Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
    Kiinnostais käyttäjäkokemukset tuommosesta pyörästä. Miten onnistuu matka-ajo? Miten toimii 2 päällä - kyytiläisen kommentteja myös? Muuta tietämisen arvoista - heikkoja kohtia?

Nopeudet pysyis tuommosella varmaan vähä paremmin kurissa ja kortti omassa taskussa noihin täyskatettuihin verrattuna.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Mulla ei ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa mean streakista tähän mennessä. Toisaalta enpä ole kuin paria muuta pyörää koittanutkaan. Omalla kohdallani se oli rakkautta heti ensi silmäyksellä ja tiesin, että pyörä on kuin minulle tehty. Kolme kesää olen nyt ajanut 2003 vuoden 1500 kuutioisella mean streakilla. Vuodesta 2004 lähtien mean streak onkin 1600 kuutioinen eli pari heppaa tehokkaampi (no onpa paljon väliä). Mean Streakki ei ole ihan täysin nuhapumppu, mutta ei se kyllä ole tehokkainkaan kustomi. Vakiona on muistaakseni 72 heppaa. Jos tehoja haluaa lisää, niin putket ja hengityspuolen vaihtamalla, sekä asentamalla power commanderin pyörästä irtoaa noin 85-90 heppaa (riippuu vähän putkista yms.).

Pari vähän pitempää keikkaa olen ajanut Suomen rajojen sisällä. Ilmanvastus kasvaa kohtalaiseksi 120 vauhdissa, kun ajelee ilman pleksiä. Pleksiä ei ole tarkoituksena laittaa, joten siitä en voi kommentoida mitään. Tietenkin pyörällä pääsee lujempaakin, mutta ei se enää ole kovin miellyttävää menoa, joten ajokortinkin pitäisi pysyä taskussa. Kaksi päälläkin pyörä on ihan kiva. Tietenkin ajo hieman vaikeutuu, mutta milläpä pyörällä näin ei kävisi. Vaimo mulla on ollut jonkun verran kyytiläisenä. Mean Streakin vakiosatula ei ole kuulemma paras mahdollinen kaksi päällä ajettavaksi. Itse en ole vakiosatulaa omistanut, sillä pyörän edellinen omistajalla ei sitä kaupan yhteydessä minulle toimittanut. Mean Streakin vakiosatula on ennemminkin soolosatula, sillä takaosa on vain sellainen kapeahko "luiska". Pyörään saa kyllä helposti hankittua kahden istuttavia satuloita. Itselläni on pyörään kahden istuttava satula, jonka laitan paikalleen, kun takapenkkiläinen on tiedossa. Yksin ajaessani käytän Danny Grey Flame satulaa, joka on sairaan hyvä.

Muuta positiivista on se, että pyörään saa ainakin jenkeistä tilattuna todella paljon lisävarusteita ynnä muita tingentangeleita. Pyörän voi halutessaan laittaan täysin uusiksi. Itsellä ainakin on hieman mopo karannut käsistä pyörän kustomoinnin kanssa.

Itse olen alunperin Oululainen ja olen tulossa käymään pyörällä Oulussa kesäkuun aikana parikin kertaa. Mikäli sulla ei ole aivan älytön kiire hankkia itselle mean streakkia, niin voin tulla näyttämään pyörää sulle kempeleessä. Omaani en ole myymässä, mutta saat ottaa vaikka koeajot, jos lupaat kiltisti ajaa. Toivottavasti tämä vähän auttoi...
    Todella kiva kruisailupeli. Nykyaikainen ja kestävä tekniikka takaa helppoja kilometrejä, mm. itsestään säätyvät venttiilit, ruisku, vesijäähy... Vakiopenkki ei todellakaan ole paras mahdollinen kakspäällä ajoon vähänkään pitemmälle matkalle. Eikä edes yksipäällä ajoon. Jos kyytiläinen on 50 kiloinen keijukainen ei sen olemassaoloa mun mielestä edes huomaa, sen verran on vääntöä padassa. Siistejä laukkuja tohon on vähän vaikea löytää, varsinkin kun takalokasuojan kiinnikkeiden kromipäälliset on kiinni niin ohuilla pulteilla ettei ne oikein kestä easybracket-tyylisiä pikakiinnikkeitä. Eli melkein joutuu sellaiset rumat tukiraudat laittamaan. Mutta ei tätä ole matkapyöräksi suunniteltukaan. Pyörä on myös yllättävän matala, eli vähän isomman kuskin alla se näyttää helposti pieneltä. Korkeutta saa lisää esim. tällä mun keinolla:

