telineessä "kiikku" on aika pitkä (taaksepäin), ja alakatteella varustettuja pyöriä paikalleen työnnettäessä on siinä ja siinä ettei se ota kiinni. Tilaa jää esim. Gikserin kanssa vajaa sentti. Saahan nuo toki lyhennettyä vaan eipä ole tullut tehtyä. Biltsikan kiikku näyttää ainakin kuvassa jo valmiiksi lyhyemmältä.
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 27.09.2013 klo 18:34.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  20. #170
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Eipä noi bilteman katusaappaat kauaa kestäneet! Noin 5 ajokertaa, ku hajos vetoketju. Menin palauttaan ja ei siinä mitään, mut meinasin ottaa uudet. Otin hyllystä kengät ja vedin ne jalkaan, niin heti halkes vetoketju Otin toiset saappaat ja niistäkin halkes ketju kiinni vetäessä... joten rahat kassalta ja

    Kävin katteleen sitten vähän parempia saappaita ja lopulta päädyin hankkimaan ALPINESTARS S-MX 5 malliset saappaat. Kalvollisia en kehannut ostaa ku olisivat maksaneet n 90€ enemmän ja ei mun ajoasukaan kestä vettä Valitettavasti nekin jouduttiin tilaamaan toisesta liikkeestä. Toivottavasti noi kestää minkä tarvii.
    Mulla samanlainen kokemus saappaista keväältä. En muista että kestikö edes viittä ajokertaa, mutta vasemman saappaan vetoketju korkkas. Ihmettelin tuolla ajellessa ku rupes nilkkaan tuulemaan ja syy selvis sitte heti ku kurkkas jalkaa. Seuraavana päivänä sitte palauttamaan saappaita ja kaveri ihan pokkana siellä, että eipä oo tullu samanlaista tapausta aiemmin vastaan. Jotenki en uskonu sitä. Tarjos vielä uusia samanlaisia saappaita, että käy hakee hyllystä uudet. Otin rahat ja kävin hakeen kengät muualta. Maksohan ne reilusti enemmän ku bilteman saappaat, mutta vetoketju näyttää kestävän.
    Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98
  21. #171
    Bilteman suojashortsit ovat erittäin hyvät. Kävin ensin katselemassa dainesen vastaavia, mutta päädyin noihin. Pari kesää ollut käytössä ja koeponnistin nyt syksyllä ja hyvin suojasivat.
    www.trackpunkracing.com
  22. #172
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Mulla on pari Motonetin telinettä kärryssä. Se, siis teline, on tukeva (ja painava). Toi biltsikan versio näyttää aika kevyeltä, mutta on varmaan riittävä.

    Motonetin telineessä "kiikku" on aika pitkä (taaksepäin), ja alakatteella varustettuja pyöriä paikalleen työnnettäessä on siinä ja siinä ettei se ota kiinni. Tilaa jää esim. Gikserin kanssa vajaa sentti. Saahan nuo toki lyhennettyä vaan eipä ole tullut tehtyä. Biltsikan kiikku näyttää ainakin kuvassa jo valmiiksi lyhyemmältä.

    Joo, nyt kokeiltu tota bilteman telinettä ja toimi helvatin hyvin! Kokemuksia ei muiden telineistä ole, mutta tää ainakin hoiti asiansa, ei mitään valittamista.
  23. #173
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Eipä noi bilteman katusaappaat kauaa kestäneet! Noin 5 ajokertaa, ku hajos vetoketju. Menin palauttaan ja ei siinä mitään, mut meinasin ottaa uudet. Otin hyllystä kengät ja vedin ne jalkaan, niin heti halkes vetoketju Otin toiset saappaat ja niistäkin halkes ketju kiinni vetäessä... joten rahat kassalta ja
    ei ne enää vissiin myykään sitä hyvää mallia joka itsellä oli käytössä useamman kesän. luovuin vasta kun alkoi nahka murentua/halkeilla ikävästi.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #174
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Joo, nyt kokeiltu tota bilteman telinettä ja toimi helvatin hyvin! Kokemuksia ei muiden telineistä ole, mutta tää ainakin hoiti asiansa, ei mitään valittamista.
    Hyvä teline .
    Auttoi tosi paljon pyörän kuljetuksessa perävaunussa.
    Kotipihalla jatkuvassa käytössä pikkupyörän säilytyksessä
    ei tarvitse miettiä uppoaako jalka maahan .
    Wingin etupyörä tarttui niin lujasti kiinni että tarvitsi kankea avuksi irroitukseen .2013-09-27185524_zps751d6bbd.jpg
    Triumph Tiger 800 XRX

