Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onko arv. raatilaisilla suositella hyviä majapaikkoja yksin liikkuvalle matkamopoilijalle väliltä Luulaja - Tukholma? Tarkoitus olisi ajella tuo reitti 3-4 päivässä.
    Semmonen vinkki sinne loppupäähän, että Tukholmassa on kesällä koko majotuskapasiteetti täynnä. Ilman varausta ei löydä mitään ja kallista on. Sellanen on vinkata kun ajaa Tukholman läpi sitä isoo tietä (E4) alaspäin n 15 km ja ensimmäinen kyltti oikealle, jossa sinisellä pohjalla majoituksen kuva. Siellä on ulkolaisten pitämä paikka, Slagsta Motel. Sieltä olen kaks kertaa saanu turistiaikana viimisen huoneen. Hintakin on n tuhat kruunua halvempi ko kaupungin keskustassa. Kohtuuaamiainen.

Eikös tuo reitti muuten mene yhdessä päivässä? Tietöitä on ja paljon.
    Kaikkea ei voi saada - mutta aina kannattaa yrittää

Saadakseni nähdä sateenkaaren minun on siedettävä myös sadetta.
    Sillä välillä on monentasoista majoitusta leirintäalueita, mökkejä sekä hotelleja. Varsinkin Höga kustenilla, Örnsköldsvik - Sundsvall välillä. Varsinkin jos ajaa jonnekin vähän kauemmaksi E-4 tieltä.
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
    Hyviä vinkkejä
    Olisko jollain oikeesti kokemusta missä nukkua tuolla välillä. Itse ajan kyseisen pätkän ensikertaa syyskuussa. Halvat bed & breakfast tyyliset ratkaisut kiinnostaa!
    Voi voi
    Ilmeisesti täytyy hakea Kesportista joku mini makuupussi ja viriettellä pressu pyörien väliin taikka nukkua taivas alla.
    Olen useaan otteeseen hakeutunut Moran kaupunkiin Ruotsin halki ajellessa. Syy on se, että kaupunki ja ympäristö ovat harvinaisen hienoja sekä ajotiet Silja järven ympäri harvinaislaatuisia.
    Kaupungin keskustan tuntumassa on Turistbyrån konttori (OK talossa lähellä rautatietä & rantaa). Sieltä voi käydä kysymässä vapaita kortteereita. Olemme aina saaneet kohtuuhintaisen ja hyvän yöpaikan tyypillisessä ruotsalaisessa stugassa.
    *

edit: ps. sama pätee muuten muihinkin ruotsalaisiin mestoihin, eli että paras apu yöpaikan löytymiseen saa Turistbyråsta.

Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Suuret kiitokset vinkistä! Täytyy katella kyseinen torppa käsiin
  8.  
    Sillä välillä todellakin on hyviä mökkejä leirintäalueilla,,eikä pahanhintaisia,,,,leirintäalueet on hyvin varusteltu,,keittiö ja suihkutilat asiallisia.

Turvallisia kilometrejä!
    "Ole onnellinen nyt, älä vasta sitten!"