Lainaa (jjari @ Helmi. 19 2008,11:30) kirjoitti
    ...Eli melkein joutuu sellaiset rumat tukiraudat laittamaan. Mutta ei tätä ole matkapyöräksi suunniteltukaan. Pyörä on myös yllättävän matala...
    Totta. Ei Streakki oikein ole matkapyörä, mutta kyllä sillä tarvittaessa pyyhkäisee pitemmänkin pätkän. Kunhan kelit lämpenee, niin itse aion pyyhkäistä Turku-Oulu-Turku väliä parikin kertaa. Laukkujen tukirautoja on erilaisia ja erin hintaisia saatavilla ainakin jenkeistä helposti. Ebaystä löytyy kaikkea. Laukuista en osaa sanoa mitään, sillä kun tarvitsee jotain isompaa kuljettaa, niin vedän rinkan selkään. Mielestäni laukut on poikkeuksetta kustomissa sen verran rumat, että en ala niillä pyörän muuten niin hyvää ulkonäköä pilaamaan. Pyörä on tosiaan yllättävän matala ja tarvittaessa muuttuu helposti vielä matalammaksi jos sitä haluaa. Mulla on tosiaan tuo Danny Grey satula ja se laski takapuolta vielä pari senttiä alemmas. Mielestäni ajoasento muuttui selvästi paremmaksi ja lisäksi vielä kun nyt laitoin Jardinen siirtotappisarjaan, niin ajoasento tuntuisi olevan kohdillaan. Vaihtamalla takaiskarit 12 tuumaisiksi peräpää tipahtaa vielä entisestään alaspäin. Pitääpä laittaa muuten takaiskarit joulupukin toivomuslistaan.

Off topic: Jari, joko sait paketin? Tyytyväinen?

edit: typoja

Sellaista vielä ajattelin, että jos sua se matka-ajo kiinnostaa enemmänkin, niin sitten sun kannattaisi ehkä harkita Streakin lisäksi vaihtoehtona Drifteriä. Sehän olisi ihan matka-ajoon luotu.

Yritin liittää tähän kuvaa, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Lainaa (MeanStreak @ Helmi. 19 2008,11:43) kirjoitti
    Jotain mulla on postissa haettavana, en oo varma onko se sun paketti vai yks toinen
    Ei se Drifter mikään matkaunelma ole. Drifteriin on erityisen kettumaista lastata kääröä ja kassia kyytiin, takalokasuoja kun on yhtä puuta swingin kanssa. Pitää erikseen rakentaa tellinkiä sun muuta (voi niitä kait ostaakkin, itse aikoinani rakensin).
    Noista VN:stä paras matkantaittaja on Classic Cruiser/Nomad, se kun on matkapyöräksi suunniteltukin. Hirmuisesti ei eroa siskoistaan, hieman runkogeometriaa ovat säätäneet ja etunakki on muhkeampi. Laukuthan siinä on vakiona ja julman kokoinen pleksi.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
    Lainaa (jjari @ Helmi. 19 2008,12:48) kirjoitti
    Lainaa (MeanStreak @ Helmi. 19 2008,11:43) kirjoitti
    Jotain mulla on postissa haettavana, en oo varma onko se sun paketti vai yks toinen
    Ok, mä kyllä pakkasin sen "tuotteen" sen verran pieneksi, että se saattaisi tulla tuurilla postilaatikkoonkin...
    Lainaa (basic @ Helmi. 19 2008,12:50) kirjoitti
    Ei se Drifter mikään matkaunelma ole. Drifteriin on erityisen kettumaista lastata kääröä ja kassia kyytiin, takalokasuoja kun on yhtä puuta swingin kanssa. Pitää erikseen rakentaa tellinkiä sun muuta (voi niitä kait ostaakkin, itse aikoinani rakensin).
    Noista VN:stä paras matkantaittaja on Classic Cruiser/Nomad, se kun on matkapyöräksi suunniteltukin. Hirmuisesti ei eroa siskoistaan, hieman runkogeometriaa ovat säätäneet ja etunakki on muhkeampi. Laukuthan siinä on vakiona ja julman kokoinen pleksi.
    Mulla taisi mennä Drifter ja Nomad hieman sekaisin. Nomadia tarkoitin alunperin. Pitääpä skarpata...
    Lainaa (MeanStreak @ Helmi. 19 2008,12:56) kirjoitti
    Mulla taisi mennä Drifter ja Nomad hieman sekaisin. Nomadia tarkoitin alunperin. Pitääpä skarpata...
    Ei se mitään, mulla on joskus mennyt äiti ja tytär sekaisin...
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
    Lainaa (basic @ Helmi. 19 2008,14:15) kirjoitti
    Lainaa (MeanStreak @ Helmi. 19 2008,12:56) kirjoitti
    Ei se mitään, mulla on joskus mennyt äiti ja tytär sekaisin...
    Tuo on jo melko paha...
    Ulkonäkö miellyttää eniten tuossa Mean Streakissa eli se on se jos joku noista.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Lainaa (mp71 @ Helmi. 19 2008,16:03) kirjoitti
    Ulkonäkö miellyttää eniten tuossa Mean Streakissa eli se on se jos joku noista.
    Jos "sporttisen" näköistä japsikustomia hakee, niin Kawan Mean Streak ei ole paha vaihtoehto. Onhan noita muitakin "sporttisen" näköisiä saatavilla, kuten Suzuki Marauder 1600 (Mean Streakin identtinen kaksonen) ja Suzuki Intruder 1800M. Lisäksi löytyy Honda VTX 1800 F (ei ilmeisesti Suomessa saatavilla?), Yamaha Warrior 1700. Hyviä vaihtoehtoja kyllä löytyy. Valitseminen noista onkin sitten vaikeampaa...
    kawan 1500-1600 veeännässä ei tarvitse ikinä tarkistaa venttiilejä, ei rasvata ketjuja, ei kiristää ja kohdistaa hihnoja, ei vaihtaa kytkinvaijeria. ainakin m1800r suizassa on palasäätöiset venttiilit ja kytkinvaijeri, kalliimpi takanakki, joka roiskii kuraa kuulema paljon, muuten on mahtipeli sekin, vääntöä ja tehoa paljon tai riittävästi useimmille.

mulle voisi kelvata hyvinkin tuollainen miin striikki, siinä on sentään mittaristokin näkökentässä. miten lie kuoppaisella tiellä? antautuuko takaiskarit helposti ja ovatko edessä olevat jalkatapit hankalat kun töyssyihin pamauttaa, niin ettei saa kevennettyä persaustaan tai saa polvilla tukea tankista? niin no kustomistahan nyt tosin kirjuutellaan. että pitäiskö laittaa siirtosarja taaksepäin.

tosi komio tuo nimim. mean streakin kustomoitu kustomi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (kawabata @ Helmi. 19 2008,23:46) kirjoitti
    kawan 1500-1600 veeännässä ei tarvitse ikinä tarkistaa venttiilejä, ei rasvata ketjuja, ei kiristää ja kohdistaa hihnoja, ei vaihtaa kytkinvaijeria. miten lie kuoppaisella tiellä? antautuuko takaiskarit helposti ja ovatko edessä olevat jalkatapit hankalat kun töyssyihin pamauttaa, niin ettei saa kevennettyä persaustaan tai saa polvilla tukea tankista? niin no kustomistahan nyt tosin kirjuutellaan. että pitäiskö laittaa siirtosarja taaksepäin.
    Kyseinen miin striikki on mun ensimmäinen oma pyörä ja kieltämättä yksi valintaperuste miksi siihen aikoinani päädyin oli pyörän huolettomuus. Kun ei ollut aikaisempaa kokemusta pyöristä ja niiden huoltamisesta, niin helpoin ratkaisu oli valita pyörä, johon ei tarvitse tehdä itse paljon mitään. Kunhan huolehtii määräaikaishuolloista 6000 km välein ja itse vähän seuraa, että öljyä on riittävästi niin hyvin on pärjännyt ainakin tähän asti. Eikä tuo miin striikki ole ainakaan tähän mennessä mielestäni syönyt öljyä yhtään tai sitten hyvin vähän.

Kuoppaisella tiellä ajamisesta en oikein osaa sanoa mitään, kun olen enimmäkseen pysytellyt päällystetyllä tiellä ja takaiskareitakaan en ole vielä saanut pohjaan pamautettua. Vakioetujalkatapeista voisin sanoa sen verran, että onhan ne tietenkin siellä "kaukana edessä" verrattuna esimerkikisi kyykkypyörään, mutta voisi ne olla kauempanakin. Itselläni on pituutta 185-186 cm ja koin pitemmillä matkoilla, että polvet jäi hieman liikaa koukkuun. Noin 300 kilometrin ajamisen jälkeen polvet alkoivat yleensä kipeytyä. Olen kuullut aika monen muunkin kommentoivan miin striikin jalkatappien sijaintia, joten en ole ihan yksin väitöksieni kanssa. Muutenkin kun olen aikoinaan hajottanut polvet urheillessa, niin vakiotapit joutuivat väistymään siirtotappisarjan edestä viime talvena. Siirtotappisarjaa en ole vielä kuin kylmätestannut, mutta jo näin perstuntumalta uudet tapit tuntuvat paremmalta kun ne siirtyivät 15 cm eteenpäin. Toisaalta vakiotappien päälle pystyi tarvittaessa nousemaan seisomaan ja siirtotappisarjalla tämä ei ole mitenkään mahdollista. Mikäli pyörän ohjastaja on lyhyempi kuin minä, niin ei ne vakiotapitkaan välttämättä huonot ole. riippuu luonnollisesti vähän jalkojen pituudesta.
    tosi komio tuo nimim. mean streakin kustomoitu kustomi.
    Kiitoksia. Työtunteja on jo ihan kohtalaisesti takana, mutta vielä on hommaa jäljellä ennen kuin voi uuden ajokauden avata. Muutamia palikoita on vielä jenkeistä tulossa mitkä pitäisi laittaa paikalleen. Tämän talven rakennusprojektin päätteeksi tulee vielä Thunder tornado air kit, Power commander III ja dynopenkitys. Tuon virihomman jätän kuitenkin suosiolla ammattimiehen hommaksi, kun ei ole aikaisempaa kokemusta moottoripyörien virittelystä. Ei viitsi ihan täysin 0 kokemuksella alkaa tuollaista tekemään. Tulee vielä kalliiksi, kun mokaa jotain pahasti.
    antautuuko takaiskarit helposti ja ovatko edessä olevat jalkatapit hankalat kun töyssyihin pamauttaa
    Takaiskarithan on säädettävät. Ja jalkatapit aivan liian takana 190 senttiselle
    Lainaa (jjari @ Helmi. 20 2008,09:22) kirjoitti
    antautuuko takaiskarit helposti ja ovatko edessä olevat jalkatapit hankalat kun töyssyihin pamauttaa
    Takaiskarithan on säädettävät. Ja jalkatapit aivan liian takana 190 senttiselle
    Mä sanoisin karkeasti että, vakiotapit on hyvät alle 180 cm pitkälle ja jos on sitä pitempi niin sitten kannattaa hankkia siirtotappisarja. Miin striikkiin valmistaa tappeja ainakin Highway hawk, Mapam ja Jardine. Ainakin Mapamin tappeja voi ostaa ihan Suomesta (Storm?). Highway hawkia ja Jardinea saa ainakin jenkeistä tilattua. Itsellä on nyt Jardinet paikallaan. Tilasin ne jenkeistä nopork.com:ilta. Hintaa tuli noin 500 euroa postituskulujen, verojen ja tullimaksujen jälkeen. Minä sitten suorastaan RAKASTAN maksaa veroja ja tullimaksuja näistä kalliimmista osista, jotka yleensä jäävät tullin haaviin...

edit: piti laittaa hymiö vielä perään

Löysinpäs tänään sattumalta tälläisen eurooppalaisen kaupan jossa on jos jonkinlaista osaa. Myös mean streakiin.

Linkki kauppaan
    Lainaa (jjari @ Helmi. 20 2008,13:10) kirjoitti
    Löysinpäs tänään sattumalta tälläisen eurooppalaisen kaupan jossa on jos jonkinlaista osaa. Myös mean streakiin.