  25. #175
    kuinkahan tuo mahtaisi toimia? uskaltaako tuohon pyörän jättää pystyyn keulasta kiinni, jotenkin tukien?

    oli mukavampi tehdä hommia seisaallaan kuin polvillaan kylmällä betonilattialla.. jos kaatumista pelkää, niin voisi tukea tuota vaikkapa laittamalla pari lankkua lattiaan poikittain ja nosturin siihen kiinni..

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-450-kg-82800/
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  26. #176
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kuinkahan tuo mahtaisi toimia? uskaltaako tuohon pyörän jättää pystyyn keulasta kiinni, jotenkin tukien?

    oli mukavampi tehdä hommia seisaallaan kuin polvillaan kylmällä betonilattialla.. jos kaatumista pelkää, niin voisi tukea tuota vaikkapa laittamalla pari lankkua lattiaan poikittain ja nosturin siihen kiinni..

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-450-kg-82800/
    Nosturi on erittäin, erittäin hyvä kaveri. Minulla on sellainen ja pyörän roplaus nousi ihan eri tasolle! ! !
    Tuommoinen on hyvä aihio jatkojalostaa omiin tarpeisiin.
  27. #177
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Nosturi on erittäin, erittäin hyvä kaveri. Minulla on sellainen ja pyörän roplaus nousi ihan eri tasolle! ! !
    Tuommoinen on hyvä aihio jatkojalostaa omiin tarpeisiin.
    jos sen päällä takarenkaan irrottaa, niin keula kiinni telineeseen ja keskituen päälle muuten. onko silloin kuinka heppoinen systeemi kun nostetaan ylös..? jotain lisätukea liinoilla rungosta kiinni..?

    muulloin pyörä ilmeisesti seisoo pyörillään koko ajan keulan varassa?

    tuo bilteman kuva hieman huono muuten katsella, pitäis livenä käydä tutkimassa joskus..

    onko tuo muuten kuinka painava siirrellä pitkin tallia, voiko esim nostaa seinälle pystyyn tai muuten laittaa alta pois kun ei käyttöä?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #178
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    jos sen päällä takarenkaan irrottaa, niin keula kiinni telineeseen ja keskituen päälle muuten. onko silloin kuinka heppoinen systeemi kun nostetaan ylös..? jotain lisätukea liinoilla rungosta kiinni..?

    muulloin pyörä ilmeisesti seisoo pyörillään koko ajan keulan varassa?

    tuo bilteman kuva hieman huono muuten katsella, pitäis livenä käydä tutkimassa joskus..

    onko tuo muuten kuinka painava siirrellä pitkin tallia, voiko esim nostaa seinälle pystyyn tai muuten laittaa alta pois kun ei käyttöä?

    Näppärä ropaaja tekee pyöräkohtaiset lisätuet, joilla saadaan runko seisomaan pelkkien tukien varassa jolloin voi molemmat renkaat irroittaa.
    Tuohon on helppo tehdä tuet kulmalattaraudasta, näyttää vaan vähän MIG-liimaa ja porakonetta.
    Miun nosturilla on tällä hetkellä Aprilian tyhjä runko, joka odottaa pohjatöitä tulevaa maalausta varten.
  29. #179
    "näppärä" tosiaan..

    pitää miettiä, ei ole mikkiliimaa, eikä oikein muutakaan kun peukalo keskellä kämmentä ja normityökaluja se mitä löytyy..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  30.  
  31. #180
    http://www.hata-autosahko.com/produc...alusta--istuin
    Tämon kanssa hyvä vehje .Ollut mulla käytössä jo pitkään
    Työkaluja voi laittaa alas ja on mukavampi istua kuin kyykistellä.
    Samoin kohta vaihtelen autoihin renkaat ja siinäkin istun alustalla ettei tarvi kyykistellä .
    Triumph Tiger 800 XRX

Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen