Tällä hetkellä alla tonninen, mutta mietityttää, josko seuraavaksi ostaisi kuussatasen. Koeajon perusteella tämä uusi zx6r oli erittäin hyvän tuntuinen. Millaisia kokemuksia omistajilla tms. on ko. pyörästä? Millainen ajoasento pitemmällä matkalla. Vaivaako ohjausiskarin puute radalla? Onko esiintynyt jotain vikoja tai harmeja? Paljonko kuluttaa polttoainetta? Ja muuta nyt mitä mieleen tulee?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Ilmeisesti p*ska laite, kun kukaan ei edes tunnusta omistavansa...?
Lady, Sexy Lady.
Niin, tai sitten onnelliset '07 6R:n omistajat ovat ajamassa niillä pyörillään eivätkä lue foorumia päivittäin...(Athene @ Heinä. 30 2007,13:46) kirjoitti
Eikös tuosta ole aika mairittelevia kommentteja lausuttu erinäisissä yhteyksissä? Ainakin www.superbikeschool.com:ssa muistaakseni vannottiin noiden nimeen... Tosin en pääse tarkistamaan asiaa kun niiden sivut näyttävät olevan alhaalla.
Tässä ainakin jotain juttua:
http://www.superbike.co.uk/bikes....13.html
Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
Ei ole ainakaan testeissä kovin hyvin menestynyt. Vääntöä ei ole ollenkaan samaan mallin kuin ennen ja alle kymppitonnin ei tapahdu oikeastaan yhtään mitään. Sitten painoa on tullut aikalailla lisää - painoa on nyt melkein yhtä paljon kuin 10R:ssä. Mutta tiedä sitten
ZH2 2020
Jätti omasta koeajolenkistä hyvän filiksen. Nautinnollinen saundi rivakassa kiihdytyksessä ja luonteellaan Kawa pesi muut kokoluokan sportit...paitsi yammun ratakäytössä.
Helppo valinta jos ulkonäkö sopii silmään.
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Testeissä on nimenomaan menestynyt tosi hyvin, parhaasta päästä ollut melkeinpä jokaisessa brittilehdessä.(Attitude @ Heinä. 30 2007,16:45) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
No jooh. Mulla oli tuo 1900 kilsan ajan. Mielestäni ulkonäkö on mitä parhain ja pyörä taittuu kurveihin hyvin. Ajoasennon itse ainakin löysin hyvin(186 cm kuski) mutta mikään matkapyörähän tuo ei kyllä ole. Tehoa tuossa on aivan tarpeeksi, oli mulle ja joka tehonpuutetta valittaa niin kyllä valehtelee. Muista kusiaisista ei ole kokemusta mutta jäi silti jälkimakuna, että aika pieni pyörä kooltaansa. Tosin, niinhän ne taitaa olla kaikki kusiaiset. Näin ainakin jos tähän nykyiseen pyörään vertaa mutta on ehkä enemmän ulkonäkö kysymys.(Athene @ Heinä. 29 2007,20:47) kirjoitti
Lyheästä virsi kaunis; Parhaimman näkönen kusiainen, parhaimmalla teholla, ajettavuus loistoluokkaa. Jos pitäisi nyt vaihtaa kuussatkuun, niin valinta ei olisi vaikea. Mietippä nyt itsekkin; Hondan vastaava= huono teho, Suzuki=näyttää aivan kärpäseltä eestäpäin, yamaha= vittu mitkä putket, harvinaisen ruma pyörä.
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Itte kurvaillut tuollaisella joku 7000km niin rataa kuin matkaakin. Runko on erittäin vakaa, aivan toista maata kuin 03-04 mallissa. Eli ohjausiskari ei ole ihan välttämätön, tosin nopeimmille radoille suositeltava.
Vaihteisto on todella hyvä aiempiin verrattuna. Samoin jousituskomponentit ovat parantuneet. Myös moottori käy aiempia pehmeämmin.
Tosiasia on että tonnisen jälkeen vääntöä jää kaipaamaan mutta se nyt ei johdu mallista vaan kuutioista. Mitään ongelmia ei ole tullut vastaan. Joten erittäin passeli laite ollut mun käyttöön.
You're not so fast as I think I am!
Onko kenelläkään sitä kuussatkua oranssina / ootteko nähneet livenä? Itse olen kovasti vannonut, että ninjan pitää olla vihreä mutta mutta... oranssi väri kolahtaa kyllä meikäläiseen aika kovin. Ainut vaan, että Kawan nettisivujen perusteella jotenkin aneemisen näköinen. Eli ootteko nähneet sellaista mopotinta ja miltä väri näytti livenä?
Muuten pyörä on kylläPitäisi vaan päästä koeajamaan...
Miksi vaihtamassa pienempään?(Athene @ Heinä. 29 2007,20:47) kirjoitti
kyselee nimimerkki Utelias.
Ihan huvin vuoksi. Nyt on viimeisimmäksi alla ollut pari kilokyykkyä ja tuntuu, että vaihtelu vois virkistää...?(Amanda @ Heinä. 31 2007,20:38) kirjoitti
Ja olen nähnyt oranssin värisen livenä. Melko kirkas. Muistutti niitä huoneistokeskuksen yms. värejä, mitä on aina jossain farmariopeleissa. Ei sytyttänyt.
Lady, Sexy Lady.
No juu, vaihtelu virkistää.
Vai huoneistokeskusoranssi, yöks. Kai se sitten vaan pitää olla vihreä.![]()
Eipä oo livenä tullut nähtyä mutta kuvissa ainakin näyttää perhanan hyvältä:(Amanda @ Heinä. 31 2007,20:37) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
Korjaa jos olen väärässä mut eikös Hondassa ollut enemmän lyöntiä kun Kawassa (erot onnettomia mutta kuitenkin). Lisäksi Honda tais olla vielä yli 10 kg kevyempi kuin kawa.(CeeCee @ Heinä. 30 2007,21:09) kirjoitti
![]()
Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)
- Turvaton karkulainen -
Ei, kyllä Kawassa on enemmän löylyä. Ilmoitetut tehot: Kawa 124hp, Honda 120hp. Myös testeissä on Kawasta löytynyt enemmän tehoa, tosin tuo ero on melko pieni eli muutaman hevosen.(Risto30vee @ Heinä. 31 2007,23:34) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
Eikös viimeisimmän Biken "Masterbike" sessiossa mitatuissa takapyörätehoissa Hondassa ollut vähän enempi? Siis nimenomaan huipputeho ja ero jotain luokkaa 106,7 vs 107,0.. Eli käytännössä saman verran ja voi olla yksilöstäkin kiinni (tai ehkä Honda oli virittänyt omaansa tuota varten..(jukepoksi @ Elo. 01 2007,13:47) kirjoitti
).
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Saatikka Bike 4/07
Yamppi 109,9 hv
Kawa 111,0 hv
Trumppa 112,9 hv
Honda 113,3 hv
Suitsa 114,1 hv
Mun henk.koht. valinta ois Trumppa, siinä on makeiten voimaa![]()
Ok, noinkin päin näköjään.Mun lukemat testit on ollut lähinnä noita brittilehtiä, PB, TWO, Fast Bikes...
Kawasaki ZX7R -01
Heh, taas alkaa säätö tehoista. Paras pärrä jossa eniten ja ihmeellistä kun eri testeissä tulee eri tulokset...muutenkin helvetin oleellisia eroja. *
Millähän sen selittää että kusiainen hakkaa kilosen radalla... *![]()
BMW R1200RT
Jos tehot olis pyörässä pääasia, niin tuskin tonnisesta kuussataseen lähtisin vaihtamaankaan... Joten lopetetaan tuo tehovertailu alkuunsa. Enemmän kiinnostaa ajettavuus ja pyörän antamat fiilikset.
Kaikki kusiaiset on Suzukia lukuunottamatta koestettu. Siitä ajoin 750 kokoisen. Kawa antoi vaan parhaat fiilikset. Ja järjellähän ei ikinä ole mitään tekemistä pyöräkaupoissa!
Lady, Sexy Lady.
Jos ne tehot ei olis pääasia, niin tuskin millään kyykyllä kukaan ajeliskaan. Johan siinä joutuu vetään ittensä varsinaiseen muna-asentoon. Ehkä sitten ennemmin customi. Enkai minä ole ainut, joka kehtaa myöntää, että tehokkaalla pyörällä on kiva elvistellä?(Athene @ Elo. 01 2007,20:40) kirjoitti
![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Hevoset tai watit käyttöön eikä näyttelemiseen.(CeeCee @ Elo. 01 2007,21:00) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
No juu, tottakai muutaman hepan ero on aivan yhtä tyhjän kanssa, ei tässä niin tosissaan väännetty(Toyboy @ Elo. 01 2007,15:15) kirjoitti
Jäi vain sellainen kuva noiden lukemieni testien perusteella. Ja ainahan yksilöissä on tehoeroja anyway ja eri testeissä eri tulokset.
Kawasaki ZX7R -01
Mutta mehän noudatamme liikennesääntöjä ja rajoituksia pilkun mukaan. Yritä siinä nyt sitten laskea pyörästä kaikkia heposia irti. Ei taida onnistua kusiaisellakaan.(Toyboy @ Elo. 01 2007,21:22) kirjoitti
![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Toi oranssi ei ole huoneistokeskuksen väri. Se on jollain lailla makeempi, karamellimaisempi ja sai kyllä jossain vaiheessa miettimään yhtenä vaihtoehtona...itse asiassa se väri täytyy katsoa vierestä.![]()
BMW R1200RT
Tossa kuvassa näyttää sairaan makeelta kyllä, mutta epäilen et on joku erikoisväri. Silti seuraavaa pyörää tässä pohdiskellessa, hmmm, hankalaa hankalaa.(jukepoksi @ Heinä. 31 2007,22:54) kirjoitti
Malli nyt kuitenkin on ja pysyy zx6r:ssä,... ehkä, kai...
Eiks toi oo ihan originelli oranki?(Amanda @ Elo. 02 2007,01:26) kirjoitti
Edit: Hienon näkönen kyllä on pyörä, mut mun käyttöön vähän kyllä liian räikee..
zx-6r -02
Tuo tuossa kuvassa on orginelli väri kyllä!Livenä nähnyt heinolla.Väri on kultaan menevä oranssi helmiäinen.Todella magee varsinkin auringossa!Mun muistaakseni saatavana myös er6 malleihin.Ennenkin tuota oranssia on saanut jenkki markkinoilta mut ei täältä perähikiältä.Esim 2006-2007 kymppiä on ollut oranssina jenkeissä.Suosittelen!Heinon mopossa oli viä oranssit vanne teipit ja akran putki.Näytti kieltämättä hyvältä!
Itellä ei kovasti kokemusta moposta.Yhden ehtoon sellaisella ajelin.Aiemmin zx6r 2005n omistaneena tuo tuntui vakaammalta.Mittaristo oli selkeämpi.Vaihde näyttä iso +.Joskin potkua puuttui mielestäni vanhaan verrattuna.Kone kävi hienosti.Vaihdelaatikko yllätti.Hiljaisin mitä oon ikänä kuullut kawassa olevan..Ei varmasti huono valinta.Tällä hetkellä jos olisin vaihtamas pienempään niin selkeästi tuo mopo..
BMW S1000rr 2010
Se onki tyttöjen väri.kirjoitti
![]()
ittellä on toi oranssi väri.. eikä oo kaduttanu yhtään.. *
ainut paska puoli tossa värissä on se ettei täälläpäin suomee toista vastaavaa väriä oo niin ei pahemmin kehtaa kyttiä ajella karkuun..