Linkki kauppaan
    Hyvä linkki. Euroopastakin siis saa lisävarusteita miin striikkiin ellei halua jenkeistä asti tilata. Euroopasta tilatessa on ainakin se hyvä puoli, että ei tarvitse veroja maksaa. Jenkkien hyvänä puolena pitäisin taas suurta valikoimaa ja matalia hintoja eurooppalaisiin verrattuna. Pitää selata tuota sivustoa illemmalla lisää. Joskus pari vuotta sitten yritin löytää miin striikkiin sopivia osia eurooppalaisilta sivustoilta ja kun silloin ei tarjontaa oikein ollut, niin käännyin suosiolla jenkkiläisten firmojen puoleen.

Lainaa (MeanStreak @ Helmi. 20 2008,09:04) kirjoitti
    kawan 1500-1600 veeännässä ei tarvitse ikinä tarkistaa venttiilejä, ei rasvata ketjuja, ei kiristää ja kohdistaa hihnoja, ei vaihtaa kytkinvaijeria. miten lie kuoppaisella tiellä? antautuuko takaiskarit helposti ja ovatko edessä olevat jalkatapit hankalat kun töyssyihin pamauttaa, niin ettei saa kevennettyä persaustaan tai saa polvilla tukea tankista? niin no kustomistahan nyt tosin kirjuutellaan. että pitäiskö laittaa siirtosarja taaksepäin.
    Kyseinen miin striikki on mun ensimmäinen oma pyörä ja kieltämättä yksi valintaperuste miksi siihen aikoinani päädyin oli pyörän huolettomuus. Kun ei ollut aikaisempaa kokemusta pyöristä ja niiden huoltamisesta, niin helpoin ratkaisu oli valita pyörä, johon ei tarvitse tehdä itse paljon mitään. Kunhan huolehtii määräaikaishuolloista 6000 km välein...

Kuoppaisella tiellä ajamisesta en oikein osaa sanoa mitään, kun olen enimmäkseen pysytellyt päällystetyllä tiellä ja takaiskareitakaan en ole vielä saanut pohjaan pamautettua. Vakioetujalkatapeista voisin sanoa sen verran, että onhan ne tietenkin siellä "kaukana edessä" verrattuna esimerkikisi kyykkypyörään, mutta voisi ne olla kauempanakin. Itselläni on pituutta 185-186 cm ja koin pitemmillä matkoilla, että polvet jäi hieman liikaa koukkuun. Noin 300 kilometrin ajamisen jälkeen polvet alkoivat yleensä kipeytyä. Olen kuullut aika monen muunkin kommentoivan miin striikin jalkatappien sijaintia, joten en ole ihan yksin väitöksieni kanssa. Muutenkin kun olen aikoinaan hajottanut polvet urheillessa, niin vakiotapit joutuivat väistymään siirtotappisarjan edestä viime talvena. Siirtotappisarjaa en ole vielä kuin kylmätestannut, mutta jo näin perstuntumalta uudet tapit tuntuvat paremmalta kun ne siirtyivät 15 cm eteenpäin. Toisaalta vakiotappien päälle pystyi tarvittaessa nousemaan seisomaan ja siirtotappisarjalla tämä ei ole mitenkään mahdollista. Mikäli pyörän ohjastaja on lyhyempi kuin minä, niin ei ne vakiotapitkaan välttämättä huonot ole. riippuu luonnollisesti vähän jalkojen pituudesta.
    lienee tuo 6tkm huolto pääasiassa moottoriöljyn ja -suodattimen vaihtoa. liekö joitain rasvauksia linkkuihin ja tarkistuksia. eli samat öljynvaihtovälit nyt ovat jokaiseen pyörään tehtävä. meanieen ei sitten muuta tarvitsekaan tehdä. ei ketjujen säätöjä, pesuja, rasvauksia, vain peräöljyn vaihto, lieneekö se sitten 12 tkm vai 30 tkm välein tai kerran vuodessa periaatteella kondenssivesikin pois samalla ja tietysti osaavaa käyttää poorit auki ja iskee niihin uudet vaseliinit kerran vuoteen, näin perä toimii notkeammin ja kestää miljoonia kilometrejä. ainakin eräs mr. jim goose tekee näin ja on ajanut liki 300 000 km yhdellä keppikawan kepillä ja perällä. hän voinee itse kommentoida paremmin, jos haluaa.

mulle nuo tapit saattaisivat olla ihan vakioisenakin varsin optimaalisella etäisyydellä, koska olen sua n. 10 cm lyhyempi ja jalat ovat vielä mallia lappalainen persjalaka, eli munat laahaavat maassa kun kävelen esim. lumihangessa alasti(kummallista ja harvinaista tosin), eikä se johdu pelkästään isoista munista, joten sikälikin ollaan ihan munien koosta riippumatonta vehjettä tässä silmäilemässä omaan omituiseen käyttöön. siis lyhytjalkaisena uskoisin vakiotappien olevan ainakin riittävän kaukana ja kun tottumus on kyykkyjen ajoasentoihin, niin sikälikin.

tuo vaikuttaa hyvältä kun pystyy nousemaan seisaalleen tappien varaan ajaessa, se voi joissain ajotilanteissa olla iso apu ja onkin. veikkaan etten itselleni tarvitsisi ainakaan kauemmas menevää siirtotappisarjaa, mutta lähemmäs jotkut tappien lisänysät vois olla jopa paikallaan, sais kyykkymiehenä vähän tuntumaa jalat koukussakin menemiseen ja olisi helpompi voimistella satulassa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (kawabata @ Helmi. 20 2008,14:58) kirjoitti
    ...siis lyhytjalkaisena uskoisin vakiotappien olevan ainakin riittävän kaukana ja kun tottumus on kyykkyjen ajoasentoihin...
    Pari kertaa olen antanut kyykkypyörillä ajavien kavereideni testata miin striikkiä. On meinannut hieman repeilyttää, kun jätkät nousevat satulaan ja "polkaisevat" pari kertaa tyhjää. "Missäs helvetissä ne jalkatapit on"?

Joo, on ne tapit siellä kohtalaisen etäällä verrattuna kyykkyihin/matkapyöriin. 165-180 cm kuskille miin striikin vakiotapit on varmaan melko optimaaliset. Mutta kuten sanoin pitkähkölle kuskille ne on liian lähellä. Hujopit siis pääsevät ostelemaan lisävarusteita.

edit: typoja (liian nopeat sormet)

Amerikassa on näköjään tämmönenkin keskustelupalsta
    Lainaa (MeanStreak @ Helmi. 20 2008,15:14) kirjoitti
    Pari kertaa olen antanut kyykkypyörillä ajavien kavereideni testata miin striikkiä. On meinannut hieman repeilyttää, kun jätkät nousevat satulaan ja "polkaisevat" pari kertaa tyhjää. "Missäs helvetissä ne jalkatapit on"?
    Tuota noin...avasin juuri ajokauden 2008 ja pääsin testaamaan uusia Jardinen siirtotappeja. Itsellekin kävi kuin kyykkymiehelle miin striikin vakiotappien kanssa eli lahjakkaasti "polkaisin" tyhjää. "Missäs helvetissä ne jalkatapit on"? Nuo Jardinet todellakin SIIRTÄÄ jalkatapit KAUAS. Voi mennä muutama kilometri ennen kuin niihin tottuu. Polkimet tuntuivat todella hyvältä. Varoituksen sana, jos tätä vuodatusta lukee joku miin striikillä ajava ja siirtotappien ostoa harkitseva. Mapamin tapit siirtävät polkimia 10 cm eteenpäin ja Jardinet siirtää 15 cm. Itsellä pituutta pyöreästi 185 cm ja ainakin näin alkuun tuntuu, että uudet tapit on siinä rajoilla yltääkö niille kunnolla. Eli persjalat harkitkaa ensisijaisesti Mapamin tappeja...
    Lainaa (jjari @ Helmi. 21 2008,13:18) kirjoitti
    Ja toinenkin löytynee.

Lainaa (MeanStreak @ Helmi. 21 2008,13:42) kirjoitti
    Nuo Jardinet todellakin SIIRTÄÄ jalkatapit KAUAS. Voi mennä muutama kilometri ennen kuin niihin tottuu.
    No eipä siinä mennyt kauan kun uusiin siirtotappeihin tottui. Kolmas kerta toden sanoi. Taisi vain olla alkukankeutta...
  27.  
    Lainaa (Tuoretapaus @ Helmi. 23 2008,17:22) kirjoitti
    Lainaa (jjari @ Helmi. 21 2008,13:18) kirjoitti
    Ja toinenkin löytynee.
    Tuota sivustoa olen jonkun verran selannutkin. Mitään en ole sinne koskaan kirjoitellut, mutta tuolta löytyy hyviä vinkkejä vähän joka asiaan/ongelmaan...